شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۲
تکمیلی:

سعید حجاریان بزودی آزاد می شود

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب: 58877
به گزارش جهان منابع خبری در حالی از آزادی سعید حجاریان خبر دادند که روز گذشته نیز همسر حجاریان از تماس تلفنی با وی خبرداده بود .

گفته میشود مقام قضایی دستور آزادی حجاریان را صادر و مراحل اداری رفع بازدداشت و ادامه بازجویی ها از حجاریان در خانه او انجام خواهد شد.

بنا بر این گزارش، به دنبال دستور مقامات عالی کشور در روزهای گذشته 140 نفر از بازداشت شدگان حوادث اخیر آزاد شدند و به گفته کاظم جلالی عضو كميته ويژه مجلس براي بررسي وضعيت بازداشت‌شدگان حوادث اخير، 150 نفر دیگر که عمدتا از سران اغتشاش گر هستند در زندان به سر می برند.

شبکه العربیه هم لحظاتی پیش خبر آزادی حجاریان را تایید کرد . این شبکه به جزئیات بیشتری درباره این خبر اشاره نکرد.

تکمیلی:

بنا بر آخرین اطلاعات به دست آمده مشخص شد که با توجه به وضعیت جسمانی سعید حجاریان در حال حاضر مقدمات خروج وی از زندان در حال انجام است و حجاریان بزودی از بازداشتگاه به سمت خانه روانه می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیدواریم حجاریان آدم شده باشد واین باقی عمر را صرف استغفار کند شاید مورد رحمت الهی قرار گیرد واینقدر این نظام مردمی را متحمل هزینه نکند.
به نام خدا
مرگ بردشمنان قسم خورده انقلاب که یکی شون همینه
مگه این مخلوق آدم بشو هست
خداهمه را هدایت کند ،البته بعضی ها خودشون خودشون را هدایت می کنند .
کاشکی زودتر ...
اميدوارم اين شخصي كه آقاي حجاريان را مورد عتاب قرار داده و بنده اي از بندگان خداوند را اينگونه قلمداد كرده مسلمان نباشد چرا كه اگر خود را مسلمان بداند بايد از خداوند و شخص آقاي حجاريان طلب استغفار كند خداوند همه ما را به راه راست هدايت كند.
این مرد آدم بشو نیست!مطمئن باشید بهتر که نشده،بدتر از این هم میشه...
آزادی این فرد بسیار خطرناک کار خیلی اشتباهی بود...
مرگ بردشمنان قسم خورده انقلاب که یکی شون هم شمایید
همه این نظرات منفی در مورد حجاریان رو یک نفر نوشته بود. و اون کسی نیست جز خود (شما)
به نظر شما هنوز حجاريان تاوان اشتباهش را نداده است؟ اينقدر سنگدل نباشيد. اين خصلت دشمنان شماست.
مطمئن باشید اگر زمان خاتمی بو الان همین آقایان مخالفان را شکنجه می داد و می کشتند و ما هم باید صبر می کردیم و هیچ کس هم دم از آزادی و احقاق حقوق زندانیان نمی زد
طرف فکر کرده که اینجا سایتهای افسادات ببخشید اصلاحات هست که خود گویند و خود خندند...
مگر سران اصلاحات ...الله اکبر...
سکوت کنیم بهتر است
امیدواریم دوستانی که اینقدر از توهین به آقای حجاریان مسلمانیشان جریحه دار می شود و یاد حساب و کتاب روز جزا می افتند در مورد تخریب آقای احمدی نژاد هم اینچنین منتقد باشند.
وقتی امثال ... در قوه قضاییه هستن بهتر از این نمیشه
آشوبگرا طلبکار میشن
به نام حق با سلام
واقعا بعضي از اين نظرات كه خوندم به انسان بودن بعضيها شك كردم كه انقدر راحت در مورد جون آدما بي تفاوت هستند. به فرموده امام حسين ع آزاده باشيد .خدا هدايت كنه شما منحرفين از دين را .