جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

این جوان را از زمین بلند کنید

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 268452
۳ بار تحت عمل جراحی قرار گرفته که آخرین بار عمل ایشان حدود ۲ سال پیش بوسیله دکتر کلهر در بیمارستان فیروزگر انجام شده است.
به گزارش جهان، وبگاه خیریه همت نوشت:
این فراخوان مربوط به میثم .ت جوانی ۲۷ساله است که ۹سال قبل دچار شکستگی لگن شده است.

این جوان که دانشجوی ترم آخر کارشناسی حسابداری است قبلا در پیک موتوری کار میکرده اما این روزها به دلیل شرایط نامناسب جسمی دیگر قادر به کار نیست.

۳ بار تحت عمل جراحی قرار گرفته که آخرین بار عمل ایشان حدود ۲ سال پیش بوسیله دکتر کلهر در بیمارستان فیروزگر انجام شده است.

بدلیل تخریب شدید مفصل و عدم خون رسانی به استخوان پا دکتر کلهر از همان ابتدا می گفتند باید مفصل مصنوعی بگذارند لکن بدلیل نداشتن پول، این عمل انجام نشده است.

۲ سال است که درد شدیدی داشته و و در خانه بستری است و بر اساس نظرپزشک چنانچه زودتر این عمل انجام نشود، احتمال قوی استخوان پای ایشان سیاه می شود که در آنصورت…

تخمین هزینه های پزشکی عمل این بار شامل هزینه ی دکتر، بیمارستان و مفصل مصنوعی(پروتز) ایشان حدود ده میلیون تومان است که خودش تنها توانسته یک وام ۳ میلیون تومانی فراهم کند.

پدر این جوان هم یک بازنشسته ساده با حقوق ماهی حدود ۵۰۰ هزار تومان است.

همت کنید
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *