پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱۶
سردار نقدی:

عکس یادگاری با اروپایی‌ها دردی از اقتصاد ما درمان نمی‌کند

پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 435979
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هدف حضور امروز اروپاییان در تهران با هدف تحریم‌ها تفاوتی ندارد، گفت: عکس‌های یادگاری با رؤسای کشورهای اروپایی دردی از اقتصاد ما درمان نمی‌کند.
عکس یادگاری با اروپایی‌ها دردی از اقتصاد ما درمان نمی‌کند
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه هشتمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا در سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی اظهارداشت: همه بشریت به نسل جدید چشم دوخته تا بار مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرد، امروز دنیا گرفتار سختی‌ها،‌نکبت‌ها و ظالم‌های فراوان است،.

سردار نقدی تصریح‌کرد: سال گذشته در ماه رمضان ۲۰۰۰ نفر از مردم مظلوم غزه را شهید کردند که ۵۰۸ نفر آنها کودک بودند. در حمله رژیم آل سعود به یمن کودکان بسیاری کشته شدند و در کشور آمریکا که روزی نیست یک مظلوم کشته نشود هفته گذشته یک زن سیاه‌پوست به این اتهام که راهنمای ماشینش را نزده بود دستگیر و سه روز بعد جنازه وی در زندان به دار آویخته شد.

وی اضافه‌کرد: ظلم و زور و تجاوز وضع امروز دنیای ما است و نسل قبل برای رفع این ظلم و زور قدم‌های بسیاری برداشت،‌ ۳۶ سال پیش ۴۰ هزار مستشار آمریکایی در تهران بودند و زندانهای شاه بر پا بود ولی فداکاری نسل قبل این ظلم را کنار زد.

سردار نقدی ادامه داد: ۲۰ سال پیش در عراق،‌ صدام جنایتکار و عامل آمریکا حضور داشت که بیش از یک میلیون از مردم بی‌گناه را کشت ولی امروز مردم عراق تا حدی از این جنایت‌ها رها شدند، ‌۲۵ سال پیش در لبنان،‌ صهیونیست‌‌ها تا پایتخت را اشغال کردند و هزاران مردم بی‌دفاع را کشتند،‌ شکنجه‌گاه راه انداختند ولی امروز پاک‌سازی شده است که این مسائل به دست نسل قبل اتفاق افتاد‌، در فلسطین اشغالی نیز حداقل غزه از رژیم صهیونیست پاکسازی شد و در جنگ ۳۳ روزه بینی دشمن را به چاک مالیدند.

نقدی همچنین افزود: بخش اعظم کشور یمن آزاد است و این پیروزی‌ها مفت و مجانی به دست نیامده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد:‌ مرحمت بالازاده از یک منطقه دوردست از استان اردبیل و یک دانش‌آموز ۱۲ ساله بود که وقتی می‌خواست به جنگ متجاوزان برود با موتور سیکلت برای تبلیغ و آماده کردن مردم از روستایی به روستای دیگر رفت و بعد از اینکه کاروان‌ها برای جنگ با صدام آماده شد مقابل اتوبوس‌ها خوابید زیرا به خاطر سن کم اجازه نداشت به جبهه برود.

سردار نقدی ادامه داد: وی به این دلیل به تهران آمد و خود را به دفتر مقام معظم رهبری که آن زمان رئیس جمهور بودند رساند و گفت به روحانیون بگویید روضه حضرت قاسم را ممنوع کنند زیرا حضرت قاسم در نوجوانی به جبهه رفت ولی اجازه نمی‌دهند من بروم، سرانجام اجازه گرفت که به جبهه برود، این شور یک جوان برای مبارزه با استکبار است.

وی یادآوور شد: دختر ۹ ساله دشت آزادگان در خوزستان وقتی تانک‌های متجاوز بعثی آمدند مرتباً به آنها سنگ پرتاب کرد تا شهید شد، در منطقه شهدای بسیاری مانند: شهید آیت‌الله صدر،‌ شهید حکیم،‌ شهید عماد مغنیه،‌ شهید مزاری و هزار شهید بزرگوار دیگر سبب پیروز‌ها شدند و نسل بعد باید این پیروزی‌ها را حفظ کند تا فلسطین فتح شود، مسجدالاقصی را آزاد کنیم زیرا این راه پیش روی ماست و باید همت کنیم.

سردار نقدی با بیان اینکه اصلی‌ترین عامل تولید قدرت علم است، گفت: امروز به دنبال مذاکرات،‌رؤسای کشورهای اروپایی صف کشیدند که به تهران بیایند ولی عکس‌های یادگاری با رؤسای کشورهای اروپایی دردی از اقتصاد ما دوا نمی‌کند، آنها باید به ما صنعت بدهند ولی به دنبال این هستند که اقتصاد خود را از ورشکستگی نجات دهند،‌ اروپا در ورشکستگی اقتصادی است و آنها به دنبال ثروت‌های ما هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هدف حضور امروز اروپاییان در تهران با هدف تحریم‌ها هیچ تفاوتی ندارد، تصریح‌کرد: در تحریم‌ها اموالمان را بلوکه کردند و امروز که باید اموال را برگردانند می‌خواهند به طریق دیگری دلارها را از دست ما خارج کنند،‌ تکنولوژی آنها هم همیشه مصیبت‌بار بوده و هیچ وقت نگذاشته است ما روی پای خودمان بایستیم.

وی افزود: تنها راه این است که به علم و فناوری مجهز شویم،‌ ملت‌های اسلامی در روابط با غرب به هیچ‌جا نمی‌رسند همانطور که در یک قرن گذشته این روابط نکبت و بدبختی به همراه داشته است و آنها از روابط استفاده کردند تا جیب‌های خودشان را پر کرده و جنایت کنند.

سردار نقدی گفت: کشتار مسلمانان در آفریقای مرکزی از سوی فرانسه فقط به جرم مسلمان بودن اتفاق افتاد، اینها هیچ‌وقت دوست ما نبودند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در غرب و آمریکا هست ما نمی‌توانیم با اینها دوستی کنیم،‌ ما باید برای دنیای پر از صلح و عبودیت تلاش کنیم و طاغوت‌هایی که خود را جای خدا نشاندند نباید در دنیا جایی داشته باشند و کلیدی‌ترین رمز رسیدن به دنیا پیروی از ولایت است.

به گزارش فارس در پایان سخنرانی سردار نقدی ۶۵۰ نفر از برترین‌های لیگ علمی کایا از ۳۱ استان کشور و ۱۹ کشور دیگر تقدیر شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
منتظر اظهار نظر سردار سرلشکر جناب آقای حسن فیروز آبادی هستیم.
Italy
رفسنجانی روز چهارشنبه 7مرداد 94 به دلواپسان هسته‌یی حمله کرد و گفت: مانع‌تراشان در مقابل اجرای توافق هسته‌ای، یک اقلیت محدود هستند که با تریبون و زبان حرف می‌زنند و رویکردشان تخریبی است.
رفسنجانی با طعنه به خامنه‌ای افزود: یکی از برنامه‌هایم برای نام نویسی در انتخابات ریاست‌جمهوری حل مسأله هسته‌یی بود. خدا را شکر که آن آرزوی من محقق شد.
رفسنجانی پیش از توافق هم گفته بود: «مخالفان مذاکرات هسته‌یی عده معدودی هستند که متأسفانه در سراسر کشور تریبون و قدرت پشت سرشان است».
حتما عکس یادگاری گرفتن با مقامات جزایر کوکور مشکلات اقتصادی ما رو حل میکند؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای نقدی این قدر بدبین نباشید مردم از مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان خسته شدند . شما باید ملت را درک کنید
شیطونک0915
جناب همه چیز رو گردن تحریم نیندازید!!
بیکاری وبعضی مشکلات از بی عرضگی بعضی مسئولینه ،
فقط مسئولین دردورنج کشیده میخواهیم امثال حاج قاسم اما از نوع اقتصادیش .
سیاح
Iran, Islamic Republic of
اینها اگر ملت را درک نمی کردند که عمر خود را در راه حفظ و امنیت ملت ایران صرف نمی کردند
آقای نقدی برای مشکلات اقتصادی و اشتغال در اجرای اقتصاد مقاومتی بیشترین حمایت را کرده است و ۱۰۰ اکیپ جوانان جهادی را مدیریت می کند
علی آقا شما بگو چه کردی !?
نه هم حزبی های خود را بگو ۰۰۰
چه زيبا بود
سوزش شما را درک میکنم .....
ج س
Iran, Islamic Republic of
شما سوزش خود را به دیگران نسبت نده ۰۰۰
از کی تا حالا نظامی ها اقتصاد دان شده اند؟!
از وقتی شما نظریه پرداز شدی
مشکلات ما را سفرهای جنجالی رئیس جمهور قبل حل می کند
از ما و شما و اقتصاد دردی را دوا نمیکند ولی برا بعضی افراد خاص نان بسیار چرب و چیلی به ارمغان می آورد .
دلواپس داری میترکی؟؟؟؟ حتما باید با رییس چهور کومور عکس بندازن؟؟؟؟؟
الان با فابیوس عکس انداختی خوشحالی ؟
ج
Iran, Islamic Republic of
رییس‌جمهور کمور شرافت دارد بر آدم کش های اروپایی