پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

توانايي عجيب يك دختر بچه

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 223776
پدر اين دختر معتقد است كه هنگام حادثه هيچ وسيله آتش‌زايي در نزديكي او نبوده و انرژي موجود در بدن او باعث ايجاد حريق شده است.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا دختر ۱۱ ساله ويتنامي با قدرت غيرقابل كنترلي مي‌تواند اشياء اطرافش را به آتش بكشد.

بنابر گزارش رسانه‌هاي محلي ويتنام، توانايي غيرقابل كنترل اين دختر باعث شده است تا روز ۱۲ ماه جاري ميلادي قسمتي از طبقه سوم خانه آنان دچار آتش‌سوزي شود.

پدر اين دختر معتقد است كه هنگام حادثه هيچ وسيله آتش‌زايي در نزديكي او نبوده و انرژي موجود در بدن او باعث ايجاد حريق شده است.

والدين اين دختر از يك ماه پيش زماني كه سيستم سيم‌كشي ساختمان دچار اتصال شد. همچنين وقتي كه لباس اين دختر بدون هيچ دليل دچار سوختگي شد به توانايي خاص او پي بردند..

پزشكان پس از شنيدن ادعاي والدين اين دختر او را مورد معاينه قرار دادند و اعلام كردند: يك مورد مشكوك و عجيب در نيمكره راست مغز اين دختر وجود دارد.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اينترنتي oddity central، اين پديده نادر كارشناسان رشته‌هاي مختلف از جمله فيزيك، پزشكي، روانشناسي و جامعه شناسي را به خود جلب كرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *