شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تخریب سازه‌های غیرمجاز در جاده چالوس

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 436851
با صدور حکم از سوی مراجع قضایی تخریب بیش از ۱۰۰۰ متر بنا در کیلومتر ۵ جاده اصلی کرج - کندوان با حضور نماینده دادستان کرج و عوامل نیروی انتظامی انجام شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، با صدور حکم از مراجع قضایی تخریب بیش از ۱۰۰۰ متر بنا در کیلومتر ۵ جاده اصلی کرج - کندوان با حضور نماینده دادستان کرج و عوامل نیروی انتظامی انجام شد.

براساس این گزارش، محمد خاقانی سرپرست اداره راه و شهرسازی گچسر گفت: با توجه به اخطارهای صادره و چند بار توقف فعالیت ساخت و ساز غیرمجاز توسط عوامل این اداره و استمرار تخلف از طرف مالک این اداره اقدام به اخذ حکم از دادستان شهرستان کرج و با حضور نماینده دادستان اقدام به تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در حریم قانونی راه نمود.

وی افزود: این اداره در تخریب روز گذشته یک رستوران و سه ویلا را در حریم قانونی جاده اصلی کرج - کندوان تخریب و حریم راه اصلی این محور را آزاد کرد.

خاقانی از هموطنانی که در حوزه استحفاظی این اداره قصد ساخت و ساز دارند درخواست کرد تا قبل از هر ساخت و سازی اقدام به دریافت مجوز نمایند تا دیگر شاهد این گونه اقدامات نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *