شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
دل خون پرسپولیسی‌ها از وزارت ورزش

حمله تند قرمزها به مسوولان وزارت ورزش

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 396955
این پست ده‌ها کامنت شدیداللحن علیه ناظمی و دیگر مسوولان وزارت ورزش منتشر شده بود که تقریبا تمام آنها حاوی جملات تند و آتشین علیه این مجموعه بودند. شاید به جرات بتوان ادعا کرد در بین چند صد کامنت منتشر شده زیر این پست، حتی یک نظر موافق هم وجود نداشت.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، پس از اینکه ظهر چهارشنبه مازیار ناظمی مطلبی را در مورد انتخاب شایسته خاکپور برای تیم ملی امید در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و البته طعنه‌ای هم به حبیب کاشانی زد، صفحه این گوینده سابق اخبار ورزشی هدف حمله گسترده و کم‌سابقه هواداران فوتبال و به ویژه پرسپولیسی‌ها قرار گرفت.

زیر این پست ده‌ها کامنت شدیداللحن علیه ناظمی و دیگر مسوولان وزارت ورزش منتشر شده بود که تقریبا تمام آنها حاوی جملات تند و آتشین علیه این مجموعه بودند. شاید به جرات بتوان ادعا کرد در بین چند صد کامنت منتشر شده زیر این پست، حتی یک نظر موافق هم وجود نداشت.

این در حالی است که برخی از مخاطبان مدعی شده بودند نظرات قبلی آنها توسط ناظمی پاک شده است! البته به نظر می‌رسد اگر مجالی برای ارتباط مستقیم با بالادستی‌ها فراهم می‌شد، مردم حرف‌شان را به شخص وزیر می‌زدند، نه فیل و اسب و سرباز!

گفتنی ست به اعتقاد پرسپولیسی‌ها عامل همه مشکلات این تیم ، وزارت ورزش است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *