جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دیدار لاریجانی با آیت‌الله مدرسی

جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 398151
رئیس مجلس شورای اسلامی با آیت‌الله سیدمحمدتقی مدرسی دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علی لاریجانی که در ادامه سفر منطقه‌ای خود به برخی کشورهای منطقه، در عراق به سر می‌برد، با آیت‌الله سیدمحمدتقی مدرسی از مراجع تقلید شیعه در شهر کربلا دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله سیدمحمدتقی مدرسی در این دیدار اظهار داشت: امروز بیش از گذشته موضع تشکلی بسیج مردمی در عراق احساس می‌شود.

وی با بیان این‌که جامعه عراق باید متحول شود، گفت: در عراق انقلاب تازه شروع شده و جامعه عراق امروز در تلاش است تا مسیری را که جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس طی کرده را سپری کند.

این مرجع عالیقدر جهان اسلام همچنین درخصوص جنایات گروهک تروریستی داعش تصریح کرد: این گروه تاکتیک‌های خود را تغییر داده و آمریکا در این‌خصوص کار خاصی انجام نداده است.

آیت‌الله مدرسی همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در اربعین امسال در عراق گفت: اگر مردم به اهل بیت پیوند بخورند همه مشکلات حل می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر مشکل روادید بین ایران و عراق حل شود برای عراق درآمدزایی بیشتری دارد، چرا که در همین اربعین با برداشته شدن روادید از سوی عراق، چند میلیارد دلار وارد کشور عراق شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *