پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۲

سؤال ۱۵ نماینده از وزیر اطلاعات

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 392652
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از سؤال ۱۵ تن از نمایندگان مجلس از وزیر اطلاعات خبر داد و گفت: این سؤال برای اعلام وصول و بررسی تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده است.
به گزارش جهان جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم از سؤال ۱۵ نماینده مجلس از وزیر اطلاعات خبر داد و گفت: ۱۵ تن از نمایندگان مجلس در طرحی در مورد چگونگی انتشار گزارشی منتسب به رئیس‌جمهور که علیه یکی از نهادهای امنیتی کشور تدوین و از رسانه‌های ضد انقلاب منتشر شده سؤالی از حجت‌الاسلام علوی، وزیر اطلاعات را مطرح کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این سؤال برای اعلام وصول، تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شده است، افزود: در بخشی از این سؤال آمده خطاب به وزیر اطلاعلات آمده است که چه نهادی و با چه انگیزه‌ای این گزارش کذب (منتسب به رئیس‌جمهور)را تهیه کرده است؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: احتمالا سؤال ۱۵ نماینده مجلس از وزیر اطلاعات سه‌شنبه آینده در صحن علنی مجلس اعلام وصول شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا از نماینده این وزارتخانه در سازمان انرژی اتمی سوال نمی کنند که در دوره قبل اخراج شده بود و دوباره برگشته کارهای مشکوک خود را ادامه می دهد؟!
حسام
خواستم بگم که خوب بهانه ای گیرتون اومده . اگه این قضیه فتنه نبود الان به چی گیر میدادید