پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

وقتی که ماه دو نیم شد +تصاویر

سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 252279
یک محقق اردنی با ارسال گزارشی به ناسا آنان را نسبت به این موضوع مطلع ساخت که مسلمانان، این پدیده را متعلق به ۱۴۰۰ سال پیش می دانند و مرتبط به معجزه ای از پیامبر اسلام (ص) به نام ” شق القمر” است به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، یکی از اتفاقات مهم صدر اسلام، اعجاز شکافتن ماه توسط رسول گرامی اسلام است که شق القمر نام گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز، یکی از اتفاقات مهم صدر اسلام، اعجاز شکافتن ماه توسط  رسول گرامی اسلام است که شق القمر نام گرفته است.

در اوّلین آیه سوره قمر مى خوانیم «اقتربت الساعة وانشقّ القمر» قیامت نزدیک شد و ماه از هم شکافت.

https://www.jahannews.com/images/docs/000252/n00252279-s.jpg
 
آیات اولیه ی سوره قمر حاکی از این است که ماه در گذشته شکاف عظیمی برداشته و دو نیم شده است و عکس‌هایی که توسط فضانوردان موسسه  ناسا از سطح کره ماه گرفته شده است شکاف‌هایی را بر روی این کره نشان می‌دهد که وقوع این معجزه عظیم را اثبات می‌کند.
 
https://www.jahannews.com/images/docs/000252/n00252279-t.jpg

شب چهاردهم ماه ذیحجه بود. مشرکان گفتند اگر تو پیامبر خدایی ماه را به دو نیم کن. حضرت فرمودند: اگر این کار را بکنم شما ایمان می آورید. گفتند آری. حضرت ماه را به دو نیم کرد. رسول گرامی اسلام تک تک آنها را صدا زد و گفت ببینید. ولى آنها هنگامى که نشانه بر صدق دعوت پیامبر(ص) را مى بینند اعراض کرده و مى گویند این سحرى همیشگى است که مکرر از او سر مى زند.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000252/nf00252279-1.jpg
 
خداوند در سوره قمر مى فرماید: «اِقْتَرَبَتِ السّاعَةُ وانْشَقَّ القَمَر واِنْ یَرَوا آیةً یُعْرِضوُا وَ یَقوُلُوا سِحرٌ مُسْتَمِر» یعنى قیامت نزدیک شد و ماه از هم شکافت پیامبر(سوره قمر، آیه ۱) آخر الزمان مبعوث شده و بعث آن، دلیل بر نزدیک شدن قیامت است و ماه به معجره او شکافت .
 
https://www.jahannews.com/images/docs/files/000252/nf00252279-2.jpg

بر اساس  اکتشافات و علم نجوم، چنین امری نه تنها محال نیست بلکه موارد دیگری از آن در طول تاریخ مشاهده شده است که اجرام آسمانی از هم جدا می شوند.
 
https://www.jahannews.com/images/docs/files/000252/nf00252279-3.jpg

یک محقق اردنی با ارسال گزارشی به ناسا آنان را نسبت به این موضوع مطلع ساخت که مسلمانان، این پدیده را متعلق به ۱۴۰۰ سال پیش می دانند و مرتبط به معجزه ای از پیامبر اسلام (ص) به نام ” شق القمر” است. ناسا هیچ تفسیری برای کشف خود نیافته است. زیرا این اتفاق نادر تا کنون برای هیچ جرم آسمانی به وقوع نپیوسته است.”
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *