جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
پیروزی پرگل چلسی ، سیتی ومنچستریونایتد

نتایج هفته ششم لیگ برتر انگلیس

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 382653
تیم‌های مدعی چلسی و منچسترسیتی در هفته ششم لیگ برتر لیگ برتر به پیروزی رسیدند و منچستریونایتد در خانه به سختی وستهام را شکست داد.
به گزارش جهان و به نقل از ایسنا، هفته ششم لیگ برتر با برگزاری ۶ دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی چلسی موفق شد در خانه با ۳ گل آستون ویلا را شکست دهد . آبی‌های لندن در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و توپ و میدان را در اختیار داشتند.

اسکار در دقیقه ۷ خیلی زود چلسی را پیش انداخت. در نیمه دوم شاگردان مورینیو دو بار دیگر توسط دیگو کاستا و ویلیان به گل رسید. البته اسکار و رمی نیز در ادامه می‌توانستند گلزنی کنند که فرصت‌هایشان از دست رفت.

منچستر‌سیتی در خانه هال‌سیتی به میدان رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ صاحب برتری شد. ادین ژکو مهاجم بوسنیایی دو بار، فرانک لمپارد و سرخیو آگوئرو برای سیتی در این دیدار گلزنی کردند.

منچستریونایتد نیز در خانه موفق شد وستهام را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. در این دیدار رونی و فان‌پرسی برای شیاطین سرخ گلزنی کردند و دیافرا برای وستهام گلزنی کردند. در نیمه دوم وین رونی به دلیل بازی خطرناک از زمین مسابقه اخراج شد تا وستهام با یک بازی بیشتر تلاش زیادی برای گلزنی و به تساوی کشیدن بازی کند اما اتفاقات بازی لسترسیتی در این دیدار تکرار نشد تا یونایتد این دیدار را با برتری ۲ بر یک به سود خود به پایان برساند.

پیش از این دیدار لیورپول و اورتون در داربی مرسی‌ساید به مصاف هم رفتند که این دیدار با تسای یک بر یک به پایان رسید.

تابلوی نتایج

چلسی ۳- آستون ویلا صفر

هال‌سیتی ۲ – منچستر‌سیتی ۴

منچستر‌یونایتد ۲ – وستهام یک

کریستال‌پالاس ۲ – لسترسیتی صفر

ساوت‌همپتون ۲ – کوئینزپارک یک

ساندرلند صفر – سوآنزی صفر

در آخرین دیدار شنبه شب آرسنال و تاتنهام به مصاف هم می روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *