سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

تقدیر آیت‌الله نوری‌همدانی از رئیس‌جمهور

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 383373
آیت‌الله نوری‌همدانی با قدردانی از اظهارات خوب رئیس‌جمهور در سازمان ملل گفت: رسانه‌ها باید وحدت و انسجام کشور را به رخ دنیا بکشند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار با معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این‌که «نقش مؤثر کار فرهنگی بر کسی پوشیده نیست» اظهار کرد: ابعاد فرهنگ انسان مهم‌ترین بخشی است که در طول زندگی با آن ارتباط دارد.

وی با بیان این‌که «پیامبران امور خداوند را با رویکرد فرهنگی به ملت‌ها ابلاغ کردند» تصریح کرد: مسئولان فرهنگی با روح مردم ارتباط دارند و به همین دلیل فعالیت در امور فرهنگی از حساسیت برخوردار است.

وی با تاکید بر این‌که «همواره باید مطالب مورد حمایت از نظام در مطبوعات انعکاس داشته باشد» گفت: رویکرد مطبوعات کشور، نشان دادن عظمت و قدرت نظام در دنیا باشد و نباید مطالبی در راستای تضعیف نظام در مطبوعات مشاهده شود.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز، نوری‌همدانی با بیان این‌که «جمهوری اسلامی امنیت کامل را برقرار کرده است» گفت: کشورهای منطقه به امنیت نظام حسرت می‌خورند و یکی از رسالت‌های مطبوعات تبیین قدرت امنیت نظام است.

وی با انتقاد از این‌که برخی می‌گویند باید در ایران چندصدایی باشد، گفت: اسلام موافق چند صدایی نیست و این همه شهید برای امت واحده جان خود را تقدیم کردند و رسانه‌ها تلاش کنند وحدت و انسجام کشور را به رخ دنیا بکشند.

این مرجع تقلید با بیان این‌که «مطبوعات نسبت به تبیین چهره‌ها و اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی اهتمام داشته باشند» افزود: باید ماهیت انگلیس به عنوان پیر استعمار را معرفی کرد و اهداف سازندگان رژیم جعلی اسرائیل را برای بشریت روشن کرد.

نوری‌همدانی با قدردانی از اظهارات خوب رئیس‌جمهور در سازمان ملل، گفت: رئیس‌جمهور آرژانتین نیز به خوبی صحبت کرد و در تمام دنیا صحبت یک نفر که چند کلمه حرف حق زد انعکاس جهانی داشت.

وی فعالیت در مطبوعات را مهم توصیف کرد و گفت: مطبوعاتی بودن شغل بسیار مسئولیت آفرین و مهمی است و مسئولان این بخش نظارت خوبی بر رسانه‌ها داشته باشند تا بداخلاقی‌ها اصلاح شود.

این مرجع تقلید با اشاره به این‌که «آزادی در چارچوب صراط مستقیم خوب است» تصریح کرد: اسلام با هر نوع آزادی موافق نیست و آزادی باید در چارچوب قوانین شرع باشد.

وی با تاکید بر این‌که «امام خمینی(ره) دست پشت پرده استکبار جهانی را نمایان کرد» گفت: مردم قبل از انقلاب در مقابل غرب خودباخته بودند و امام خمینی(ره) مشخص کرد که فرهنگ و اقتصاد تحت سیطره غرب قرار دارد و آنها همواره تلاش می‌کنند، اصول مهم کشورهای دیگر را تضعیف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *