پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پیشنهاد «فانی» برای شبکه‌های‌ اجتماعی

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 403550
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با بستن شبکه های اجتماعی مشکل حل نمی شود، گفت: با یک پیوست فرهنگی می‌توان کار را پیش برد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی اصغر فانی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که صبح شنبه در ساختمان علاقمندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی که اکثر مخاطبان آن جوانان هستند گفت: معتقدم با بستن یک شبکه نمی‌توانیم مشکل را حل کنیم.

وی با بیان اینکه باید یک جریان موازی ایجاد کنیم افزود: آموزش و پرورش با همکاری وزارت ارتباطات به دنبال این است تا دانش‌اموزان در شبکه‌ای به هم وصل شوند و با یک پیوست فرهنگی می‌توان کار را پیش برد.

فانی در ادامه در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه چرا تکلیف رییس دانشگاه فرهنگیان مشخص نمی‌شود، گفت: تصمیم‌گیری درباره ریاست دانشگاه فرهنگیان در جلسه بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی نهایی می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره ورود تبلت دانش‌آموزی به مدارس نیز اظهار کرد: در حال حاضر تابلوهای هوشمند و تبلت در تعدادی از مدارس داریم و معلمان با روش‌های نوین آموزش می‌دهند اما هنوز فراگیر نشده و نیازمند زمان و اعتبار است و منابع آن باید با مشارکت مدارس تامین شود.

فانی درباره راه‌اندازی موبایل دانش‌اموزی تصریح کرد: هنوز موبایل دانش‌آموزی به نتیجه نهایی نرسیده اما کار در این خصوص شروع شده است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه سال آینده با توجه به سه پایه شدن متوسطه اول هدایت تحصیلی در پایه نهم انجام می‌شود یا دهم بیان کرد: کمیته‌ای برای هدایت تحصیلی در متوسطه دوم و شاخه‌ها و رشته‌ها تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: باید هدایت تحصیلی را در آخر سال نهم انجام دهیم و اکنون بیش از یک سال فرصت داریم و امیدواریم تا آخر تابستان ۹۴ بحث هدایت تحصیلی نهایی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *