سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۴

عزل رئیس مرکزروابط‌ عمومی دانشگاه آزاد

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 378252
محمدتقی طباطبایی ضمن تایید خبر برکناری‌اش گفت: رئیس دانشگاه تشخیص داد که فرد دیگری در این سمت حضور داشته باشد.
به گزارش جهان؛ محمدتقی طباطبایی رئیس مرکز روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این سوال که آیا شما از سوی رئیس دانشگاه آزاد از سمت خود برکنار شده‌اید؟ گفت: بله دیگر احتمالا برکنار شدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حکم انتصاب شما به اتمام رسیده بود و یا اینکه از سوی رئیس دانشگاه آزاد عزل شده‌اید؟ گفت: بنده ۱۰ ماه در این سمت بودم. رئیس دانشگاه تشخیص داد که فرد دیگری در این سمت حضور داشته باشد.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا به شما مسئولیت جدیدی پیشنهاد شده است؟ از چند ماه پیش همزمان مسئولیت اداره‌کل امور ایثارگران دانشگاه را داشتم و فعالیت در این سمت به من پیشنهاد شده و در حال بررسی هستم.

وی درباره علت برکناری‌اش گفت: رئیس دانشگاه تشخیص داد که نتوانسته‌ام پاسخ گوی انتظاراتش باشم، البته وی رئیس دانشگاه است و حقش است. امیدوارم فرد قوی‌تری این مسئولیت را برعهده بگیرد.

محمدتقی طباطبایی از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما بیش از20سال است دراین مجموعه دانشگاه آزاد درحال کارهستیم هنوز بع اندازه یک عمله خدماتی شرکت ایران خودرو حقوف نمی گیریم وان هم با مدرک فوف لیسانس دوستان مدعی اعتدال وامید وداعیه کاخ بلند علمی دانشگاه ازد می توانند با یک مقایسه ساده احکام پرسنلی کارکنان این موضوع را خوب بفهمند اما می دانند وصرفا با وعده وعید سالیانه مارا دل گرم میکنند اما درعوض به نیروهای حراست دانشگاه 30دصد ناقابل بعنوان حق سکوت در قالب افزایش حقوق دو ماه است پرداخت می نمایند وبرای افراد عادی فعلا وعده سال 94 داده شده است؟؟چرا؟لفا چاپ کنید مدعیان بی عیب ونقص پاسخ بدهند اما کارکنان نیز قرار است موضوع را به حوزه مجلس ومجمع نمایندگان استانها وهیات رئیسه مجلس وکمیسیوناصل 90 انعکاس دهند تا دکتر میرزادهپاسخگوی این انتقاد وبی عدالتی باشند (
حقوق كارمندان دانشگاه ازاد كم است. مديران جديد امدند و حقوقشان را ٥ - ٦ برابر كردند. ما كارمندان شاكي هستيم و خلاصه حقمان را از اين ظالمان مي گيريم. لطفا مجلس ورود كند
Rtuc@awxc
علت بركناريش درگيري با ي-ه بوده است
llaallaahh
در این کشور چند نفر ایثارگر داریم وشما ایا از همه انان دفاع می کنی؟