جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

دستگیری ۴ داعشی با گذرنامه‌های آمریکایی و اسرائیلی

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 411074
نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم عراق در حمله به یک مرکز عملیات داعش چهار مستشار نظامی این گروهک تروریستی را که حامل گذرنامه آمریکایی و اسرائیلی بودند، دستگیر کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک مقام امنیتی عراقی مرتبط با مبارزه با تروریسم اعلام کرد: نیروهای ویژه عراق موفق شدند در عملیات تخریب مرکز مدیریت عملیات داعش، چهار مستشار نظامی که سه تن آنها گذرنامه‌های آمریکایی و اسرائیلی داشتند و یک نفر هم گذرنامه یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را داشت، دستگیر کنند.

این منبع افزود: پس از دریافت اطلاعاتی درباره وجود یک مرکز عملیات پیشرفته داعش که توسط مستشاران خارجی در منطقه‌ای دورافتاده در صحرای تل عبطة در استان موصل اداره می‌شود، نیروی ویژه‌ای از سازمان مبارزه با تروریسم عراق در عملیاتی برق آسا با نام «نیش عقرب»، با حمله به این مرکز آنجا را تحت کنترل خود گرفته و پس از دستگیری یا به هلاکت رساندن عناصری از داعش، آنجا را منفجر کردند.

این منبع گفت: مستشاران نظامی داعش به یک مرکز امنیتی در بغداد منتقل شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *