پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۱

وقتی صدای سالن کنسرت از مسجد رساتر می شود!

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب: 457452
شهدایی که اگر نباشند داعش در خیابانهای تهران مجال چراغ روشن کردن هم نخواهد داد چه برسد شمع روشن کردن مقابل سفارت پاریس.
به گزارش جهان، علی اقبالی در وبلاگ "روزنامه نگار مستقل" نوشت:
چندی پیش مقابل مسجد شیعیان بیروت لبنان هدف تروریستی قرار گرفت با کلی شهید، بعد پاریس هدف این حمله  ، قاتلین هردو هم جماعتی به نام داعش
 
با این تفاوت که بیروت و رزمندگان مقاومت آن چندین سال است با پدیده داعش در حال نبرد هستند  و صدها شهید تقدیم بشریت نموده و لی در طرف مقابل پاریس که از حامیان داعش بوده و امروز خود گرفتار آن شده است.
 
اما قسمت دردناک موضوع پیام تسلیت رئیس جمهور کشورمان به حادثه پاریس بلافاصله بعد از حمله تروریستی است که شاید هنوز کسانی که در کنسرت بودند چنان حال خوشی ! داشتند که ساعتها بعد از بقیه متوجه ماجرا شده اند !  بعد از پیام تسلیت به فرانسه  بعد از 48 ساعت پیام تسلیتی هم به مردم لبنان فرستاده اند!
 
اصلا کاری به تحریم صنایع خودرو و صنایع هواپیمایی ایران توسط فرانسه که منجر به کشته شدن چندین هزار هموطن ایرانی مان شده است ندارم
 
کاری به جان دادن رزمندگان مقاومت لبنان به نیابت از مردم ایران هم ندارم
 
فقط عرضمان ! این است آنهایی که مقابل سفارت فرانسه شمع روشن کرده اند به یاد کشته های قد بلند خوشتیپ و باحال پاریس ! به فکر دل مادران و فرزندان و همسران شهدایی که هر روز جنازه های پاکشان از سوریه برمی گردد باشند شهدایی که اگر نباشند داعش در خیابانهای تهران مجال چراغ روشن کردن هم نخواهد داد چه برسد شمع روشن کردن مقابل سفارت پاریس.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد طاها
بسیار زیبا و شیوابود