پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

نتانیاهو شورای‌حقوق‌بشر را "مسخره" خواند!

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 372078
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای تحقیق درخصوص جنایت‌های رژیم عبری در حمله اخیر به نوار غزه را مضحک و مسخره خواند
به گزارش جهان به نقل از ایسنا دفتر نخست وزیری بنیامین نتانیاهو با صدور بیانیه‌ای، این ادعای پوچ خود را تکرار کرد که ارتش اسرائیل تلاش‌های فراوانی را برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب به غیر نظامیان صورت می‌دهد!

این نهاد صهیونیستی تاکید کرد: «تصمیم شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد مضحک و مسخره است و هر انسان عاقلی در هر کجای دنیا که باشد باید با این کار مخالفت کند.»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این بیانیه آمده است: به جای تحقیق درباره اقدامات حماس، شورای حقوق بشر سازمان ملل قصد تحقیق درباره اقدامات اسرائیل را دارد و حال آنکه ارتش ما تلاش‌های بی سابقه‌ای را برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب به غیر نظامیان فلسطینی می‌کند!

تزیپی لیونی، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد که تصمیم شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای راه اندازی کمیته حقیقت یاب درباره حمله «اسرائیل» به نوار غزه، در حکم تشویق تروریسم است.

لیونی همچون دیگر مسئولان رژیم صهیونیستی در طول چند سال گذشته از سفر به کشورهای اروپایی اجتناب ورزیده است؛ چرا که به خاطر عضویت در کابینه این رژیم به انجام جنایت‌های جنگی محکوم شده و امکان بازداشتش وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این جنایتکاران بغیر از خودشان دیگر کسی را بشر نمی دانند! نگران تروریستند!!!خودشان از داعش و تکفیریها حمایت می کنند ، کودکان و زنان را در عزه به خاک و خون می کشند