پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۸
۸
کی روش دوباره ساز جدایی کوک کرد

باز هم پولم به تاخیر افتاد!

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 456075
با توجه به استعفاهای کذایی و چندین باره کی روش و ابقا شدن وی با کمک هم زمان رسانه ای اش! به نظر نمی رسد اتفاق خاصی رخ بدهد . البته از شواهد امر پیداست که ناز کردن سرمربی پرتعالی تاخیر در گرفتن قسمت کمی از قرارداد هنگفتش با فدراسیون فوتبال باشد .
باز هم پولم به تاخیر افتاد!
گروه ورزش "جهان نيوز" - مسعود پاشنا: کی روش سرمربی تیم ملی در تازه‌ترین اظهاراتش دوباره ساز جدایی کوک کرد، موضوعی که تازگی ندارد و تکراری به نظر می رسد.

البته از شواهد امر پیداست که ناز کردن سرمربی پرتغالی تاخیر در گرفتن قسمت کمی از قرارداد هنگفتش با فدراسیون فوتبال باشد.
 
در شرایطی که تیم ملی خود را برای بازی مقابل گوام آماده می کرد در چند روز گذشته خبری عجیب درباره رفتن کارلوس کی روش از تیم ملی ایران منتشر شد که در فضای مجازی و چند سایت خبری تعجب خیلی ها را برانگیخت.

قبل از بازی ایران و گوام این شایعه به گوش می رسید که کارلوس کی‌روش پس از مسابقه از مربیگری تیم ملی استعفا می دهد. البته شایعاتی در مورد اختلاف وی و مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان شنیده شد، هر چند عده ای بیماری وی را دلیل بروز چنین شایعه ای عنوان می کنند .

پرسش این است که چرا کی‌روش حرفش را واضح و رک نمی‌زند؟ چرا هر چند وقت یکبار شهر، فدراسیون و مملکت را به هم می‌ریزد؟ چرا گفته شده خبر استعفایش را نزدیکان تیم ملی داده‌اند و چرا پیروانی تکذیب کرده و چرا خودش تلویحا از جدایی حرف زده است؟ چرا حرف از قهر سرمربی تیم ملی به میان آمده است؟

این مربی پرتغالی به خاطر تذکر کتبی کفاشیان به وی بابت مصاحبه هایش با رییس فدراسیون قهر کرده و حتی دو روز سر تمرین نرفته است. البته او بیماری اش را بهانه کرده اما گفته می شود دلیل اصلی اش به خاطر قهر با کفاشیان بوده است.

در حالی که برخی پیش بینی می کردند این اتفاق بیفتد، کی‌روش پس از مسابقه با تیم گوام به رختکن تیمش رفت و از همه بازیکنان تشکر کرد. او قبل از ورود به رختکن با حمایت شدید هواداران روبرو شد.

نزدیک به ۲۰ ایرانی در ورزشگاه حضور داشتند و کی روش را تشویق کردند. سرمربی تیم ملی هم برای آنها دست تکان داد و به رختکن رفت.

کی روش در پاسخ به سوال خبرنگار گوامی مبنی بر اینکه آیا به کارتان در تیم ملی ایران ادامه خواهید داد یا خیر، گفت: واقعا نمی توانم در حال حاضر جواب محکمی به این سوال بدهم. اگر قدمهای من با رییس فدراسیون فوتبال و مسیرمان بتواند هماهنگ شود، می توانیم ادامه بدهیم اگر نه این کار صورت نمی گیرد. در حال حاضر نمی توانم به این سوال جواب بیشتری بدهم ولی بعد از ۵ سال آهسته، آهسته دارم امیدها و اعتقادهایی که در این مسیر داشتم را از دست می دهم. البته آینده من به نقطه نظرها و تصمیمهای رییس و فدراسیون هم مرتبط خواهد شد.

به هر روی با توجه به استعفاهای کذایی و چندین باره کی روش و ابقا شدن وی با کمک هم رزمان رسانه ای اش! به نظر نمی رسد اتفاق خاصی رخ بدهد ، بنا براین نباید این بحث را خیلی هم جدی گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عمویی
کجا بره از ایران بهتر باشه 9 ماه در سال که مسافرت تشریف دارن و پول حرفه ای هم که میگیره..
Iran, Islamic Republic of
میتونم بپرسم مشکل شما با شخص ایشان چیه؟
هرچی باشه اندازه دوتا آدم 2 متری از مربیای ایرانی سرتره، دوست نویسنده عزیز نظرات شخصی خودتو واسه ... ت نگه دار
آرش
حقیقت تلخه بابا بنده خدا واقعیت رو نوشت . انصافا تا حالا کی روش صد بار استعفا داد خوب اگه براش نمی صرفید که تا حالا نمونده بود که
meisam davoodi
Iran, Islamic Republic of
فرکی و جلالی و گل محمدی
انصاری
Iran, Islamic Republic of
کی روش مربی خوبیه ولی امکانات کمه
حامد
کی روش هیچی حالیش نیست...
پول پرست ترین
پررو ترین
بی کیفیت ترین
بی ادب ترین
باند باز ترین
ضعیف ترین
دلال باز ترین
مربی خارجی که تاکنون تیم ملی فوتبال ایران به خود دیده .
o_O
مربی خوبیه ولی با ایرانی ها و امکانات موجود هماهنگ نیست