جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

تحویل ماهواره تدبیر به سازمان‌ فضایی

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 381078
رییس دانشگاه علم و صنعت گفت: ماهواره تدبیر علم و صنعت به سازمان فضایی تحویل داده شد و زمان پرتاب آن را سازمان مشخص می‌کند و ما اطلاعاتی نداریم.
به گزارش جهان؛ برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ماهواره تدبیر علم و صنعت ساخته شده است و زمان پرتاب آن بر عهده ما نیست، چرا که ما به سازمان هوا و فضا این ماهواره را تحویل داده‌ایم.

وی به ساخت اولین ماهواره اشاره کرد و افزود: اولین ماهواره ساخت دانشگاه علم و صنعت ماهواره نوید بوده که خوشبختانه با موفقیت پرتاب شده است و دومین ماهواره نیز که ماهواره تدبیر است به سازمان هوا و فضا تحویل داده شده است.

وی به سایر ماهواره‌های در حال ساخت دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: چند ماهواره دیگر در دانشگاه علم و صنعت در حال ساخت است که برای اعلام جزئیات باید تا زمان تکمیل آن صبر کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
ممکن است بفرمایند ساخت این ماهواره از کی آغاز شده و اصولا این دولت مدبر چقدر در ساخت آن نقش داشته که هی تدبیر تدبیر می کنند!؟