چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۴

صداوسیمابرای‌دولت‌روحانی‌سنگ‌تمام‌گذاشته

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 329058
با روی کار آمدن دولت جدید صدا و سیما در حمایت از دولت سنگ تمام گذاشته است و به سرعت مردان اصلی و بعد وزرای دولت را به بهانه‌های مختلف به برنامه‌های گوناگون دعوت کرده است تا برنامه‌های دولت را بری مردم تشریح کنند!
به گزارش جهان به نقل از رسالت، حتی در همین مصاحبه مجریان صدا و سیما حامی و مددکار ریاست جمهوری بودند!! اما با این حال آقای روحانی از صدا و سیما ناراضی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زهرا
هر چی باشه به پای حمایت های ضرغامی از دولت احمدی نژاد نمی رسه ..
البته قبول دارم یک ماه آخر زیاد باب میل دولت دهم نبود و خیلی از حقایق گفته شد ولی خداحافظی جانانه ا ی با هم داشتن !!!!!!
حمایت های صدا وسیما از این دولت به اصطلاح راستگویان خیلی زیاده !! طوریکه هروز یه وزیر دعوت شده تا میتواند دولت قبلی را بکوبد ولی جالبه یک ماه پیش وزیر اقتصاد احمدینژاد در برنامه پایش بود وجواب محکم و مستند به دولت راستگویان!!! داد هرچی مجری گفت که منتظر تماس وزیران هستیم دریغ از تماس وجواب
Iran, Islamic Republic of
عزیز من شما یک برنامه از صرفا جهت اطلاع را پیدا کن خالی از تمسخر دولت دهم باشدبعد بگو صدا و سیما برای احمدی نژاد حمایت می کرد
همه ضد احمدی نژاد بودند اگه یه طرفدار احمدی نژاد تو این حکومتیها پیدا کردید اسم بدید.