پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اظهارات امامی فر در خصوص دایی

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 337158
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نسبت به داور اعتراض زیادی می‌کند مطمئناً با کاهش این رفتار علی دایی می‌تواند موفق‌تر باشد.
اظهارات امامی فر در خصوص دایی
به گزارش جهان، علیرضا امامی‌فر در گفت‌وگو با فارس،‌ در مورد شکست ۲ بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، گفت: فکر می‌کردم پرسپولیس حداقل با کسب یک امتیاز مقابل فولاد خوزستان و با کسب یک روحیه خوب به مصاف استقلال برود اما متأسفانه تیم مقابل فولاد شکست خورد. البته پرسپولیس شرایط بدی ندارد و می‌تواند در ادامه مسابقات نتایج خوبی بگیرد.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس بیش از حد نسبت به داور اعتراض می‌کنند و تمرکزی که اعضای تیم روی داوری گذاشته‌اند باعث می‌شود این مسئله به بازیکنان انتقال پیدا کند و آنها تمرکز لازم را نداشته باشند. در بازی با نفت تهران یک صحنه به سود پرسپولیس گرفته شد و در این بازی یک سوت به ضرر تیم زده شده به هر حال قرار نیست همیشه تمامی قضاوت‌ها به سود یک تیم باشد. حداقل در ایران چنین شرایطی وجود دارد. فکر می‌کنم اگر کمتر به داور اعتراض کنند علی دایی موفق‌تر باشد.

پیشکسوت پرسپولیس تأکید کرد: شنیدم محسن قهرمانی ۸ماه محروم شده است. اتفاقاتی که بعد از دیدار مقابل سپاهان افتاد این ذهنیت را برای علی دایی و سایر مربیان به وجود آورده است و در صورت رقم خوردن کوچکترین اتفاق عکس‌العمل نشان می‌دهند. همه باید به این مسئله کمک کنیم تا دیگر در جامعه داوری دچار مشکلی نشویم.

امامی‌فر در مورد پیروزی استقلال و شکست پرسپولیس قبل از دربی اظهار داشت: این مسئله تأثیر زیادی ندارد مسابقه دربی بسیار حساس است البته به نظر من این حساسیت به غلط در میان اعضای فوتبال به وجود آمده چرا که سه امتیاز بازی با فولاد هیچ فرقی با سه امتیاز دیدار مقابل استقلال نمی‌کند نباید تابوی اینچنینی برای شکست در دربی وجود داشته باشد و امیدوارم روزی این مسئله از بین برود و مربیان با شجاعت بیشتر در زمین تیم‌های خود را به میدان بفرستد.

وی در مورد پیش‌بینی خود از دربی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات استقلال و مصدومانی که این تیم دارد به نظر می‌رسد وضعیت پرسپولیس بهتر است. با توجه به بازیکنان خوبی که پرسپولیس دارد امیدواریم این تیم بتواند در دربی پیروز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *