جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۲۹

وارادات نهال و دام اصلاح شده، از کشور صادرکننده خون آلوده؟!

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 436257
چندی پیش شش توافقنامه همکاری کشاورزی بین ایران و فرانسه به امضا رسید که کمتر مورد توجه قرار گرفت.
وارادات نهال و دام اصلاح شده، از کشور صادرکننده خون آلوده؟!
به گزارش جهان، سیدمحسن میرشمسی، فعال رسانه ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
چندی پیش شش توافقنامه همکاری کشاورزی بین ایران و فرانسه به امضا رسید که کمتر مورد توجه قرار گرفت.

از جمله این توافقات، صادرات محصولات ارگانیک ایران به اتحادیه اروپا و واردات نهال‌های اصلاح شده میوه انگور و سیب و گلابی از فرانسه است.

ایران و فرانسه در بخش دام نیز برای ورود گله‌های اصلاح‌شده مادر به ایران و نیز ایجاد مزرعه آزمایشی تولید بزهای شیری و همچنین درمورد مواد ژنی تکثیر قوچ و گوسفند و موارد دیگری از این دست توافق کردند.

نهال‌های اصلاح‌شده. گله‌های اصلاح‌شده. مواد ژنی تکثیر دام. مواردی که مستقیماً با سلامت مردم ارتباط دارد.

عقل سلیم حکم می‌کند که نباید سراغ چنین همکاری‌هایی با کشوری که سابقه ارسال خونهای آلوده به کشورمان را دارد، برویم. چند بار باید از یک سوراخ گزیده شویم؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعضی وقتها تنها نتیجه‌ای که میشه گرفت اینه که بعضی عامل غربیها هستند و کمر همت به نابودی هست و نیست مملکت گرفتند...
این راه رو برای جنگ بیولوژیکی بر ضد کشور براشون باز میکنه...
دستکاری در محصولات کشاورزی مارا نابود می کند چرا مسئولین محترم خواب تشریف دارند
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا مرگ انگلستان مرگ بر فرانسه
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، رومانی، ایتالیا، نروژ، دانمارک، روسیه، سونئد، غنا، برزیل، بورکینافاسو، زلاندنو، کنگو برازاویل، آرژانتین، شیلی، کانادا، چین، اندونزی، زئیر، آفریقای جنوبی، چک، اسلوونی، ترکیه، آذربایجان، ترکمنستان، مغولستان، عربسانف امارات، بحرین، فیلیپین، استرالیا، تایلند، تایوان، ........
خلاصه مرگ بر همه بجز کره شمالی. خوبه اینجوری ؟
مرگ بر فرانسه..
Romania
غربیها دارن میرن سراغ محصولات بیولوژیک ، اونوقت ما داریم میریم سراغ ضایعات اونها.
Iran, Islamic Republic of
نماینده های مجلس کجا هستند؟؟؟؟؟؟
خوابند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گردشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
باید اصل را برعدم اعتماد و خیانت غرب نسبت به جهان اسلام خصوصا انقلاب اسلامی گذاشت مگر اینکه خلافش از نظر علمی وعملی ثابت شود .درضمن مسئولان و کارگزاران را از ساده لوحی و اعتماد بی جا به این خائنان بر حذر میداریم .
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، در مناسبات جهانی چیزی به عنوان اعتماد وجود ندارد. یعنی مثلا ما به روسیه اعتماد کنیم و فراورده های کشاورزی آنجا را بدون آزمایش به خورد مردم بدهیم ؟
اگر کشور با رابطه با فرانسه و خرید محصولات کشاورزی پیشرفت میکند و سود میبرد باید این کار را انجام دهیم وگرنه باید با یک کشور دیگر وارد معامله شویم. صحبت از اعتماد و خیانت فقط برای گمراه کردن مردم است.
فعلا غربیها اصل رو بر عدم اعتماد گذاشتن میگن ایران بمب اتمی نداره اما باید راستی آزمایی کنه آژانس مبادا بتونه بمب اتمی بسازه با قطعنامه ای هم که بعد از توافق در شورای امنیت تصویب کردن و بندهایی که درش گنجوندن کل توافق وین رو زیر سوال بردن و امکان رو برای بازرسی نظامی فراهم کردن اونوقت از این طرف ما اینجور بدبخت کسی که بعد روحانی رییس جمهور بشه بنده خدا چیو میخواد درست کنه به هرچی دست بزنه می لنگه
محفوظ
وقتی وزیر محترم تخصص در رشته عمران دارند ( لیسانس عمران ) و از کشاورزی هیچ چیزی سر در نمی آورد همین میشود که با دولتی که به مردم ایران خیانت کرده است قرارداد همکاری امضا می کند. ایشان فکر کرده است که وزیر کشاورزی یعنی برود روبان افتتاح یک طرح را قیچی کند و چهار تا قرارداد امضا کند.
Iran, Islamic Republic of
خون الوده و تخم ماهی قزل الای الوده و حالا .... و بعدا .....
به جاي گرفتن غرامت خونهاي آلوده ،حالا ديگه يكجا سرنوشت مردم مملكت را به آنها مي سپاريم. بالاخره هرچي باشه اطلاعات ژنتيكي مردم ايران كه قبلاَ به عناوين مختلف توسط كشورهايي مانند فرانسه ورژيم اشغالگر سرقت شده بايد يك جايي به كار بيايد.حالا وقت آن رسيده كه به راحتي محصولات سالم خودمان را به آنها بدهيم و محصولات دست كاري شده آنها را براي خودمان برداريم تا پيشرفت كنيم و باكلاس شويم.
مردم
این کشور اطمینانی بهش نیست لازم است هیچ چیزی از این کشور وارد نکنیم.
Iran, Islamic Republic of
عقل سلیم میگوید با چشم باز و اگاهانه عمل کنید
حالا فرق ندارد ز فرانسه یا هر کشور دیگر
ما که این محصولات رو برای خودمون تحریم کردیم.
واردات از کشور فرانسه فقط و فقط برای آقایان و آقازاده ها و برخی از مسئولین که شرکت های تجاری اقماری دارند سود دارد و بس.
Iran, Islamic Republic of
و امید واریم آلودگیش هم گریبانگیر خودشون بشه.
طرف عاشق غربه
حالا بعد 35 سال بهش رسیده و دیگه نمیدونه چیکار کنه
Iran, Islamic Republic of
دیروز خون آلوده، امروز دام های مشکوک از کشوری که بابت خیانتش از مردم ایران هم عذرخواهی نکرد.
خدا به داد ما برسه از دست این سیاست بازان، برای رسیدن به اهدافشان با جان مردم بازی می کنند.
Iran, Islamic Republic of
اگر آلودگی هایی در این ها هست آرزو می کنیم مسئولین مربوطه به آن دچار بشن. آمین یا رب العالمین.
مهدی
وای وای وای
آقا اینا طی سالیان تمامی محصولات محلی مارو با محصولات تراریخته عوض کردن و این کارشو ادامه داره دیگه احتیاج به حمله نظامی نیست مردمی که به واسطه خوردن غذای آلوده دچار بیماری و رخوت هستند و رو به زوال ....
مسئولین یا خوابند یا خودشونو زدند به خواب
Iran, Islamic Republic of
وجود انواع آفت کش و کود های شیمیایی بی کیفیت چینی و آبیاری با فاضلاب که تا کنون باعث ابطلاع به انواع سرطان شده هیچ مشکلی ندارد فقط موارد ذکر شده در خبر مشکل دارد ...
Iran, Islamic Republic of
اونا ارسال كردند ما چرا چكشون نكرديم و به بيماران تزريق كرديم يك كيلو ماست بخواهي توليد كني بهداشت مياد ننمونه برداري ميكنه اونوقت موضوع به اين مهمي رو بدون نظارت تزريق كردن به بيماران اول مقصر مسئولين خودمون هستن بعدش فرانسويها
محمد علائی
Iran, Islamic Republic of
شرکت های موزع بذر تماما بذور صیفی و جالیز وارداتی را در کشور توزیع می کنند حتی در ارقام و گونه هایی که نیازی به واردات نیست مثل خربزه ، طالبی، خیار، هندوانه، هویج، پیاز، بادمجان و کدو و غیره که حتی ژنوتیپ های اصلی آن از ایران استخراج شده و ما دارای بهترین و طبیعی ترین بذور با بهترین صفات کیفی می باشیم و تقویت صفات مقاومت به امراض و تنش ها و افزایش عملکرد هم در موسسات تحقیقاتی ما به خوبی انجام گرفته و ضمنا قشر کلان بیکار متخصص در امور اصلاح نباتات و تولید بذر هم فراوان موجود است! باز به سمت واردات بذر با صفات مرموز و ناشناخته از اروپا می روند چرا که نابودی و فراموش شدن بذور و ارقام بومی ایران که قرنها کشت شده و با زیست بوم کشور ما منطبق است برای آقایان سود اقتصادی ندارد ولیکن وابسته شدن کشور به بذری که منشاء و صفاتش مبهم و مرموز است برای آقایان به صرفه است
ایرانی
Romania
فقط باید گفت : وای بر این دولت با این طرز مملکت داری .
خیلی جالبه دقت کنید
محصولات اورگانیک به فرانسه صادر می کنیم در صورتی که خود ما محتاج محصولات طبیعی و اورگانیک و سالم غیرشیمیایی هستیم
آیا ما دیوانه ایم که همچین قراردادی امضا کردیم؟
Romania
امیدواریم اینا دیگه ناقل بیماری یا ویروس و...نباشه
البته بعید نیست

انشالله این دفعه خود بانیانش ایدز بگیرند وبمیرند
زالوهای کثیف