جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

۵۰۰ میلیارد کمک بلاعوض دربودجه کجا می‌رود؟

جمعه ۸ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب: 188677
دبیر کمیسیون انرژی مجلس با حضور در کافه خبر با طرح سوالی به افشای برخی از سودجویی ها در بودجه کشور پرداخت.

براساس اظهارات موید حسینی صدر، درزمان بررسی بودجه، وی در نطق پیش از دستور درمجلس گفته است که در قانون بودجه سال ۸۹ و۹۰ بندی وجود دارد که بواسطه آن ۵۰۰ میلیارد تومان به افراد حقوقی و حقیقی کمک بلاعوض می شود که نظارت پذیر نیست، این درست نیست.

وی متذکرشد: انتظار من این بود که فردا اکثر رسانه ها نسبت به این گلایه من، واکنش نشان دهند و نقدها شروع شود آنهم در شرایطی که این نقد من از تلویزیون پخش شد اما فردا رسید و انگار نه انگار که من چنین حرفی زده بودم.بعد از آن هم وقتی من پیگیری مجدد کردم برخی از دوستان در مجلس به بنده گفتند شما پیگیر این قضیه نباش چون فلانی و فلانی و فلانی، اسم ۳-۴ نفر را بردند، این ها از همین محل برای تشکیلات خودشان پول می گیرند. بنابراین وقتی تنهایی بهترین راه حل سکوت است.

وی متذکرشد: یا مثلا من یک دفعه از ایوان مجلس گفتم یک بانکی هست که صاحب این بانک ۱۰-۱۵ سال پیش یک مغازه مبل فروشی کوچکی داشت اما الان صاحب بانک است این فرد در این مدت کوتاه چگونه صاحب چنین ثروتی شده اما بازهم کسی توجه نکرد.موارد از این دست بسیار است اما من سعی کردم چندمثال کوتاه بزنم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا كه فصل انتخابات شده ياد رسانه ها افتاديد؟