پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کرانچار:گل آفساید الهلال زحمات ما را هدر داد

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 356553
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گلی که الهلال به ثمر رساند در شرایط آفساید بود.
به گزارش جهان به نقل از سایت باشگاه سپاهان، زلاتکو کرانچار پس از دیدار الهلال عربستان و سپاهان اصفهان که با شکست یک بر صفر نماینده کشورمان به پایان رسید عنوان کرد: دیدار با الهلال دو نیمه متفاوت داشت و شرایط در هر کدام از نیمه‌ها کاملا فرق می کرد.

وی افزود: در نیمه اول ما از شدت حملات و میل به هجوم الهلالی‌ها مطلع بودیم. با برنامه‌ای که داشتیم سعی‌مان در آرام کردن حریف بود و تا آخرین لحظات نیمه اول نیز در این برنامه موفق بودیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه گل الهلال شرایط خوب سپاهان را تغییر داد، اظهار داشت: متاسفانه گلی که در آخرین لحظات به ثمر رسید شرایط خوب‌مان در نیمه اول را تغییر داد. در واقع در نیمه اول همه چیز تا قبل از دریافت گل خوب بود و گلی که به نظر ما در شرایط آفساید به ثمر رسید زحمات و تلاش‌های بازیکنان را به هدر داد.

کرانچار اظهار داشت: نیمه دوم ما یک بازی کاملاً متفاوت انجام دادیم. موقعیت‌های زیادی را روی دروازه الهلال خلق کردیم و نشان دادیم که در این نیمه بسیار بهتر از رقیب عمل هستیم. الهلال هم روی ضد حملات موقعیت‌هایی را خلق کرد اما با آرایشی که به خود گرفته بودیم، شانس‌ها و موقعیت‌های ما بسیار بیشتر بود که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سؤال که چرا در بازی برابر الهلال از جواهیر سوکای استفاده نکرده، گفت: سوکای چند ماه در مصدومیت به سر می‌برد و از ابتدا شرایط بازی را نداشت، اما با این وجود از زمانی که به میدان آمد با تمام توان خود موقعیت‌های متعددی را خلق کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *