شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۷
پس از برخی رایزنی ها؛

علی اکبر جوانفکر آزاد شد

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 195976
علی اکبر جوانفکر لحظاتی پیش آزاد شد.

به گزارش خبرنگار جهان علی اکبر جوانفکر مدیرعامل موسسه مطبوعاتی ایران دقایقی پیش با رایزنی های صورت گرفته توسط مقامات ارشد آزاد شد.

جوانفکر صبح امروز با حکم دادستانی در ساختمان روزنامه ایران با زدن دستبند بازداشت شد.

دستگیری جوانفکر در ابتدا با مقاومت برخی از نزدیکان وی به درگیری تبدیل شد که پس از ورود به موقع نیروهای انتظامی اختلافات پایان پذیرفت.

گفتنی است، مدیر مسئول روزنامه ایران در خصوص اتهام انتشار مطالب خلاف موازين اسلامي در ويژه‌نامه «خاتون» به ۶ ماه حبس و در مورد اتهام انتشار مطالب و تصاوير خلاف عفت عمومي در اين ويژه‌نامه به ۶ ماه حبس محكوم شد كه بر اساس اين راي، وي مجموعا به تحمل يك سال حبس محكوم شده است.

شعبه ۷۶ دادگاه كيفري استان تهران همچنين سرپرست روزنامه ايران را به سه سال محروميت از هرگونه فعاليت مطبوعاتي محكوم كرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کجاست عدالت !!؟کجاست قانون!!
Iran, Islamic Republic of
من دیشب خبر بازداشت و آزاد شدن ایشون رو تو جهان خوندم اما توی اخبار 20:30 جوری راجع به بی بی سی و ماجرای بازداشت این بابا خبر رفتن که انگار بیگناه بوده و به ناحق بازداشت شده بوده!!! چرا صدا و سیما فکر میکنه میتونه هرجور بخواد ذهن مردم رو منحرف کنه ؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
در این وسط عدالت قربانی شد!!!
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع اون حکمی که شما گفتید هنوز قابل تجدیر نظر هست و احتمالا دلیل بازداشت سخنان اخیر جوانفکر در مورد آقای محسنی اژه ای است
Iran, Islamic Republic of
برای ماست مالی حرفهای جوانفکر بایدم اظهاراتش درباره اژه ای رو بهانه بازداشتش بدونید
کدوم حکم و اجرای قانون-این هم که حکم قطعی نیست جوانفکر 20 روز وقت داره تا اعتراض کنه تازه بعد از آن معلوم میشود حکم دادگاه بدوی اجرا میشود یا نه-آقایان قوه قضائیه به پیشواز اجرای حکم رفته اند
Iran, Islamic Republic of
انقدر 20 روز 20 روز نکنید وقتی حکم جلب صادر شده یعنی طرفو باید مامورا بگیرن و به قوه قضاییه تحویل بدن