پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

انتقاد آيت‌الله حائری شيرازی از برخی فيلم‌ها

يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 112553
عضو خبرگان رهبري با انتقاد از ساخت فيلم‌هايي در اهانت به روحانيت، تصريح كرد: متاسفانه امروز كساني كه براي گسترش معارف اهل‌بيت‌(عليه‌السلام) تلاش مي‌كنند، به مسخره گرفته شده و تحقير مي‌شوند.

به گزارش مركز خبر‌ حوزه، آيت‌الله محي‌الدين حائري‌شيرازي در مراسم اختتاميه مسابقات قرآن و حديث ويژه همسران و فرزندان طلاب حوزه علميه قم، با اشاره به نقش خانواده در موفقيت طلاب اظهار داشت: خانواده طلاب نقش بسزايي در موفقيت آنان دارند و به هر اندازه اين حمايت‌ها گسترده‌تر باشد، شاهد موفقيت‌هاي زيادي خواهيم بود.

وي با تاكيد بر حضور فعال خانواده‌ها، مخصوصا همسران طلاب در فعاليت‌هاي اسلامي و قرآني افزود: در صدر اسلام، زن و مرد به صورت برابر در عرصه‌ها حضور داشتند و امروز هم بايد زنان نقش پررنگ‌تري در فعاليت‌هاي اسلامي داشته باشند.

اين استاد حوزه در ادامه با نامساعد خواندن اوضاع مالي طلاب تصريح كرد: سختي‌ها و مشقت‌هايي كه امروز طلاب با آن درگير هستند، همانند شرايطي است كه مسلمانان در اوايل اسلام و در شعب ابيطالب با آن روبه‌رو‌ بودند.

عضو خبرگان رهبري ضمن خواستار توجه بيشتر مسئولان نسبت به طلاب ابراز داشت: حمايت امروز مسئولان از طلاب همانند حمايتي است كه حضرت خديجه‌(ع) در صدر اسلام از پيامبر‌(ص) داشت.
آيت‌الله حائري شيرازي در پايان با اشاره به ضرورت حمايت كامل همسران طلاب از آنان اذعان داشت: بدون شك اين حمايت مورد توجه حضرت زهرا‌(ع) قرار خواهد گرفت.

اين استاد حوزه ضمن ابراز رضايت از برگزاري مسابقات قرآني براي همسران، از مسئولان خواست تا اين فعاليت‌ها به صورت دائمي برقرار شده و به سالي يك مراسم محدود نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *