جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
آیت الله نوری همدانی:

ایجاد مشاغل زود بازده مورد توجه باشد

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب: 419373
یکی از مراجع تقلید شیعیان ضمن تأکید بر تسهیل در ایجاد مشاغل زود بازده، گفت: اگر سپرده گذاری مردم در بانک‌ها در زمینه ایجاد اشتغال کشاورزی مصرف شود خدمت بزرگی صورت گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که عصر شنبه در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار کرد: طبق حدیثی از رسول اکرم(ص) در نزد خداوند هرکسی که به مردم بیشتر خدمت کند محبوب‌تر است.

وی گفت: شما در این وزارتخانه در دو قسمت به مردم و قشر کارگر خدمت می‌کنید و خدمت به نظام با این وسعت یک توفیق الهی است که نصیب شما شده است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه در کار شما چند عنوان جلب توجه می‌کند، افزود: نخستین و مهم‌ترین وظیفه شما ایجاد اشتغال است که این کار بسیار بزرگی است و پیامبران ما نیز در این راستا تلاش می‌کردند.

وی با بیان اینکه طبقه کارگر نزد خدا از عزیز‌ترین طبقات و اقشار است، گفت: اقدامات شما برای این قشر بسیار دلسوزانه و خوب بوده است و انشاء الله خداوند توفیق بدهد تا بتوانید خدمات افزون‌تر و بهتری را به این قشر ارائه دهید.

این مرجع تقلید شیعیان به بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: دغدغه عده‌ای در کشور همین موضوع بوده است و اجرایی کردن بیمه سلامت از اقدامات مهم و خوب این وزارتخانه به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: در موضوع سلامت باید به ورزش نیز توجه شود و ورزش کردن و توجه به کیفیت غذایی باید به صورت یک فرهنگ عمومی تبدیل شود که این از دستورات انبیاء الهی است.

آیت الله نوری همدانی توجه به بهزیستی و حوزه تعاون را از دیگر وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: باید به مشاغل و طرح‌های زودبازده کمک کرد و اگر پول‌هایی که مردم در بانک‌ها سپرده گذاری کرده‌اند در زمینه ایجاد اشتغال کشاورزی سرمایه گذاری شود خدمت بزرگی صورت گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *