سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

رسول كربكندي از صباي قم جدا شد

سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 118746
رسول كربكندي سرمربي تيم فوتبال صباي قم از اين تيم جدا شد.
رسول كربكندي در گفت‌وگو با فارس قم تصريح كرد: آخرين بار شب گذشته با مسئولان باشگاه صبا در خصوص وضعيت آينده اين تيم و شرايط ادامه همكاري گفت‌وگو كردم اما به نظر مي‌رسد شرايط براي ماندنم در صبا مهيا نيست و به همين خاطر تصميم به جدايي از صبا گرفتم. 

وي ادامه داد: صباي قم به دليل دير اقدام كردن در خصوص وضعيت آينده بازيكنان خود، چهره‌هاي مطرحي را از دست داد و در شرايط فعلي هم هنوز مشخص نيست كه كدام بازيكنان در اين تيم مي‌مانند و كدام بازيكنان به عضويت اين تيم در مي‌آيند و اين براي آينده صبا خطرناك است.
سرمربي تيم فوتبال صباي قم اظهار داشت: تمايل زيادي داشتم در تيم فوتبال صباي قم بمانم، زيرا در صبا و در شهر قم شرايط بسيار خوبي براي كار كردن فراهم بود، اما با وضعيتي كه صبا بعد از پايان بازي‌هاي نهمين دوره ليگ برتر به آن دچار شد، حتي مسئولان باشگاه هم تمايلي به ماندن در اين تيم نشان ندادند.
وي خاطرنشان كرد: به خاطر صباي قم، از آغاز نقل‌وانتقالات پاسخ چند پيشنهاد خوب را به تعويق انداختم كه يكي از آنها پيشنهاد باشگاه مس كرمان بود و آنها شرايط بسيار خوبي را فراهم مي‌كردند تا به اين تيم بروم، اما به نظر مي‌رسد قسمت اين بود و به پيشنهاد جديد‌تر پاسخ مي‌دهم.

*شايد به شاهين بوشهر بروم

كربكندي يادآور شد: باشگاه شاهين بوشهر ديگر تيمي است كه آنها تمايل دارند در مسابقات دهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور با آنها كار كنم و به آنها نيز تا شب گذشته كه آخرين جلسه‌ام با مسئولان صبا برگزار شد، پاسخي نداده بودم اما اگر شرايط فراهم باشد به اين تيم مي‌روم.
وي ابراز داشت: در مدتي كه در تيم فوتبال صباي قم در نهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور حضور داشتم، از شرايط موجود در اين تيم كاملا راضي بودم زيرا جو صميمانه‌اي بين تمامي نفرات تيم حاكم بود و آنها با وجود برخي مشكلات، براي موفقيت تيم مصمم بودند.
سرمربي سابق تيم فوتبال صباي قم تصريح كرد:‌ حضور در تيم فوتبال صباي قم نخستين بار بود كه به صورت رسمي در قم مربيگري مي‌كردم، اما يكي از بهترين خاطراتم از مدت حضور در قم، احترامي بود كه از مردم اين شهر ديدم و هرگز آن را فراموش نمي‌كنم.
رسول كربكندي مربي 59 ساله اصفهاني از هفته هفدهم نهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور به دنبال اخراج محمدحسين ضيايي از تيم فوتبال صباي قم، سكان هدايت اين تيم را بر عهده گرفت و با وجود اينكه در آغاز فعاليتش در صبا در دو بازي متوالي مقابل سايپا كرج و تراكتورسازي تبريز با شكست مواجه شد، اما در ادامه مسابقات ليگ برتر نتايج بسيار خوبي با اين تيم كسب كرد و صباي قم را از رتبه يازدهم جدول رده‌بندي به مكان‌هاي بالاتر رساند تا اين تيم در نهايت با كسب 47 امتياز عنوان ششم جدول رده‌بندي نهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور را از آن خود كند.
همچنين كربكندي در مسابقات جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي كشور گراميداشت آزادسازي خرمشهر نيز كارنامه موفقي با تيم فوتبال صباي قم داشت و بعد از كنار زدن تيم‌هاي فولادنوين اهواز، سپاهان اصفهان و مس كرمان با صباي قم به ديدار نيمه‌نهايي جام حذفي نيز رسيد، اما در اين مرحله تيمش با شكست برابر پيروزي تهران از جام حذفي كنار رفت.
كربكندي پيش از پيوستن به صباي قم بهترين دوران موفقيت‌ خود را در تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان سپري كرد كه با اين تيم نايب قهرماني در مسابقات ليگ برتر و نيز قهرماني در مسابقات جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي كشور را به دست آورد و به ليگ قهرمانان قاره آسيا نيز رفت، اما اين مربي در انتهاي ليگ هشتم به مدت پنج هفته هدايت تيم بحران‌زده برق شيراز را بر عهده گرفت كه نتوانست مانع سقوط اين تيم به ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *