سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳۱
۹۷
درباره اعطای مسئولیت سنگین و حساس به نجفی؛

دولت به نجفی بدهکار است؟!/ معنی جدید 'احترام به رأی مجلس'

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 376245
محمدعلی نجفی در حالی دیروز به عنوان سرپرست وزارت علوم معرفی شد که هم فاقد صلاحیت وزارت از سوی مجلس تشخیص داده شده بود و هم به خاطر بیماری از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استعفا کرده بود.
دولت به نجفی بدهکار است؟!/ معنی جدید
گروه سیاسی جهان نيوز در حالی که رئیس‌جمهور در سفر اردبیل به سر می‌برد، پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری دیروز بلافاصله پس از سلب اعتماد مجلس از فرجی‌دانا، حکم روحانی درباره معرفی محمدعلی نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم را منتشر کرد. همزمان فرجی‌دانا به عنوان مشاور رئیس‌جمهور در امور علمی و آموزشی معرفی شد.

محمدعلی نجفی سال گذشته به عنوان نامزد تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد اما با رأی منفی نمایندگان از وزارت بازماند. پس از آن وی به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری معرفی شد. در عین حال بهمن‌ماه سال گذشته شایعه استعفای نجفی در رسانه‌ها انتشار یافت. نجفی ابتدا با تکذیب شایعات گفت «قصد استعفا ندارم و این اخبار کذب محض است».

وی در پاسخ به سوالی درباره استعفایش به خاطر بیماری تصریح کرده بود «چنین
آیا بیماری قلبی او بهبود یافته و او که از عهده اداره میراث فرهنگی و گردشگری برنمی‌آمده می‌تواند حوزه پرمسئولیتی چون وزارت علوم را سرپرستی کند؟ آیا کسی که نتوانسته ظرف ۱۱ ماه در ۲ پست دولتی دوام بیاورد و استعفا داده- یا برکنار شده- قادر به مدیریت جدید می‌باشد؟
موضوعی مطرح نیست و آقای رئیس‌جمهوری درباره حضور من در این سازمان تصمیم‌گیری می‌کند». با این حال در تاریخ ۹ بهمن خبر استعفا تأیید شد و او به عنوان دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت معرفی شد. در حکم رئیس‌جمهور و اخبار بعدی، بیماری نجفی به عنوان علت پذیرش استعفای وی مطرح شده بود. نجفی تا هفته گذشته در سمت دبیر هماهنگی اقتصادی حضور داشت و هفته گذشته از این سمت نیز برکنار شد و جای خود را به مسعود نیلی سپرد.

به هنگام استعفای نجفی گفته می‌شد وی بیماری قلبی دارد و پزشک معالج به وی توصیه کرده از حجم فعالیت خود بکاهد.

به نوشته کیهان، با این اوصاف ابهاماتی در زمینه حکم سرپرستی نجفی بر وزارت علوم پدید آمده است؛ از جمله اینکه ۱- آیا بیماری قلبی او بهبود یافته و او که از عهده اداره میراث فرهنگی و گردشگری برنمی‌آمده می‌تواند حوزه پرمسئولیتی چون وزارت علوم را سرپرستی کند؟ ۲- آیا کسی که نتوانسته ظرف ۱۱ ماه در ۲ پست دولتی دوام بیاورد و استعفا داده- یا برکنار شده- قادر به مدیریت جدید می‌باشد؟ ۳- آیا زدن حکم سرپرستی وزارت برای کسی که از سوی مجلس فاقد صلاحیت وزارت تشخیص داده شده، ناقض این سخن درست رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه به رأی مجلس درباره استیضاح احترام می‌گذاریم، نیست؟

بانک: با انتصاب نجفی، مسیر فرجی‌دانا ادامه می‌یابد


دولت یک صندلی به نجفی بدهکار است؟!

گفتنی است سال گذشته به هنگام استعفای نجفی و انتصاب وی به دبیری ستاد هماهنگی اقتصادی دولت،
حال با این خبر ما باید "مشکل جسمانی و بیماری قلبی" نجفی را باور کنیم یا واقعا استعفای وی ابعاد پنهان دیگری دارد؟ آیا سازمان مدیریت برنامه و بودجه فعالیتش از میراث فرهنگی سبک تر است؟!
جهان نيوز در گزارشی سوالات مهمی را درباره این موضوع مطرح کرد که به نظر می رسد، بازخوانی بخش هایی از آن در شرایط کنونی خالی از لطف نیست.  جهان نيوز نوشته بود:

اول اینکه چرا نجفی از این سازمان استعفا داده است؟ اگر به استناد پاسخ رئیس جمهور علت استعفا بیماری وی باشد، بیماری قلبی آقای نجفی مساله جدیدی نیست و متاسفانه سالهاست که ایشان با این بیماری روبرو هستند و در روزهایی که هیچ مسئولیت اجرایی نداشتند با مشکلاتی روبرو بودند.

دوم اینکه اگر واقعا بپذیریم که علت استعفا همان مشکل قلبی است و با این وضعیت ایشان توان اداره سازمان میراث فرهنگی را نداشتند؛ پس به چه دلیلی خواهان وزارت آموزش و پرورش بودند؟ آموزش و پرورش وزارتخانه ای است که میلیون ها معلم و دانش‌آموز سرنوشتشان با آن گره خورده است و به مراتب مسئولیت آن از سازمان گردشگری سنگین‌تر است. چرا نجفی آنقدر اصرار داشت که وزیر آموزش و پرورش شود و چرا وقتی نمایندگان مجلس به درستی از رای اعتماد به ایشان خودداری کردند، دولتی ها هم‌صدا با رسانه های اصلاح طلب ، مجلس را به سیاسی کاری متهم کردند؟

سوم مساله سنخیت کارهای محول شده به ایشان است. محمدعلی نجفی به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد و زمانی که رای نیاورد به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی
آیا این دروغگویی ها و اتهامات شایسته دولت راستگویان است؟ دولتی که خود را دولت راستگویان معرفی می کند و دولت گذشته را بارها به دورغگویی متهم کرده است، آیا با چنین رفتارهایی شایسته است که لقب «راستگویان» را لقب بکشد؟
و گردشگری مشغول به کار شد و حال پس از استعفا از مسئولیت قبلی به عنوان دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی معرفی شده است. سوال اینجاست که آموزش و پرورش با گردشگری و با ستاد اقتصادی دولت چه سنخیتی دارد؟ آیا هیچ فرد دیگری توان قبول مسئولیت ندارد؟ در دولت گذشته انتصاب علی آبادی به عنوان وزیر نفت و رئیس شیلات و رئیس سازمان تربیت بدنی و پست های متنوع صادق محصولی موجب شد که بسیاری این تنوع و بی ارتباطی حوزه های کاری را علت انتقاد از دولت احمدی نژاد معرفی کنند. آیا این کارهای نامرتبطی که به نجفی سپرده شده است نشان از تکرار مساله علی‌آبادیسم در دولت جدید نیست؟

چهارمین سوال این است که اگر نجفی به واقع به دلیل همان مشکل بیماری از ادامه همکاری با دولت بازمانده است، چرا باید پستی جدید به وی سپرده شود؟ پستی که به مراتب از ریاست سازمان میراث فرهنگی دشوارتر است و بدون شک در وضعیت فعلی اقتصاد ایران، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت وظیفه سنگینی است و اگر بنا باشد نجفی تمام وظایفش را انجام دهد، دور نیست روزی که بازهم به دلیل "حفظ سلامت جسمی" مجبور به استعفا شود.

پنجم اینکه استعفای نجفی مدتها بر سرزبان ها افتاده بود و در جلسه هیئت دولت در هفته گذشته مطرح شده بود اما نجفی استعفای خود را دروغ خواند و منتشر کنندگان آن را متهم به انتشار خبر کذب کرد! و از سوی دیگر زمانی که ریاستش بر سازمان میراث
آیا زدن حکم سرپرستی وزارت برای کسی که از سوی مجلس فاقد صلاحیت وزارت تشخیص داده شده، ناقض این سخن درست رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه به رأی مجلس درباره استیضاح احترام می‌گذاریم، نیست؟
فرهنگی قطعی شده بود به خبرنگار می گوید: « صحبتی برای برعهده گرفتن ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با من نشده است!».

آیا این دروغگویی ها و اتهامات شایسته دولت راستگویان است؟ دولتی که خود را دولت راستگویان معرفی می کند و دولت گذشته را بارها به دورغگویی متهم کرده است، آیا با چنین رفتارهایی شایسته است که لقب «راستگویان» را یدک بکشد؟

ششم آنکه شنیده می شود که به دنبال تحرکات دولت برای احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی، قرار است نجفی به عنوان رئیس این سازمان معرفی شود. حال با این خبر ما باید "مشکل جسمانی و بیماری قلبی" نجفی را باور کنیم یا واقعا استعفای وی ابعاد پنهان دیگری دارد؟ آیا سازمان مدیریت برنامه و بودجه فعالیتش از میراث فرهنگی سبک تر است؟!

آخر اینکه به نظر می‌رسد اگر همه این سوالها هم جواب های منطقی داشته باشد، گویا رئیس جمهور محترم و دولت یازدهم یک صندلی به آقای نجفی بدهکار است و بنا دارد بدون درنظر گرفتن توانایی و تخصص، صرفا بدهی خود را به ایشان پرداخت کند! اما آیا واقعا مردم نیز به آقای نجفی بدهکار هستند؟ بدیهی است که مردم هیچگاه مدیون هیچ جناح و فردی نبوده اند و اگر دولت محترم بنا دارد تا به یک گروه و فرد خاص لطف کند؛ این حاتم بخشی ها نباید به سرنوشت مردم و مدیریت کشور لطمه ای وارد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امین
United States
اختیارات ریس جمهور است به تور بطی ندارد جهان
United Kingdom
حالش و ببرید ، حالا بیشتر خودتون را بیشتر به در و دیوار بکوبید
ربطش به شما نیومده.دولت متبوع شما سر کار نیومده که طلبکاری.
سلام به همه
شما در هر صورت ، می خواهید چوب لای چرخ دولت بگذارید. فرق نمی کند که چه کسی بیاید. به حمدلله دولت کار خودش را می کند و کوچکترین ارزشی برای سخنان امثال شما قائل نیست. از این بابت از دولت تدبیر و امید سپاسگزام.
بگذارید نجفی هم چندروزی ادای وزیرا رو در بیاره . گناه داره طفلک!!!
احسنت. خوب گفتی.
اصغری
دولت یک ضد حمله موثر و کارآمد به مخالفاش بدهکار بود که به خوبی از عهده این کار براومد.
با سلام شما خیلی نگران حال آقای دکتر نجفی نباشین
نگران خودتون هستین که باز هم دارین رودست میخورین و توصیه شده که اقای نجفی به جد موضوع بورسیه ها را پیگیری کنن
فقط خواسته عزای افراطیون افسادطلب را تبدیل به عروسی کند ...
تایید صلاحیت باید از فیلتر مجلس بگذرد ...
سعيد110
مستقل از رشته و تخصص آيا انصافاً دكتر روحاني هيچگاه فردي همچون دكتر نجفي را براي پستي همچون وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي انتخاب مي كرد؟!
حتماً نه، چرا كه آنگاه اجراي تمامي برنامه هاي بهداشت و سلامت دچار مشكل مي شد.
بحمدالله نتیجه استیضاح مشخص شد و وزیر محافظه کاری که همه به غلط او را اصلاح طلب می پنداشتند جای خود را به یک اصلاح طلب واقعی داد!
اگر تندروها به توصیه امثال آقای ابوترابی عمل می کردند نتیجه این نمی شد
انشاءالله مجلس در موارد دیگر آگاهانه تر عمل کند
Iran, Islamic Republic of
به نجفی نه، به اصلاح طلبان سهم خواه بابت کناره گیری از انتخابات
رضا
Netherlands
دولت سهامی خاص که همه کرسی هاش به اسم یک گروه سیاسی سند خورده، بلاخره اعتدال یعنی همین دیگه ....
56
جای بسی تأسف است که رئیس جمهور کشوری که این همه توان بالای نیروی انسانی و مدیریت های جهادی دارد , این چنین محدود و محصور می اندیشد و آزموده را می آزماید ؟ اگر نمیداند خطاست که مصیبت است و اگر می داند، لجاجت و...! چه کنیم؟! خودکرده را تدبیر نیست. این چه اعتدالی است که کفه ی ترازویش همواره در یک سمت سنگینی می کند شدید؟!!!
يوسف
روحاني هم مديريت نميكند ،بلكه از سوي افرادي مديريت ميشود ،چرا كه با انتخاب نجفي (باعدم راي اعتمادمجلس )به عنوان سرپرست مي خواهند تودهني به نمايندگان بزنند واين لجبازي با مجلس است چرا رئيس جمهور درك نميكند مطلب را !
Iran, Islamic Republic of
روحانی انتخاب درستی کرد و به هدف زد. جواب تندروهای مجلس را خوب داد. روحانی مچکریم
سعید
شما فکر میکنید روحانی جلوی شماها کم می آورد بهترین تصمیم رو رییس جمهور محبوب گرفت شما هم آب و بریزید اونجا.........
کاش اقای ریس جمهور میفرمودن بدهیشون به بعضی از اقایون چیه میدادیم تموم میشد، اما میترسم بدهی نباشه و حق السکوت باشه.
اخه شماها كه همه مشكلات مملكت حل كرده بوديد وفقط اين مسئله مانده وبا تمام توانتان به ميدان امديد براي عزل وزير با يد باهاتون اينگونه برخورد كند..
بهونه
لابد هدف اقای روحانی معرفی یه نخبه به کشوره، ایشون میخوان بگن کسانی هستن که عرضه هر کاری رو دارن میخوان با این کار به بقیه کابینه و مدیران ارشد بگن شماها از عهده یه پست برنمایین اما کسانی هستن که از عهده ی هر کاری برمیان...
شیر دال تقلبی !اهدائی امریکائیها وقلیونهای خانوادگی کاملا متناسب با دانشگاه است.ایشون توانائی مدیریت از پیش دبستانی تا دکترای تخصصی تا مدیریت عتیقه ها وکاخها واماکن باستانی رو دارند!
حسن
سلام
این آقا برای وزارت آموزش و پرورش پارسال رای نیاورد. حالا از طرف رئیس جمهور سرپرست وزارت علوم شده! مجلس باید خیلی هوشیار باشه. به نظرم این انتخاب یه دهن کجی به کار بزرگ دیروز مجلسه و به دور از رویه ی اعتدال. آقای نجفی امتحانشو قبلا پس داده.
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکریم.
آخه کدوم آدم عاقل سالمی نجفی رو با علی آبادی و امثالهم مقایسه می کنه! سوابق مدیریتی و علمی ایشون رو بدون غرض نگاه کنید می فهمید چه خبره...
حق مطلب همین کسی که از عهده سازمان میراث فرهنگی برنمیاد سرپرست وزارت علوم میشه احمدی نژاد یه مشایی داشت اونم بعد 4 سال اول ریاست جمهوریش وقتی عزل مشایی رو خواستن رییس دفترش کرد که صدای همه داومد روحانی تو سال اول ریاست جمهوریش یکبار نجفی رای اعتماد نگرفته رو رییس میراث فرهنگ کرد و وزیر استیضاح شده(فرجی دانا) رو مشاور کرد و الانم نجفی رو سرپرست وزارت علوم کرده روحانی 3 سال دیگه باید با ریاست جمهوری خداحافظی کنه فقط ان شاالله 96 یه آدم لایق و جدا از دورزدنهای این شکلی که در دولت دهم و فعلی انجام شده رییس جمهور بشه
وقتي بدون دليل منططقي و فقط بر اساس تندروي و جهل يكي استيضاح مي شود نتيجه همينه
چراغعلی
واقعٱ ثابت کردی یک افراطی و اصلاح طلب طالبانی و بی منطق و قانون گریز و بی فکری هستنی
حران
Iran, Islamic Republic of
نخیر
دولت باید سهم اصلاح طلبان را بپردازد!
باید یک نفر اصلاح طلب (افساد طلب) ناظر در دولت باشد به هر نحوی!
United States
به این میگند لجبازی.
حسین
انگار تو این مملکت قحط الرجال است که یک نفر را برای سه مسئولیت مختلف معرفی می کنند
Iran, Islamic Republic of
امیدورام مجلس کوتاه نیاید و جواب محکمی به این توهین اشکار دولت بدهد
Iran, Islamic Republic of
با انتخاب نجفی محبوبیت روحانی به شدت کاهش یافت زیرا مردم از روحیه لجبازی به شدت متنفرند
هرچند نجفی برای آموزش و پرورش رای نیاورد اما بیشتر مردم این انتخاب را لجبازی تعبیر میکنند هرچند غرضی در کار نبوده باشد
واقعا در این دولت قحط الرجال هست ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
تا چشتون در بياد!
ناشناش
ای بابا دروغ مصلحتی که عیبی نداره و این روزها شد حرف اول کابینه دولت.
Iran, Islamic Republic of
بروید به جهنم!!
تا کور شود هرآنکه نتوان دید
United Kingdom
مجلس شاخ فتنه را شکسته است این صیغه سه ماهه که عددی نیست
United Kingdom
بسوز جهان جون این تازه نصف حقتونه
Czech Republic
نمایندگان وظیفه ی خودشان را تمام و کمال انجام دادند حالا نوبت فرزندان شما در دانشگاهها است؛ نجفی سرپرست باشد اول مهر دانشگاه را جهنم می کنیم
حسين
اين انتخاب يك دهن كجي به مجلس است .
متین
انتظاری هم جز این از دولت تدبیر!!!! نمیرود. منتظر هستید که فردی کاردان و مومن و متعهدو دانشمند انقلابی به عنوان وزیر علوم معرفی شود !؟!؟!؟!؟!؟! وزارت علوم سهمیه اصلاح طلبان است !
حسین
Iran, Islamic Republic of
به نظرم روحانی هم زرنگی کرد و هم برنده عزل فرجی دانا شد. چون اولا با عزل فرجی دانا، مخالفت مجلس با خود را بهانه ای برای فرافکنی عدم موفقیت های خود جلوه می دهد و هم اینکه با اینکار اصلاح طلبان تندرو را از کابینه حذف می کند و فضا برای کارگزاران آماده تر می شود... نجفی به جای فرجی دانا... کارگزاران به جای اصلاح طلبان تندرو!
حسن
از انتصاب نجفی لذت بردم . تا شما باشید در مجلس قهقهه مستانه سر ندهید.
نجفی که دکتر نیست . چرا در حکم نوشته دکتر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظر میرسد بازی تازه شروع شده باشد
Iran, Islamic Republic of
بیچاره مردم
احمدی نژاد کجایی که یادت به خیر
مهم نیست
مردم میگویند دولت با این انتخاب مشت محکمی بر دهان استیضاح کنندگان مجلس زد . حالی ازشان گرفت ؟!
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
این چه وضعشه؟ یعنی مجلس باید کی رو استیضاح کنه؟
سعید
حالاشمازیادجوش نزن .آقای دکترنجفی جدای ازجهت گیری های سیاسیشون یکی ازنخبگان ترازاول مملکت هستن که پرورش دادن وکشف یکی مثل ایشون برای مملکت ما ارزان تمام نمی شود .پس اصراربراستفاده ازایشون درپست های حساس مملکتی زیادهم دورازمنطق نیست .کاش همه کسانی که پست های حساس مملکت رادودستی چسبیده اندبه اندازه یک دهم ایشون لیاقت وکفایت داشتن .اونوقت مملکت ما گلستان می شد. درپناه حق باشید.
رضا
صد شکر که این آمد و صد حبف که آن رفت
من فکرمیکنم بهترین کار این باشد که رییس جمهور از اختیارات خودش در زمینه بورسیه استفاده کند و (((نماینده ویژه))) برای بررسی موضوع بورسیه انتخاب کند.
عباس
جواب محکمی به مجلس بود.دوست داریم روحانی
نجفی قرار نیست وزیر بشه فقط قراره بیاد مال بیت المل رو از حلقوم 3000 بورسیه غیر قانونی دربیاره تا درس عبرتی بشه برای بقیه مال مردم خورهایی که ادعای عدالت و اداره جهانشون گوش فلک رو کر کرده
علی
با سلام تا کی باید به این پیرمرد ها پست بدیم مگر ما جوان و نیروی جدید نداریم
United States
تا کور شود هرآنکه نتواند دید
کوروش گاری چی
خیلی ها به هوای شکم به این دولت رآی دادند از کجا میدونستندیک عده شکم سیر باستانی میشن وزیر
حکم سرپرستی طبق قانون اساسی فقط به حکم رییس جمهور بوده و به هیچکس ربطی ندارد
راستی یادم رفته بود بگم
شما ها که قانون اساسی رو قبول ندارید
United States
پیشنهاد میکنم یا اقای کوچک زاده یا رسایی یا حسینیان ویا هم همان اقای دانشجو وزیر علوم شوند
یکنفر
نظرها غیر فعال ست.
Iran, Islamic Republic of
آمدن نجفی و رفتن فرجی دانای محافظه کار امیدها را در دانشگاه مضاعف کرد
جهنمی
به این کار میگن لجبازی از نوع ....
United States
رای سیاسی و مغرضانه احترامی ندارد.
لبا
Germany
آقای روحانی از الان حکم مشاوره عالی امور نفت و گاز رو بزنید
استیضاح فرجی یه مظلوم زیردست وپا مونده هم داشت.اونم مردم زلزله زده ایلامند که توی خونه خرابه شون منتظر کمک دولتند.ولی روحانی و وزیرانش اونجا نرفتندو حرفی هم راجع بهشون نمیزنند.ماها هم بی معرفتانه (نه مثل زلزله اذربایجان که دسته جمعی داد میزدیم بهشون کمک کنید)بیخیالشون شده ایم.
مجتبی
قرار است نجفی نقش زاپاس داشته باشد و صندلی های خالی دولت را با حضور فیزیکی جهت خالی نماندن صندلی و مسئولیت پر کند طوری رفتار میکنند که در کشور دیگر کسی وجود ندارد و این دولت اصلا به جوانها اعتنایی ندارد و دولت کهنسالان بهترین نام است بجای تدبیر و امید
کوروش گاری چی
مجتبی جان ! با آمدن نجفی حتی موقت صنعت قلیان و نبباکو در کشور رونق میگیره وخداراچه دیدی شاید روزی به همت این دولت نیباکو و قلیان هم به کشورهای عربی صادر کردیم
به قول استادتون دکتر محمود آب بریزید اونجا که می سوزه !
همت دلاور
از این دولت توقع خدمت داشتند از سادو لوحی و خوش باوری است
چراغعلی
معلوم میششه شما خیلی از این حرف که احمدی دلاور به اوباما گفت میسوزی اربابت که میسوزه توهم بسوزی زیاد عیبی نداره
بروید به جهنم!! اونجا شاید به خورده خنک شید و آرام بگیرید. .
سوفیا خله
جهنم جون میده برای اصحاب قلیون و آتیش اماده
دمش گرم
به زبان می گویند به رای مجلس احترام می گذاریم،
در عمل لجبازی می کنند !!
بدجوری داره با مجلس لجبازی میکنه خدا به خیر بگذرونه
مشکل قلبی این آقا که چیز جدیدی نیست . وزرای کابینه یازدهم که البته اکثرا از گنجه قدیمی حاج آقا خاطره دراومدن همشون دارن زیر سرم به امورات مملکت میرسن هیچ دوشواریم نداره
همان گونه كه استيضاح حق مجلس است انتصاب سرپرست حق دولت. ضمنا اقايان اشتباه فكر ميكنند كه با عزل اقاي فرجي دانا در اتخاذ و اجراي سياستهاي دولت در وزارت علوم تغييري ايجاد ميشود. اگر كمي دقت كنيد متوجه ميشويد برنده واقعي استيضاح دولت بود. كمي صبر كنيد تا نتيجه را در انتخابات اينده مجلس ببينيد
قمر تاج خانوم
ناشناس دلواپس از اعلام یک اسم حتی الکی ننه هوای خیلی گرمه تو هم توی مایه های جو زدگی بد خیم هستی ننه به ننت بگو برات اب زرشگ دم کنه !! داغ داغ نخوری بزاز تگری بشه بعدٱ بخور ننه
Iran, Islamic Republic of
حتما باید از شما کسب تکلیف کنند؟ برای شما اصولگرایان که به هیچ اصولی پایبند نیستید متاسفم.
مردم کیلو چند اینها مردم را می خواهند تا از شانه هایشان بالا بروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر روحانی
کریم شیره ای
احشنت ! شد درود هم به نجفی که اهل دود ودمه نجفی در بین ما دودی ها خیلی عژیژه نجفی به قلیون اعتبار داد و دل شدها و شاید هژارها قلیونی را شاد کرد انشاالآن در دایشکاه یک کرشی قلیون و تنباکو شناشی تا مقطع فوق دکترا بژاره و اگه اژ من هم به عنوان اشتاد و کارشناش نعشاژات دعوت کنه افتخاری قبول میکنم شد شاعد مفتی تدریس کنم
بله!
من چقدر خوشبختم!
خوبه دیگه از فردا یه قهوه خونه هم میزنن توی دانشگاه بریم بر و بچ دور همی قلیون بکشیم!
انواع ترک و عربی و ... با انواع طعم ها موجوده
با کارت دانشجویی تخفیف ویژه هم داده میشه!
خصوصا برای بچه های رشته پزشکی!
برای متخصصین گوش و حلق و بینی و ریه و قلب و گوارش هم رایگان حساب میشه!
نجفی از دانا اصلاح طلب تر است به اربابتان کیهان پرفروش بگویید
کوروش گاری چی
این فرد با چه سروصدایی و افتخار اعلام کرد که به همراه زن و دخترش میرن تو کافه های سنتی و قلیون میکشندمیکه مشکل قلبی هم دارم از میراث فرهنگی هم به علت ناراحتی قلبی استعفا ء میده از مجلس هم که رای اعتماد نمیگیره بعد روحانی این فرد را میزاره سرپرست ورارت علوم این بابا هم قبول میکنه از اصلاحاتچی های طالبانی داعش پناه میپرسم این کار گریه نداره ؟ شاید خنده داشته باشه
بدبخت این ملت
دوستان از فردا با قلیون تشریف بیارین دانشگاه
خبرگزاری چپق!
با انتصاب جناب دکتر نجفی به سمت سرپرستی وزارت علوم قمیت قلیان و تنباکو سیر صعودی پیدا کرد
گزارش ها حاکی از صفوف طولانی دانشجوها و شاگرد اول های دبیرستان برای خرید قلیان و تنباکوی خوب در خیابان هاست
برخی از مغازه داران به احتکار قلیان و تنباکو پرداختند
از مسئولین ذی ربط در خواست می کنیم هر چه سریع تر به این مهم رسیدگی بفرمایند و حساب این محتکرین بی شرم را کف دست شان بگذارند
پس احترام به حقوق مردم چی می شود
نمایندگان مثل اینکه فراموش کردند کاندیدای شما در انتخابات کمتر از 15 درصد آرای مردم را به دست آورد
Iran, Islamic Republic of
کار رئیس جمهور دهن کجی به مجلس بود
آقا چه قلیونی بکشیم دور همی توی دانشگاه!
آقا میشه برای ما که قلیون کشیدن بلد نیستیم دو واحد آموزشی بر گزار کنید؟
می ترسم اینطوری پاک از چشم ریاست محترم بیفتم!
منبعد دليلي ندارد که رئيس جمهور منتخب ملت بامجلس هماهنگي نمايد. رئيس جمهور براساس تفکيک قوا بايد عمل نمايد. حال مجلس خوشش بياد يا نيايد.
مگر علی آبادی سرپرست وزارت نفت نشد کسی که صلاحیتش قبلا رد شده بود
وحید
Finland
دوست عزیز.
آقای علی آبادی مشکل اخلاقی نداشت و فتنه گر هم نبود . فقط بحث توانایی مدیریتی بود .
آیا آقای نجفی هم اینجور بود که مقایسه میکنید؟
طاهرخانی
چسبیده ترین نیروی اصلاح طلب همین آقای نجفی است . این مشخص می کند که یا حلقه مدیریت در اصلاح طلبان چنان بسته است که نیروی توانمند جایی در این حلقه ندارد و یا اصلا در بین اینها نیروی نواتمند نیست . آدمی مثل نجفی در دوره خاتمی هم چند پست عوض کرد . در این یک سال هم 4 پست برایش تعریف کرده اند . کسی که به علت بیماری نتوانست سازمان میراث فرهنگی را اداره کند چطور می تواند وزارت خانه ای به این مهمی را اداره کند . مشخص است در این دولت سیاسی کاری برتر از تخصص است ...؟؟؟