جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۵
شوک بزرگ به پرسپولیس

خداحافظی صادقیان با پرسپولیس+ عکس

جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 388972
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه های اجتماعی از پرسپولیس و هوادارانش خداحافظی کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پیام صادقیان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس زمانی که دیروز و در بازی مقابل پیکان تعویض شد با دلخوری از زمین بیرون آمد و حتی صحبت هایی هم میان او و درخشان رد و بدل شد اما این بازیکن در مصاحبه ای اعلام کرد که مشکلی وجود ندارد و حتی به دلیل سرما راهی رختکن شده است.
این در حالی است که این بازیکن بامداد امروز در صفحه شخصی اش از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و نوشت که در نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد.

صادقیان نوشت: خواستم برای آخرین بار با همه هوادارام خداحافظی کنم. واقعا ازتون ممنونم که تو یه سال و نیمی که پرسپولیس بودم منو حمایت کردین. منم تا جایی که از دستم بر می اومد خواستم بهترین بازی ها رو واسه تیم محبوبی مثل پرسپولیس انجام بدم. فکر کنم پرسپولیس بدون من بهتر بازی کنه و دیگه هم تو حاشیه نمی ره و دیگه فکر کنم باید نیم فصل از تیم برم و پرسپولیسو از حاشیه دور نگه دارم. بازم از همه هوادارای پرسپولیس تشکر می کنم و ازشون ممنونم. برای پرسپولیس بهترین ها رو آرزو می کنم. خداحافظ.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیروز در نشست خبری بعد از بازی با پیکان اعلام کرد بعضی از بازیکنان را تا فقط نیم فصل تحمل می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاهین
دلیلش فقط دریافت نکردن پول هست.
Iran, Islamic Republic of
نبودن صادقيان درهرتيمي نعمت بزرگيه.اين بازيكن فني خيلي زود خواهدسوخت و خودش بزرگترين دشمن خودشه.
United States
بابا این یارو فکر میکنه رونالدو.....طرف به زور دیپلم گرفته داره کلی کلاس هم میزاره واقعا متاسفم بعضی ها میشن شهید باقری. همت و بعضی ها میشن این اقا
خداروشکر... بازیکنی که اخلاق نداشته باشه دوزار نمی ارزه
وای خدای من ، چه خبر مهمی!!!!!!!!!!!!!!!!
الان چیکار باید بکنیم !!!!!!!!!