جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

کنایه فردوسی پور به مایلی کهن

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۲۶
کد مطلب: 381744
تصویر وی در کنار نصرت ایراندوست بعد از بازی با ملوان در حالی پخش شد که فردوسی پور با کنایه گفت: مایلی کهن و ایراندوست بعد از نتایج تیم ملوان حالا می‌توانند زیر آب فریاد بزنند!
به گزارش جهان ، شب گذشته در برنامه 90 ، در بخش نود درجه، مسائل مختلف و حاشیه‌ای زیادی از هفته نهم مورد توجه قرار گرفته شده بود. مسائلی از جمله حضور "آقا زاده رئیس هیات فوتبال استان تهران" در کنار زمین مسابقه، توجه به کار مدیر تدارکات تیم‌های لیگ برتری بعد از اخراج مدیر تدارکات تیم امید از کره جنوبی و آغاز سال تحصیلی جدید.

در این بخش محمد مایلی کهن که هفته گذشته انتقادات شدیدی را از برنامه نود و عادل فردوسی پور انجام داد، مورد توجه قرار گرفته بود. تصویر وی در کنار نصرت ایراندوست بعد از بازی با ملوان در حالی پخش شد که فردوسی پور با کنایه گفت: مایلی کهن و ایراندوست بعد از نتایج تیم ملوان حالا می‌توانند زیر آب فریاد بزنند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
آقای فردوسی پورمجری فوتبال است نه قاضی دربرنامه 90بایستی به نکات مثبت ومنفی فوتبال اشاره کند تا شاید سرنوشت تیم امید (باخت 0-4به ویتنام)وجام جهانی (باخت 0-3به صربستان) تکرار نشود متاسفانه برای بیشتر نمودن تماشاگر به حاشیه ها و رودرو کردن دونفر که باهم که مسئله دارند و اخذ مطالبات معوقه آقای دائیتا پاسی ازشب میپردازد که ربطی به ورزش فوتبال ندارد.