جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اتاق بازرگانی باید ضامن عزتمان باشد

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 410651
سیدمحمدهادی رضوی رئیس کمیسیون بازرگانی ائتلاف فراگیر ایرانی آباد با سیداحمدرضا دستغیب نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش جهان به نقل از ائتلاف فراگیر ایرانی آباد، در این دیدار سیداحمدرضا دستغیب اظهارداشت: اگر اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی بیانگر قدرت واقعی این بخش باشد می‌تواند محوریت اصلی اقتصاد در کشور قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: اتاق بازرگانی که در هفتاد نهاد حاکمیتی کشور یا به عنوان مشاور و یا به عنوان عضو اصلی مانند شورای پول و اعتبار حضور دارد، اگر نهادی قدرتمند باشد، می‌تواند نقشی بسزا و تعیین کننده در کشور داشته باشد.

در این دیدار همچنین رئیس کمیسیون بازرگانی ائتلاف فراگیر ایرانی آباد خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا اتاق بازرگانی همسو با سند چشم انداز بیست ساله و بحث اقتصاد مقاومتی و فضای قدرتمند ایران اسلامی در مقابل لابی صهیونیسم ایجاد کنیم و به طوری که در دو حوزه امنیت ملی و اقتدار اقتصادی ایران باعث عزت اقتصادی نظام باشیم.

سیدمحمدهادی رضوی اظهار داشت: یک اتاق بازرگانی قوی و پویا می‌تواند در سازماندهی بودجه کشور اثرگذار باشد به طوری که شاهد اقتصادی پویا و فعال باشیم.
https://jahannews.com/vdcen78ezjh8zpi.b9bj.html
jahannews.com/vdcen78ezjh8zpi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *