سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

آخرین خبر از وضعیت نمایشگاه مطبوعات

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 380376
بعد از گذشت ۱۶ روز از آغاز ثبت نام رسانه ها در سامانه الکترونیکی prssexpo.ir، حدود ۵۰۰ نشریه، خبرگزاری، پایگاه اطلاع رسانی و موسسه مطبوعاتی، صنایع مرتبط و روابط عمومی دستگاه های دولتی برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات پیش ثبت نام را انجام دادند.
به گزارش جهان؛ روابط عمومی معاونت مطبوعاتی خبر داد: در میان ثبت نام های انجام شده، بیشترین حضور مربوط به ماهنامه ها و پایگاه های خبری است به طوری که ۵۰ روزنامه، ۴۰ دوهفته نامه، ۴۰هفته نامه، ۱۰۰ماهنامه، ۱۵ دوماهنامه، ۴۰فصلنامه، ۳۲خبرگزاری، ۹۶ پایگاه خبری، ۳۲ موسسه مطبوعاتی و ۵۰ متقاضی در بخش «صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط با مطبوعات و روابط عمومی وابسته به سازمان های دولتی» ثبت نام اولیه را انجام دادند.

در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حداقل متراژ ۱۲ متر بوده و با همین ضریب افزایش می یابد و برای متراژهای مازاد بر ۲۴ متر برای رسانه های بخش خصوصی ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. بیشترین درخواست غرفه نیز به ترتیب ۱۲ و ۲۴ متر بوده است به طوری که ۳۰۰ رسانه غرفه ۱۲ متری انتخاب کرده اند و ۱۰۰ رسانه هم ۲۴ متری و باقی رسانه ها نیز متراژی بیشتر از این دو را انتخاب کرده اند.

در مجموع نیز بیشترین متراژ درخواستی متعلق به روزنامه ها و خبرگزاری ها (حدود ۷هزار متر) و کمترین متراژ درخواستی نیز مربوط به نشریات غیر فارسی زبان است.

تمامی رسانه های مکتوب و مجازی دارای مجوز، روابط عمومی دستگاه های دولتی، موسسات خدماتی مرتبط با مطبوعات و سایر متقاضیان حضور در نمایشگاه مطبوعات تا پایان هفته جاری فرصت دارند در سامانه pressexpo.ir ثبت نام کنند؛ پس از بررسی های اولیه، ثبت نام قطعی از پانزدهم تا پایان مهرماه خواهد بود.

شایان ذکر است امسال و برای نخستین بار، کلیه مراحل پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات انجام می پذیرد و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و بصورت برخط، هزینه واگذاری را پرداخت خواهند نمود.

ضمن اینکه حضور در نمایشگاه بیستم بدون پیش ثبت نام امکانپذیر نیست.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات ۱۸ تا ۲۴ آبان در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *