جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲۲
وقتی خبر جوانفکر دستاویز ضدانقلاب می شود!

انتقام گرفتن از وزیر اطلاعات با چه قیمتی؟

شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 170478
آقای جوانفکر به اصلاح اقدامش رضایت نداد تا گزارش هایش مهمترین دستاویز رسانه های ضدانقلاب و بیگانه شود. این رسانه ها تفاوت خبر ایرنا و ایران به عنوان رسانه و سخنگوی دولت با گزارش سایر رسانه ها را دلیلی بر نادرست بودن مستند "الماسی برای فریب" عنوان کرده اند.
به گزارش جهان، مستند "الماسی برای فریب" که شب چهارشنبه ۱۸ خرداد از رسانه ملی پخش شد، حکایت نفوذ هوشمندانه و پیچیده وزارت اطلاعات در عمق دستگاه های جاسوسی غربی و بازی دادن سران کشور آمریکا و ضدانقلاب خارج نشین بود.

شوکی که بر پیکر سازمان سیا و کاخ سفید و دیگر سران کشورهای بازی خورده وارد آمده، تاکنون راهی جز سکوت را به آنان نشان نداده است.

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا، جو بایدن معاون اوباما، دنیس راس، نماینده ویژه اوباما در خاورمیانه و نیز نمایندگان سران دولت‌های فرانسه و رژیم صهیونیستی از جمله مقامات ارشد غربی و صهیونیستی بودند که به همراه سران ضدانقلاب خارج نشین در جریان پروژه هوشمندانه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بشدت بازی خوردند.

موضوع این مستند، پروژه براندازانه غرب و رژیم صهیونیستی با مجری گری ضدانقلاب خارج از کشور علیه ملت ایران بود که با ورود محمدرضا مدحی به عنوان نیروی نفوذی ایران هرگز به سرانجام نرسید.

ضدانقلاب که نمی توانست افشاگری های مدحی از پنجره رسانه ملی و بازی خوردن چندین ماهه خود را باور کند، ابتدا سکوت کرد سپس با توسل به اقدام تامل برانگیز چند رسانه داخلی به رد محتوای این مستند روی آورد.

خبرگزاری ایرنا و روزنامه ایران که هر دو تحت مدیریت علی اکبر جوانفکر اداره می شوند، با انتشار گزارش هایی با عنوان اعترافات يك عنصر وابسته به "سيا"، كوشيدند محمدرضا مدحي را عنصري فريب خورده معرفي كنند كه در خدمت سازمان هاي اطلاعاتي بیگانه بوده و به دليل پشيماني در حال اعتراف است.

این گزارش سوال برانگیز را ابتدا خبرگزاري ايرنا منتشر کرد اما پس از آنکه روزنامه ایران در شماره روز پنج شنبه خود از مدحی با عنوان "عنصر فريب‌خورده سيا" و "مهره نظام سلطه" یاد کرد، احتمال هرگونه اشتباه و سهل انگاری در انتشار جهت دار این خبر را از بین برد.

محصول این خبر ایرنا و روزنامه ایران این بود که مدحی پس از آنکه از اقدامات خود پشیمان شده به ایران برگشته و به اشتباهاتش اعتراف کرده است؛ خبری تلخ که در واقع چشم پوشی بر تمام زحمات و برنامه ریزی های زیرکانه و چندین ماهه وزارت اطلاعات که حتی متهم شدن این وزارتخانه به ناتوانی در نفوذ به دستگاه های اطلاعاتي و تشخیص و مقابله با اقدامات ضدایرانی آنان دشمن بود.

اصرار آقای جوانفکر بر "مهره سیا" خواندن مدحی در شرایطی بود که مسئولان وزارت اطلاعات و سایر رسانه ها همه از مدحی با عنوان نیروی نفوذی ایران برای بازی دادن غرب و عواملش در یک پازل سخت و دقیق یاد کردند.

با این حال آقای جوانفکر به اصلاح اقدامش رضایت نداد تا گزارش هایش مهمترین دستاویز رسانه های ضدانقلاب و بیگانه شود. این رسانه ها تفاوت خبر ایرنا و ایران به عنوان رسانه و سخنگوی دولت با گزارش سایر رسانه ها را دلیلی بر نادرست بودن مستند "الماسی برای فریب" عنوان کرده اند. در واقع آنها هیچ دلیل و مستند دیگری برای زیر سوال بردن سخنان مدحی نداشتند.

بر پایه این واقعیت بود که احتمال مخالفت با مدیریت وزارت اطلاعات و مخدوش کردن موفقیت ها و دستاوردهای شگفت انگیز آن از سوی آقای جوانفکر به عنوان یار نزدیک اسفندیار رحیم مشایی تقویت شد، بویژه آنکه تلاش این جریان برای برکناری حجت الاسلام حیدر مصلحی پیش تر با حکم رهبر معظم انقلاب ناکام مانده بود.

شاید در ادامه این مخالفت هاست که موضوع ناتوان نشان دادن وزارت اطلاعات در مقابله با دشمن و تنزل دادن دستاورد اخیر آن در حد اعترافات يك عنصر فريب خورده، به واقعیت نزدیک شده است؛ گمانه ای که بیش از آنکه گویای عمق کینه جریان مخالف مدیریت وزارت اطلاعات باشد، موجب تاسف از شیوه برخورد با منافع ملی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تاریخ رفتارهای پ امثال جوانفکر و آقابالاسرهاشو فراموش نمیکنه همونطور که خیانت صاحب منصبان قبلی رو فراموش نکرده!!!
کلیه اختیارات اطلاعاتی باید در دست رهبری باشد تا دیگر کسی در آن دخالت بیجا نکند
Canada
ان شاء الله از این جوانی فکر که رد بشوند درست می شود!
خوب آقای مدحی از وی شکایت کند.
Canada
این بابا خودش عنصر فریب خورده مشایی و مهره جریان انحرافیه!
Iran, Islamic Republic of
واقعیت اینه که من هم با چندین بار دیدن اون فیلم، فکر می کردم اینطور بوده و ایشون بعدها توسط وزارت اطلاعات جذب شده و برگشته ایران. چون از همون اول فیلم این موضوع القا میشه. اصلا ساختار فیلم اینطور هست. جوری که بعدها وفتی شنیدم وزارت اطلاعات گفته ایشون نفوذی بوده، خیلی تعجب کردم. در هیچ جای فیلم اصلا به نفوذی بودن اون اشاره نمی کنه، فقط اشاره به عملیات نجات هست، که یه کمی هم مبهمه. به هر حال، من هنوزم همین برداشت رو دارم
Iran, Islamic Republic of
واقعا این آدما چه جوری به آخرت نگاه میکنن و با چه رویی میخوان جواب این کارهاشون رو به شهدا و خوانواده هاشون بدن آقای جوانفکر واقعا براتون متاسفم که حقیقت رو فدای باند بازی کردید بالاخره اون دنیایی هم هست .
Iran, Islamic Republic of
شاید دلیل مبهم بودن نقش مدحی در جریان نفوذ که در فیلم ملموسه برای ادامه کار و معرفی شخص نفوذی دوم باشه تا حضور این دو مکمل طرح نفوذ باشه.باید منتظر معرفی چهره دوم و شاید سوم نفوذی در این طرح باشیم...
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند افرادی که خدمات سربازان این کشور رو زیر سوال می برند.
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد باید پاسخ گو باشد

گرچه با این کارها مشخص می شود که سازمان سیا عوامل خود را در ایران برای برگرداندن آبروی از دست رفته به کار انداخته است
و این کار به هیچ عنوان بوی سهل انگاری نمی دهد

وقتی ما مستند الماسی برای فریب را نشان می دهیم
باید منتظر اینگونه برخورد ها از طرف کسانی که یا مستقیم و یا غیر مستقیم با سازمان سیا در ارتباط هستند باشیم
و این ما هستیم که دوباره به سازمان سیا رو دست می زنیم

با تشکر فراوان از یاران گم نام آقا امام زمان که سخت ترین و خطرناک ترین کارها را برای نفوذ به دشمن انجام می دهند
Iran, Islamic Republic of
... از این جوانفکر تو عمرم ندیدم آقا جون با مایی یا با دشمن؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
البته این مستند خودش هم زیاد به مخاطب القای این موضوع را که از اول مدحی برای وزارت کار می کرده را نمی داد . و یه ابهاماتی داشت که مانند دستگیری ریگی معدوم تاریخ مشخص می کنه واقعیت چی بوده!
Iran, Islamic Republic of
بازیچه ای بیش نیست این شخص
دیدارت در قیامت با شهدا جوانفکر
Iran, Islamic Republic of
هر چیزی وقتی دارد امیدوارم مشایی به سزای اعمال خود برسد
Iran, Islamic Republic of
جه فرقي مي كنه كه آقاي مدحي كي بوده. مهم اين است كه اطلاعات ايران . يك نقشه 30 ساله را يك شبه به باد داده. حال مهره فريب خورده باشد يا مهره فريب داده . شايد جذب مهره فريب خورده مهمتر از مهره فريب دهنده هم باشد
دورود خداوند بر مصلحي و يارانش.
Iran, Islamic Republic of
آقایان جهان از خدابترسید و در مورد انسانهای مومن قضاوت بی جا نکنید، آقای جوانفکر از انسانهای خدمتگزار به نظام و انقلاب است و رسانه تحت مسوولیت ایشان هیچ خبری را بدون تحقیق منتشر نمی کند. می دانم که شما دلسوز انقلاب نیستید اما اگر 10درصد دلتان برای انقلاب می سوزد، بدانید که معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه ای که امروز سکاندار انقلاب اسلامی است از اینکه عده ای بنشینند و با تهمت و افترا کارگزاران نظام را تخریب شخصیت کنند و آب به آسیاب دشمن بریزند آنگونه که شما مشغول این کار هستید به شدت مخالف بوده و هستند. خداوند همه را به راه راست هدایت کند.
Iran, Islamic Republic of
اصلاً آقاي مدحي يك مهره فريب خورده؛ آقاي جوانفكر شما درست ميگي . حالا آقاي جوانفكر هدف شما از اينكه اين گزارشها رو در روزنامه وابسته به دولت و سايت ايرنا منتشر كرديد( كه مورد تاييد نهادهاي اطلاعاتي نيست) واقعاً چيست؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
برای چنین کار اطلاعاتی عظیمی طبیعی هست که نباید همه اطلاعات و روند کار افشا بشه...
دليل پخش اين خبر بيشتر براي روكم كردن سيرويسهاي جاسوسي بيگانه ها بوده تا اطلاع رساني بمردم عادي داخل. بنا بر اين اينكه هر كس خودش را منبع اطلاعاتي موثق بداند و در خصوص اين موضوع اظهار نظر كند- فقط به لوث شدن موضوع منتهي ميشود .
Iran, Islamic Republic of
اصلاد هر چی که بوده جرا ما باید خوراک برای ان ها تهیه کنیم ووزارت اطلاعاتمان را تضعیف کنیم نکنه بعضی هم نفوذی انها هستند
United States
حتی اگر آقای مدحی یک فریب خورده باشد . برگرداندن وی یک پیروزی برای ضد اطلاعات ایران می باشد که لقمه آماده را از دهان ضد انقلاب درآورده اند و این آقای جوان فکر زیاد به خودش زحمت ندهد و حرف دیکته شده اربابانش را جهت کمرنگ کردن این پیروزی در داخل کشور طرح نکند ! آقای احمدی نژاد از شما بعید است که با انتخاب چنین افراد کوچکی آب در آسیاب دشمن بریزید.