جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اعتراف اسراییل به توان نظامی حزب الله

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 380277
یک مقام اسرائیلی در گفت‌وگو با رسانه‌های صهیونیست اذعان کرده است که حزب‌الله با تجربیاتی که از نبردهای گذشته به دست آورده، اکنون توان تهاجم زمینی به اسرائیل را دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک مقام اسرائیلی در گفت‌وگو با رسانه‌های صهیونیست اذعان کرده است که حزب‌الله با تجربیاتی که از نبردهای گذشته به دست آورده، اکنون توان تهاجم زمینی به اسرائیل را دارد.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» این مقام اسرائیلی پیش‌بینی کرده است که حزب‌الله احتمالا در نبرد آینده، حملات گسترده موشکی را با حمله زمینی به بخش‌هایی از «جلیله» همراه خواهد کرد و ممکن است مدتی بخش‌هایی از این اراضی را نیز به تصرف خود درآورد.

وی با بیان اینکه ساختار مناطق شمالی فلسطین اشغالی حزب‌الله را قادر می‌سازد تا دست به حملات غافلگیرانه بزند، عنوان کرده است که حزب‌الله در جریان نبرد در سوریه، برای درگیری‌های زمینی آماده شده است. این مقام صهیونیست در این رابطه می‌گوید: «اگر ادعا کنیم که این امر غیرممکن است، خودمان و افکار عمومی را فریب داده‌ایم.»

با این وجود، به گفته وی ارزیابی‌های اطلاعاتی رژیم‌صهیونیستی این است که فعلا احتمال درگیری اندک است و حزب‌الله فعلا قصد آغاز نبرد با اسرائیل را ندارد. البته وی تأکید کرده است که حزب‌الله همچنان ترور فرماندهان خود را از یاد نبرده و تصمیم قطعی برای پاسخ نظامی به این اقدامات را اتخاذ کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *