پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۶
مسابقت والیبال قهرمان ی جهان؛

آیا ایران به جمع ۴ تیم جام‌جهانی می‌رود؟

چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 380673
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل آلمان با هر نتیجه ای به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود می‌کند.
آیا ایران به جمع ۴ تیم جام‌جهانی می‌رود؟
سرویس ورزشی جهان نيوز: با آغاز مرحله قبل از نهایی مسابقات جام جهانی والیبال که در لهستان در حال برگزاری است، تیم ملی والیبال کشورمان در آستانه تاریخ‌سازی مجدد قرار گرفته است.

روز گذشته در اولین بازی گروهی‌ که "ایران"، "فرانسه" و "آلمان" در آن حضور دارند، تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد تا با نتیجه ۳ بر صفر از سد آلمان بگذرد و علاوه بر قطعی شدن راهیابی بهمرحله نهایی؛ کار رسیدن ایران به نیمه‌نهایی را نیز هموار کند.

با این حساب، تیم ملی والیبال ایران امشب در حالی برابر آلمانِ قرار می‌گیرد، که در صورت کسب پیروزی با هر نتیجه‌ای بدون نیاز به نتیجه بازی فردا شب خود مقابل فرانسه، صعودش را به مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان قطعی خواهد کرد.

تیم ملی والیبال ایران امشب از ساعت ۲۲:۵۵ به مصاف آلمان خواهد رفت و فردا شب در دومین مسابقه خود با فرانسه روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جهان، مسابقات جام جهانی والیبال جهان هر ۴ سال یک بار برگزار می شود و این برای اولین بار است که جمهوری اسلامی ایران توانسته به این سطح از رقابت ها راه پیدا کند.

تیم ملی والیبال کشورمان چند ماه پیش نیز توانسته بود به مقام چهارم لیگ جهانی والیبال دست پیدا کند که افتخاری بزرگ برای ورزش‌های گروهی ایران به شمار می‌رود.

گفتنی است، در گروه دیگر این رقابت‌ها نیز تیم‌های لهستان میزبان، برزیل و روسیه قرار دارند که در شب اول میزبان به سختی توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد برزیل بگذرد.

در این گروه نیز دیدارهای "لهستان - روسیه" و "برزیل - روسیه" تکلیف دو تیم دیگر حاضر در نیمه نهایی را برگزار می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
پول قرارداد امثال کیروش و دایی و قلعه‌نویی و کراچار رو بگیرن بدن به کواچ و ولاسکو
و البته بر و بچه های با غیرت تیم والیبال
محسن
Iran, Islamic Republic of
پول زیاد همه چیزو خراب میکنه! به جای پول باید توجه بیشتری به زیرساخت ها و امکانات و استعداد یابی بشه! چطور ژاپنی ها برای پیشرفت توی فوتبال اول کارتون ساختند تا فرهنگ سازی کنند، ما هم باید این طور کار کنیم. اهمیت دادن به کار فرهنگی در کنار فرهنگ سازی ، گسترش پخش مستقیم مسابقات لیگ و ایجاد حساسیت برای مردم جهت پیگیری مسابقات داخلی که باعث جذب اسپانسر می شود بهتر از پول خرج کردن های الکی نتیجه می دهد. ضمنا باید این جو غیر فرهنگی که در حاشیه مسابقات تیم ملی مخصوصا در خارج از کشور ایجاد می شود را هم کنترل کرد، مخصوصا جولان دخترکی که به خاطر نشان داده شدن در بازی سال گذشته با ایتالیا به دنبال کسب شهرت می گردد و متاسفانه بسیاری از بازیکنان تیم ملی هم مدام با وی عکس می گیرند!
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی اگر در ورزش کشور همین یک پیشنهاد را اجرا کنند ورزش کشور متحول می شود.
1- خادم با حدود 7 میلیارد تومان بدهی فدراسیون کشتی را تحویل گرفت در دوسال گذشته از 2 مسابقات قهرمانی جهان و 2 جام جهانی کشتی در دو رشته فرنگی و آزاد که جمعا 8 مسابقه جهانی می شود 4 قهرمانی جهان و 4 نایب قهرمانی جهان را کسب کرد
2- در والیبال در ظرف 2 ماه حداقل دو عنوان چهارمی جهان را کسب کرده و خواهیم کرد
3- در وزنه برداری همینطور
آونوقت در فوتبال این همه هزینه می شود کیروش و دستیاران با هزینه سالی 15 مییارد تومان را می آوریم در گروه چهار تیمی با یک امتیاز چهار می شویم . یعنی نتیجه ای که حشمت مهاجرانی 37 سال قبل گرفت
با وینگادا مثل 40 سال قبل دوباره به ویتنام می بازیم .
United States
فقط پس از بازگشت کاری نکنید که دلسرد بشوند !
درست میگه..احسنت به بچه های با غیرت