جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

"فانوس" ایران در موبایل‌ها روشن شد+دانلود

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 419670
نسخه آزمایشی نرم‌افزار موبایلی پیام‌رسان فانوس راه‌اندازی شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بیشتر نرم‌افزارهای موبایلی که در دسترس همگان است از سرورهای خارجی استفاده می‌کنند، این در حالی است که نرم‌افزار فانوس روی سروری داخلی در حال خدمات‌دهی است.

نرم‌افزار موبایلی پیام‌رسان فانوس دارای مشخصات به‌روزی است که قابلیت نصب در هر نوع گوشی موبایل دارای نرم‌افزار اندروید است که علاقمندان می‌توانند با نصب این نرم‌افزار پیام‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری خود را در معرض نمایش همگان قرار دهند.

به‌طور کلی نرم‌افزار موبایلی پیام‌رسان فانوس توانایی ارسال پیام‌های متنی و همچنین فایل‌های صوتی و تصویری و فیلم را دارد که برای ارتباطی کاملاً ایرانی ــ اسلامی آماده شده و توسط نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده است.

از دیگر خصوصیات این نرم‌افزار می‌توان به طراحی کاربرپسند و همچنین حریم خصوصی آن اشاره کرد. به‌طور کلی بیشتر نرم‌افزارهای موبایلی که در دسترس همگان است از سرورهای خارجی استفاده می کنند، این در حالی است که نرم‌افزار فانوس روی سروری داخلی در حال خدمات‌دهی است. البته نمی‌توان از طراحی بومی و برچسب‌های ایرانی ــ اسلامی آن به‌راحتی عبور کرد که این نشان دهنده رشد سطح علمی جوانان این مرز و بوم در حوزه فناوری اطلاعات است.

برای دریافت و یا دانلود نرم‌افزار موبایلی پیام‌رسان فانوس اینجا را کلیک نمایید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
وقتی وایبر و واتساپ نرم افزارهای جاسوسی اسرائیل است، فانوس حتما نرم افزار جاسوسی ایرانی است.
سعید
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنید چند درصد از مردم به طراحان این نرم افزار و حامیان پشت پرده آن اعتماد کرده و این ابزار را روی گوشی خود نصب میکنند ؟
خواب آلوده
ماهمه خواب هستیم
مطمئنا پیشرفت نرم افزاری ایران به گونه ای است که می تواند نرم افزاری با کیفیت واتس آپ وتلگرام ووایبر تولید کند وآن هار اقطع کند چرا دست دست می کنیم؟!!