جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دستیار کروش جواب قلعه نویی را داد

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 386875
پیش‌بینی می‌شد مصدومیت هاشم بیک‌‌زاده در اردوی تیم‌ملی باعث انتقاد شدید کادرفنی استقلال از کروش شود اما در کمال تعجب این اتفاق رخ نداد.
به گزارش جهان به نقل از خبر آنلاین، سكوت یکباره استقلالی ها بعد از دلخوری ابتدایی قلعه نویی حرف و حديث‌هاي زيادي به همراه داشت از جمله اينكه حضور ماركار آقاجانيان دستيار كروش در تمرين روز پنج‌شنبه گذشته استقلال باعث شد تا مربيان اين تيم قيد مصاحبه و انتقاد تند از برنامه‌هاي تيم‌ملي را بزنند.

ماركار به توصيه كروش در تمرين استقلال حاضر شد تا ضمن ارائه گزارشي از وضعيت ملي‌پوشان استقلال راجع به اتفاقي كه براي بيك‌‌زاده در آخرين جلسه تمريني تيم‌ملي قبل از بازي دوستانه با بنفيكا افتاد هم توضيحاتي ارائه بدهد تا از شدت ناراحتي و دلخوري مربيان استقلال كاسته و اوضاع را آرام كند. آقاجانيان در نشست چند دقيقه‌اي كه با سرمربي استقلال داشت با بيان اينكه وقتي هاشم با آسيب‌ديدگي روبه‌رو شد بلافاصله روند بهبودي‌‌اش در كمپ بنفيكا آغاز شد اعلام كرد اخباري كه درخصوص حضور او در نيمه دوم بازي با بنفيكا در رسانه‌هاي ايران درج شده بود صحت نداشت و كروش درخصوص اين بازيكن دست به ريسك نزد ضمن اينكه مصدوميت بازيكنان در اين‌گونه اردوها غير قابل پيش‌بيني است و اين اتفاق باعث ناراحتي شديد كروش و دستيارانش نيز شده است.

حضور ماركار مثمرثمر هم واقع شد تا جايي كه در اين چند روز نه سرمربي استقلال و نه ساير مربيان اين تيم هيچ صحبتي عليه اردوي تيم‌ملي انجام ندادند اما مصاحبه‌هايي كه مديران باشگاه استقلال انجام دادند تا حدودي وضعيت را آشفته كرد، اتفاقي كه نه فدراسيون فوتبال و نه كارلوس كروش تدبيري برايش نينديشيده بودند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *