پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۱۱
سرلشکر سلیمانی در اجلاسیه خبرگان رهبری:

فروپاشی اقتدار آمریکا در منطقه اتفاق افتاده است

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 442052
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات فرمانده نیروی قدس سپاه در اجلاس خبرگان گفت: سرلشکر سلیمانی در جلسه امروز درباره مؤلفه‌های فروپاشی آمریکا در منطقه توضیحاتی را بیان کرد.
فروپاشی اقتدار آمریکا در منطقه اتفاق افتاده است
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سیدمجتبی طاهری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حضور سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هجدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری اظهار داشت: سرلشکر سلیمانی در مورد مسائل منطقه و وضعیت کشورهای عراق، سوریه، یمن، موضوع نقشه‌های آمریکا و دشمنان اسلام، حضور داعش و تکفیری‌ها در منطقه گزارشی به اعضای خبرگان ارائه کرد.

وی ادامه داد: سرلشکر سلیمانی درباره جایگاه جمهوری اسلامی ایران در وضعیت فعلی و مسلمانان جهان گزارشی به اعضای مجلس خبرگان رهبری ارائه کرد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: یکی از عناوین مهم اظهارات سرلشکر سلیمانی این بود که فروپاشی قدرت استکبار و به‌ویژه آمریکا در منطقه به چه معناست و آیا این فروپاشی اتفاق افتاده یا نه.

حجت‌الاسلام طاهری یادآور شد: سرلشکر سلیمانی گفت که فروپاشی اقتدار آمریکا در منطقه اتفاق افتاده و در ادامه مؤلفه‌های این فروپاشی را مطرح کرد و مهمترین مسئله تأثیرگذار در قبال این فروپاشی را منطق قوی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: سرلشکر سلیمانی در اجلاس امروز خبرگان رهبری گفت که نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران در منطقه موجب تقویت خط مقاومت و انقلاب اسلامی شده و از این جهت آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانان آنها به چالش افتاده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
سرلشکردوست داریم
پری بیسواد و بیکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار
Netherlands
خیلی دلم می خواست قیافه اوباما را آن روز که نامه حاج قاسم را روی میز صبحانه اش دید می دیدم
علیرضا
سردار عزیز
مثل همیشه تحلیل درست و جامعی داشتید
فدایی داری یه مولا،،،،
ما فرزندان شاهد هر لحظه دعای گوی فرزندان انقلاب به ویژه سردار عزیزمون هستیم درد و بلای شما به حق حضرت زهرا(سلام اله عیله) بیفتد بر سر اونهایی که به این ملت و مملکت خیانت می کننند
عین سین
Iran, Islamic Republic of
اولین سنگری که جهان استکباری خصوصا امریکا در مقابل انقلاب اسلامی از دست داد و دچار فروپاشی شد، سنگرگفتمانی بود یعنی انقلاب اسلامی ارزش هایی را روی دست بلند کرد، که دنیای کاپیتالیسم و کمونیسم را با هم، شکست و ضربه فنی نمود، الآن هم تمام تلاششان این است که،می خواهند همین سنگر را پس بگیرند، تمام حربه های دیگر ابزار جنگی این میدان است، بنابراین درجبهه نرم افزاری باید حضور فعال داشته باشیم، هرکس افکار جهانی را با خود همراه کند پیروز این میدان است، البته ما که در جبهه حق هستیم، تکلیفمان سنگین تر است
حسینی
دوستدار تو هستم سردار عزیزقاسم سلیمانی
محمد رضا
United States
درود بر سردار دلها و خار چشم آمریکا و اسرائیل.
خدا این سردار عزیز رو تا ظهور قائم آل محمد (ص) حفظ کنه.
با سلام
سردار در پناه يگانه هستي بخش؛زبان گويا وشمشير برنده شهدا باشيد.
سالمی
یک نفس مومن مخلص . به یک عمر حیات انسانهای بی تفاوت می ارزد . مخصوصا اگر این نفس مسیحایی دم و باز دمش در معرکه نبرد باشد .سردار تو و همرزمانت را به خدا میسپاریم . شه نشینان عتبات یارتان . درود و بدرود .
خدا پشت و پناهت سردار