جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

احمدی‌نژاد: در عاشورا خدا را کشتند

سه شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب: 197172
ظلمی که در عاشورا شد بزرگترین ظلم تاریخ است و بالاتر از آن ظلمی اتفاق نخواهد افتاد. برای اینکه ظالمان همه خوبی‌ها و حقیقت را سر بریدند و در واقع خدا را کشتند چرا که امام حسین (ع) تجلی خداست.
به گزارش فارس، رئیس‌جمهور گفت: ظلمی که در عاشورا شد بزرگترین ظلم تاریخ است و بالاتر از آن ظلمی اتفاق نخواهد افتاد. برای اینکه ظالمان همه خوبی‌ها و حقیقت را سر بریدند و در واقع خدا را کشتند چرا که امام حسین (ع) تجلی خداست.

«محمود احمدی‌نژاد» رئیس جمهور طی سخنانی در دیدار بسیجیان نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه همه انسان‌ها خارج از نژاد، قیافه، خودخواهی‌ها، حسادت‌ها و تمایلات مادی و حیوانی، دارای فطرت الهی هستند که در همه مشترک است، گفت: فطرت الهی انسان‌ها بر اساس توحید، پاکی، عدالتخواهی و سرشار از محبت و عشق آفریده شده است.

وی ادامه داد: در هر کجای عالم هر فردی به هر نسبت آن اضافه‌ها و پیرایه‌ها و تمایلات، حسادت‌ها و خودخواهی‌ها را کنار زد و خداجویی و عشق و پاکی را در کل زنده کرد، بسیجی است. بسیجی در حقیقت کسی است که حلقه‌هایی که انسان را به زمین متصل می‌کند را پاره کند و حلقه‌های وصل انسان به آسمان را تقویت کند.

احمدی‌نژاد نقطه اوج بسیجی را انسان کامل و امام دانست و اظهار داشت: انسان کامل متجلی همه خوبی‌ها و زیبایی‌ها بوده و از همه زشتی‌ها به دور است و در واقع حلقه اتصال عالم به آسمان و خداست که اسمش را ولایت گذاشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پیوستگی به ولایت به همان میزان است که از هستی‌ها و مادیات جدا شده و به امام نزدیک شویم، تصریح کرد: سرنوشت عالم را انسانی تعیین می‌کند که از وابستگی‌ها فاصله گرفته و به حقیقت انسانی خود نزدیک شده است.

رئیس جمهور افزود: امام راحل آمد و این دریچه را به روی ما باز کرد و یک بار دیگر ما را به حقیقت انسانی و الهی خودمان بازگردانده و کرامت و عظمت انسان را در دنیا زنده کرد.

احمدی‌نژاد در ادامه بسیجی را تجلی همه خوبی‌ها و زیبایی‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیجی مظهر پاکی،‌ اخلاص، مهرورزی، عشق و خدمتگزاری بی‌منت و عدالتخواهی است.

وی با بیان اینکه بسیجی پرچمدار عدلت و ظلم‌ستیزی است، امام خمینی (ره) را تجلی اعلای بسیج در دوران ما برشمرد و تاکید کرد: خدا را سپاسگذاریم که امروز ملت ایران با کمک پیامبر عزیز و آل ایشان و خط نورانی ولایت پرچمدار فرهنگ بسیجی در عالم است. تا زمانی که روحیه بسیجی در ملت زنده است، پیروز هستیم.

وی با بیان اینکه امروز باید به سمتی برویم که فرهنگ بسیج عالم‌گیر شود، در خصوص محرم اظهار داشت: ظلمی که در عاشورا شد بزرگترین ظلم تاریخ است و بالاتر از آن ظلمی اتفاق نخواهد افتاد. برای اینکه ظالمان همه خوبی‌ها و حقیقت را سر بریدند و در واقع خدا را کشتند چرا که امام حسین (ع) تجلی خداست.

رئیس جمهور یادآور شد: امروز فرهنگ عاشورا مکتب ما در صحنه‌های سخت است و تنها راه نجات ما است

احمدی‌نژاد در پایان از اینکه بسیجیان عاشقان مکتب اباعبدالله الحسین هستند خداوند را سپاس گفت.
https://jahannews.com/vdceff8zwjh8ozi.b9bj.html
jahannews.com/vdceff8zwjh8ozi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشان عادت داره حرفهای عجیب بزنه.آخه این حرف چه چیزی به امام حسین(ع) اضافه میکنه؟چقدرخوب است حداقل تعریف ازمعصومین رو ازشریعتی یادبگیریم که گفت"فاطمه (س)، فاطمه (س) است".
Iran, Islamic Republic of
حرف دکتر فلسفیه و به نظرم ایرادی بهش نیست
امام معصوم (ع) نماینده و خلیفه خدا در زمینه و اونها فکر می کردند با این کار خدا رو در زمین می کشند به این معنا که دیگه اثری از خدا نباشه (مثل اون فیلسوف غربی که گفته خدا در غرب مرده است یعنی خدا در اونجا به معنای واقعی کلمه در حیات اجتماعی مردم غرب دنیا نقشی دیگه نداره) و بتونن مردم رو به بردگی شیاطین جنی و انسی بکشند در صورتیکه زمین هرگز از حجت خدا خالی نمیشه و بلاخره انتقام همه این ظلمها رو از ظالمین خواهد گرفت