جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵۸

احمدی‌نژاد، مسئول‌ستاد رفسنجانی: نام ‌هاشمی در تاریخ می‌درخشد!

سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 216945
"تخریب چهره‌های رقیبی که طی سال‌های اخیر انجام گرفته در تاریخ دو دهه اخیر کشورمان بی‌سابقه است؛ بطور مثال برخورد جناح دولتی در انتخابات مجلس ششم با آقای هاشمی رفسنجانی، هم تأسف بار است و هم در عین حال عبرت انگیز است."
مرور مواضع دکتر محمود احمدی نژاد درباره آقای هاشمی رفسنجانی جالب توجه است. به نظر می رسد او همواره درباره رئیس مجمع تشخیص دچار افراط و تفریط بوده است.

به گزارش جهان، گرچه عملکرد هاشمی از سال های دور پر از انتقاد و سوال بوده است اما نظر احمدی نژاد تا پیش از سال 84 متفاوت بود که حتی او هاشمی را چهره درخشانی در تاریخ انقلاب می دید که همواره به نیکی از او یاد می شود.

نمونه هایی از تعریف و تمجیدهای کم نظیر احمدی نژاد درباره هاشمی را انتخاب منتشر کرده است.
مهر ماه سال 1375، در ماه‌های پایانی ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی، وقتی آقای احمدی‌نژاد استاندار او در اردبیل بود، به هنگام استقبال از ایشان، زبان به تعریف و تمجید گشوده، گفت:

«هاشمی رفسنجانی، شخصیت بزرگ انقلابی و اندیشمند و سفر ایشان به استان اردبیل باعث رسیدن این استان به جایگاه مطلوب خود است!»




* همچنين در همان ايام (30/7/75) در یک گفت‌وگوی اختصاصی با روزنامة «ایران» آن روز، ضمن تمجیدهای فراوان از آقای هاشمی اظهار داشت:

«آیت‌الله رفسنجانی، رییس‌جمهور ایران، همیشه و در همه ابعاد در صحنه‌ها و شرایط دشوار انقلاب اسلامی، از عناصر تعیین کننده است و نام ‌هاشمی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی با درخشندگی و به نیکی ثبت خواهد شد!»

* بهمن 1378، دو سال و نيم بعد از دولت سازندگي، در انتخابات مجلس ششم، آقای احمدی‌نژاد ریاست ستاد تبلیغاتی آقای هاشمی رفسنجانی در منطقة نارمک را به عهده می‌گیرد و به نفع وی، وارد میدان تبلیغات انتخاباتی می‌شود.

* 12 اسفند 1378 (پس از انتخابات مجلس ششم)، هفته نامة «شُما» ارگان حزب مؤتلفه، نگرانی‌های آقای احمدی‌نژاد نسبت به آرای آقای هاشمی رفسنجانی را اینگونه منعکس می‌کند:

«در چهارصد صندوق اول، آقای هاشمی رفسنجانی حدوداً نفر هفتم بوده است. در تهران معمولا‌ً از سیصد هزار رأی به بالا‌، روند ثابت می‌ماند اما در این مسیر آنقدر اعلا‌م نکردند که ما نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد که رتبه آقای هاشمی به ۲۶ و ۲۷ و حالا‌ هم سی‌ام رسیده است و تازه رفته‌اند یک کسی را آورده‌اند که می‌گوید شاکی هستم!»

* مهر ماه 1379 (سه سال پس از دولت آقاي هاشمي رفسنجاني)، آقای احمدی‌نژاد بر ضد دوم خردادی‌هایی که در آستانه انتخابات مجلس ششم برضد آقای هاشمی موج رسانه‌ای منفی راه انداخته و او را با بد‌ترین تهمت‌ها و توهین‌ها همراه کردند، واکنش نشان داد و آن را باعث تأسف و عبرت انگیز خواند و در دفاع از آقای هاشمی گفت:

«تخریب چهره‌های رقیبی که طی سال‌های اخیر انجام گرفته در تاریخ دو دهه اخیر کشورمان بی‌سابقه است؛ بطور مثال برخورد جناح دولتی در انتخابات مجلس ششم با آقای هاشمی رفسنجانی، هم تأسف بار است و هم در عین حال عبرت انگیز است و نکته‌ای نیست که به سادگی امکان توجیه داشته باشد. جمع زیادی از افرادی که ادعای حضور در جبهه دوم خرداد را دارند، بخش اصلی حیات خود را مدیون شخصیت آقای هاشمی هستند، اما به محض اینکه ایشان در مقابل زیاده خواهی‌ها و انحرافات قطعی این مجموعه ایستاد و در انتخابات مجلس ششم به تحمیلات استبدادی آنان تن نداد و تسلیم خواسته‌های غیر منطقی بعضی از این مدعیان مردمسالاری نشد، لشکر تخریب و ماشین تبلیغاتی آن‌ها هجوم خود را آغاز کرد و شخصیتی را که تا چند ماه قبل، از او به عنوان امیر کبیر دوران سازندگی یاد می‌کردند و حتی مصمم بودند با تغییر قانون اساسی دوره مدیریت ایشان را تمدید کنند، با ناجوانمردانه‌ترین و پیچیده‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی مورد هجوم قرار دادند...!»

احمدی نژاد بدون روتوش
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
اتفاقا افرادي مثل آقاي احمدي نژاد كه با آقاي هاشمي رفسنجاني از نزديك كار كردند و بهتر و عميق تر او را مي شناسند بهتر و صائب تر مي توانند اعلام نظر كنند.
دارا
Iran, Islamic Republic of
چرا متوجه نیستید این تعریف و دفاع بعد از دوران ریاست جمهوری هاشمی است که کارنامه پر از خفقان و اباحه گری فرهنگی و لیبرالیسم اقتصادی از خود به جا گذاشت
یعنی احمدی نژاد وقتی از هاشمی دفاع کرد که مشخص شده بود چه کاره است و بعدها بر ضد هاشمی به همان کارنامه ریاست جمهوری اش هم استناد نمود!
احمدی نژاد موج سوار بود همین!
Iran, Islamic Republic of
آقا هم از هاشمی در موارد تجلیل کرده در مورد اونها چی میگید. افراد در طول زمان ممکنه که تغییر کنند.
Iran, Islamic Republic of
مواضع احمدی نژاد ایرادی نداره
هاشمی هم همون هاشمیه اول انقلابه
اینجا فقط یک نکته ظریف وجود داره
اونم اینه که بزرگترین آفت بزرگان همیشه خانواده هاشونن
اگر نتونن اعضای خانوادشونو کنترل کنن عاقبت سیاهی در انتظارشونه
سرنوشت امثال زبیر دهها خواص دیگه که بزرگترین ضربه هارو از کنترل نکردن خانوادشون خوردن
هاشمی هم هرجا نتونست خانوادشو کنترل کنه توچشم افراد متدین تا مرز جدایی از انقلاب پیش رفت
Latvia
آقاي هاشمي سياستمدار زيركي است. بعد از خود آقاي خاتمي را بعنوان فردي همسو و ادامه دهنده راه خود آورد و براي انحراف افكار عمومي از عملكرد سوء خود مثل قضيه قتلهاي زنجيره اي و ... احمدي نژاد را علم كرد و خود را مصلح و دلسوز ملت و كشور ناميد!
ميزان حال افراد مي باشد همانگونه كه امام فرموده اند.
بنابراين موضعگيري هاي اخير احمدي نژاد هيچ تناقضي با تعاريف عمومي كه قبلاً از آقاي هاشمي نموده است ندارد .
Iran, Islamic Republic of
اون موقع همه طرفدار هاشمی بودن ! خود شما نبودید؟! تا قبل از انتخابات مجلس ششم(78) ظاهرا مواضع آقای هاشمی مورد پسند اکثر به اصطلاح راستیای اون موقع بود و چپیا بدجوری تخریبش میکردند دیگه بعد از این ایام و دور دوم انتخاب خاتمی داستان جور دیگه ای شد! مواضع خیلی از آقایون دیگه رو هم میتونی بزنی جهان! اما شما که از روی سیاسی بازی و غرض شخصی مطلب میزنید و هنوز از محبوبیت و مقبولیت احمدی نژاد ناراحت هستید میخوایید به هر وسیله و قیمتی شده اونو تخریب کنید! به خود بیایید و از خدا به خاطر بازی با آبروی مومنین بترسید که بد عاقبتی داره،
Latvia
دليل نمي شود. مگر آقاي منتظري قائم مقام رهبري نبود و بعدها با امام اختلاف پيدا نكرد و بركنار شد و هزاران نمونه ديگر در دوستيهايي كه به دشمني و برعكس تبديل شد.
معلوم میشه شما هم آخر وصیتنامه امام(ره)را فراموش کردید
"ملاک حال فعلی افراد است"

چی شده که حالا دوباره میخواهید هاشمی رو احیا کنید...
Iran, Islamic Republic of
اینکه احمدی نژاد از قدرت هاشمی برای بالا رفتن خودش استفاده کرد تقریبا احتمال قوی‌ای هست و اگر احمدی نژاد بخاطر شناختش از هاشمی الان اینطور باهاش برخورد می کنه به نظرم باید همون موقع زودتر علیه این رفتارهای هاشمی اعلام برائت می کرد نه حالا که به قدرت رسیده و خرش از پل گذشته
Iran, Islamic Republic of
با این رفتارهایی که از احمدینژاد می بینیم به نظرم ایشون پاشو جای پای هاشمی گذاشته. مثل هاشمی به اطرافیانش زیاد بها میده و خاندان سالاری می کنه و از حیف ومیل بیت الامال ابایی نداره. قدبازی در میاره، لجبازی می کنه و تقریبا جز خودش هیچ مرجع قانونی و حقوقی رو به حساب نمیاره و به سبب زحماتش خوی طلبکارانه پیدا کرده که تقریبا این رفتارها در هاشمی هم بود و این نشون میده که احمدی نژاد همون هاشمیه منتها چون دو پادشاه در یک اقلیم نگنجند با هاشمی سر ناسازگاری گذاشته و نمی تونه تحملش کنه.
Iran, Islamic Republic of
اين چه استدلال غلطيه كه داريد ؟احتمالا نعوذ بالله چند وقت ديگه هم به آقا گير ميدين كه مثلا ايشون يك زماني در پايان رياست جمهوري هاشمي گفتند هيچكس براي من هاشمي نميشه و الان در سال 88 گفتن مواضع من به رئيس جمهور نزديكتر از هاشميه!!!
يك كم تعقل هم خوبه آدم داشته باشه
ضمناً چرا اين مطالب رو الان كه با احمدي نژاد مشكل داريد ميزنيد و اونوقتي كه هاشمي رو تخريب مي كردن نمي گفتين.
معلومه كه كارتون براي رضاي خدا نيست!!
United States
شما مثلا می خواهید چه چیزی را ثابت کنید .یادتان هم باشد که ملاک حال افراد است افراد تغییر می کنند همیشه آنی نیستند که ما می‌دیدیم . امام هم از هاشمی دفاع کرد و از او هم تمجید کرده پس او هم دچار افراط و تفریط است. امام فرمودند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است .احمدی نژاد برایش انقلاب و اسلام مهم است در آن زمان که شما مثال آوردید که احمدی نژاد از هاشمی دفاع می کرد تمام بچه حزب اللهی ها پشت هاشمی بودند در آن زمان دوم خردادی ها با تخریب چهره هاشمی که بعد ها معلوم شد سر کاری بود می خواستند حمایت حزب اللهی ها را برای هاشمی بخرند . خاتمی خود هاشمی بود که به مردم قالب شد .
Iran, Islamic Republic of
خوب؟ كه چي؟ بعضي وقت ها حرف هايي مي زنين ها! اون موقع كي از هاشمي تعريف نمي كرد؟ تعريف اون موقع چه ربطي به الان داره؟ الان چه ربطي به فردا داره؟ ما يه روزي با عربستان خوب بوديم بعدش بدجوري بد شديم بعد يهو خوب شديم. الان دوباره بد شديم. فردا ممكنه
Latvia
موافق نيستم !
هاشمي دهه 70 با هاشمي دهه 80 فرق مي كرد !
كما اينكه با هاشمي دهه 60 هم فاصله گرفته بود !
درحال حاضرهم هاشمي احمدي نژادروقبول نداره، احمدي نژاد موضع يا سخن خاصي درباره هاشمي نداره.
Iran, Islamic Republic of
تعاريفش معمولي است افراطي نكرده
Iran, Islamic Republic of
اگرچه به بسیاری از مواضع کنونی احمدی نژاد انتقاد دارم اما حمایتش از هاشمی در دهه 70 را می پذیرم و آن زمان هاشمی همان بود که احمدی نژاد گفته است! آن زمان هاشمی را حزب الله از خودش می دانست! آن زمان حضرت آقا هم فرمودند "هیچکس برای من هاشمی نمی شود"! آن زمان من و امثال من هم که بچه دبیرستانی بودیم از هاشمی حمایت می کردیم! اما حیف و دو صد حیف که هاشمی 90 با هاشمی 78 بسیار تفاوت دارد!
Iran, Islamic Republic of
آن تعریف و تملق های قبلی واینهمه تخریب شخصیت برجسته تاریخ انقلاب آقای هاشمی رفسنجانی هیچکدام برای رضای خدا نبودند!!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه طرفداران دولت فقط به شخص نگاه می کنن تا اگه ازش خوششون نیومد بد بگن و اگر خوششون اومد خوب.
احمدی نژاد اگر با رفتارهای هاشمی مشکل داشت امروز بسیاری از کارهای اونو انجام نمیداد و برخی بدیهای اخلاقیشو پشت زحماتش پنهان نمی کرد. به نظرم تضادی آشکار بین حرفها و رفتارهای احمدی نژاد نسبت به ادعاهاش درباره امثال هاشمی وجود داره
United States
بازی قدرت همینه دیگه
United States
حالا یادتون افتاده؟؟؟ مگر سال 88 همین حرفها را بهتون نگفتیم؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بازي جوانمردانه بايد در همه ميادين باشد.
هاشمی همیشه همین بوده که الان هست
بقیه افراد بر اساس منافعشان طرفدار یا مخالف وی بوده اند
والسلام
Iran, Islamic Republic of
نميخواد نظرات بي مورد بديد.امريكا داره مياد يه فكري به حال كشور بكنيد.هممون مثل افغانيها دربدر ميشيم
Latvia
دوم خردادي ها و عاليجناب سرخپوش نويسان تا سال 84 بويژه در قضيه قتلهاي زنجيره اي و مجلس ششم دشمن خوني آقاي هاشمي رفسنجاني بودند اما از سال 84 و بويژه در انتخابات دهم سال 88 تحت رهبري همين آقا و آقازاده هايش فائزه خانم و آقا مهدي موج سبز راه انداختند و دمكراسي و راي اكثريت را به محاق بردند و به گفته رهبري نظام را واكسينه كردند.
United States
خوب هاشمی انموقع تا الان از زمین تا اسمان تغییر کرده امام و رهبری نیز زمانی از هاشمی دفاع کردند
Iran, Islamic Republic of
بعضیا یه طوری میگن رهبری از هاشمی حمایت می کرد که انگار الان نمیکنه. اقایون یادتون نره که همین الانشم رهبری حامی هاشمی است و هاشمی حامی رهبری. منتهادولت محترم با سوءاستفاده از گلایه‌های مردم به هاشمی و خاندانش داره فضا رو دو قطبی می کنه تا از آب گل آلود ماهی بگیره والا سیاست های این دولت هم شباهت زیادی به سیاست ورزی های هاشمی داره
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد آن زمان هم با احمدی نژاد فعلی خیلی فرق دارد. چرا به هاشمی گیر می‌دهید؟!
با سلام
اگر اتفاقات انتخابات سال 88 رخ نمی داد و آقای هاشمی رفسنجانی، فرزندان و همسر ایشان در آن وقایع حضور نداشتند ، و آقای رفسنجانی به طور قاطع فتنه را بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی مورد سرزنش قرار می دادند ،هنوز هم آقای هاشمی رفسنجانی کما کان از چهره های درخشان، دوست داشتنی و مورد وثوق آحاد ملت بودند.
امید آن را هم داریم که با یک عقب گرد جانانه و شجاعانه به مسیر اولیه خود بازگشته و در کنار رهبر معظم انقلاب به اهداف انقلاب اسلامی کمک نمایند.
Iran, Islamic Republic of
"میزان حال افراد است " چه هاشمی و اعوان و انصار و چه
احمدی نژاد و اطرافیانشان
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست کی چی گفته مهم اینه که چه کاری برای مملکت ومردم کرده اند که در زمان طولانی اثر بخش باشد چه مثبت وچه منفی
Iran, Islamic Republic of
هاشمی از سال 80 به این طرف واقعا عوض شده و ملاک حال افراد است همان گونه که برای ما احمدی نژاد دولت دهم احمدی نژاد دولت نهم نیست و فدایی و زاکانی و دوستان در مجلس هفتم با مجلس هشتم برای ما فرق کرده اند رجوع کنید به آرای مردم تهران در انتخابات مجلس نهم!!
Iran, Islamic Republic of
گفته های احمدی نژاد دروغ نیست .
آیا هاشمی یک شخصیت انقلابی نبود؟آیا هاشمی اندیشمند نیست؟آیا سفر یک رئیس جمهور جایگاه استان را بالا نمی برد؟آیا هاشمی تعیین کننده نبوده ونیست ؟ (چه خوب چه اشتباه) آیادوم خردادیها ابتدا چهره آقای هاشمی را خراب نکردند؟ همه گفته های احمدی نژاد در آن زمان صحیح بوده
France
اینا رو ما سه سال قبل فهمیدیم! حرفای امروزمون رو هم سه سال دیگه میزنین دیگه!
Iran, Islamic Republic of
مردم با هیچ شخص و گروهی عقد اخوت نبسته و به غیر از ولی امر مسلمین که شاخص انقلاب و نگهبان اسلامی بودن آن است نیز با هیچ احد الناسی بیعت نکرده و نمی کند و هر کس با منویات و تفکرات ولی فقیه همخوانی داشته باشد مردم او را قبول می‌کنند در غیر اینصورت خط بطلانی بر حمایت از او خواهند کشید حالا این فرد چه هاشمی باشد چه احمدی نژاد.
Iran, Islamic Republic of
پس بلاخره علت اصلی شکست هاشمی در انتخابات مجلس ششم مشخص شد:
تدبیر بالای اعضای ستاد انتخاباتی ایشان
United States
آقای هاشمی تو چه کسی هستی که هم چپ و هم راست بد بیراه به تو می گویند و هم تعریف می کنند؟چگونه ای که هم امام، مردم و رهبری از کار تو به بهترین وجه یاد میکنند؟ چگونه مسائل و حوادث را تحلیل و پیش بینی میکنی که تقریبا همگی تحقق پیدا خواهند نمود.چگونه در زمان دولتت کار کردی که هنوز حسرت آن دوران را همه دارند می خورند؟ چگونه برای پاک نشان دادن خود و فریب مردم تو را و خانواده ات را به فساد مالی نسبت دادند ولی حالا فساد آنهم در چه حد و اندازه ای از سرو کول خودشان بالا رفته و کوس رسوایشان در سطح کشور نواخته شده است. حقیقتا درست گفته اند که عیب هاشمی این است که حرفی که می زند چند سال بعد دیگران آن را می فهمند. نمونه اش که در یک و دو سال اخیر بوضوح دیده ایم. ما که می دانیم هاشمی همان هاشمی 40، 30، 20، 10، 3 و 1 سال قبل است موضعش موضع انقلاب و نظام است فقط شرائط را خیلی ها متوجه نیستند. شما گناهی ندارید بلکه یک مقدار ادراک بالا نیاز بوده که برخی اوقات نیست.
یادمون باشه اولین بار احمدی نژاد صریحا از آقای هاشمی و خانوادش انقاد کرد اگه الان بعضی افراد از آقای رفسنجانی صریحا انتقاد میکنند برای این است که احمدی نژاد این تابو رو شکست.
United States
سیاست راخفه کردند دیگر نفس نمی کشد بازی قدرت در میان است دار دسته ها چه در زمان هاشمی وچه در زمان دیگران خوب مردم را به تمسخر گرفتند همه به نوعی اب بیت المال را چشیدند یکی در انگلیس ودیگری در کانادا فقط به ریش مردم می خندند
Iran, Islamic Republic of
نه هاشمی هاشمی دهه 60 و70 هست ونه احمدی نژاد آن احمدی نژادسال84 .قدرت طلبی و خود را از دیگران برتر دیدن هر دو رو کوچک کرده چون تکبر برخلاف ظاهرش ابهت آدم را میشکنه و کوچکش میکنه.
Iran, Islamic Republic of
خواستم ببینم اگه ما هم بخواهیم برای سرکشی به دانشگاههای مقیم اروپا و ادامه امور اداری یکی دو سالی با پول بیت المال خارج برویم و یا در حالت خوش بینانه از پول پدری و شخصی خرج نماییم. آنوقت خیلی با اسلام دردمندان پابرهنه و مستضعفین همخوانی دارد. جهت اطلاع دوستداران مستضعفان پابرهنه
United States
خدا را چه ديدي آخر شاید احمدي ن‍ژاد از اين روحاني بدتر باشد؟
Serbia
همه مواضع آقای احمدی نژاد در آن زمان به روشنی نشان می دهد ایشان قصد دفاع متعصبانه یا چاپلوسانه از آقای هاشمی نداشته و حمایت ایشان در مقابل جبهه تازه متولد اصلاحات در آن زمان بوده است و چون هنوز جریان اصولگرا شکل نگرفته بود ایشان به واسطه آقای هاشمی با آن جریان فاسد مبارزه می کرد
من هم زمانی حامی تمام عیار هاشمی بودم زیرا او را آدم خوبی می دانستم اما از سال 84 نظرم برعکس شده است. چه اشکالی دارد؟ البته در آن زمان هاشمی به گونه ای دیگر بود و با وجود داشتن برخی از انحرافات که در آن زمان برای من آشکار نبود بازهم جزو انقلاب و نظام بود
United States
این تغییر رویکرد توسط احمدی نژاد میتواند نشان دهنده اگاهی ایشان از دستگاه هاشمی با توجه به حضور در سیستم اقای هاشمی باشد. دلیل نمی شود که چون فردی استاندار یک رئیس جمهور در یک دوره بوده حالا از ایشان انتقاد نکند.
United States
تنها چيزی که ثابت می شود اين که احمدی نژاد خيلی دير به اشتباهات هاشمی پی برد.
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال افراد است ؛ این هاشمی آن هاشمی نیست
Czech Republic
ملاک حال افراد است آقای احمدی نژاد در گذشته اشتباهات بسیاری داشته اند و امروز هم انتقاداتی به ایشان وارد است اما بی شک از نخستین کسانی هستند که در برابر انحراف ضدانقلابی گروهی ازاطرافیان آیت الله هاشمی ایستادگی کردند
من کاری به این ندارم که آقای هاشمی رفسنجانی نقطه ضعف هایی دارند یا نه اما این آقای احمدی نژاد متاسفانه ظرفیت پست ریاست جمهوری را نداشت در این دور دوم منظورمه دور اول واقعا کار کرد که نباید از حق گذشت اما در این دوره متاسفانه از مقام خودش سوءاستفاده های بسیاری اطرافیانش کردند که خیلی ها هم به ایشان در مورد دور و بریهایشان هشدار دادند اما ایشان به نظر من خودش هم همگام با دوروبری ها شده چون ایشان نه بچه است نه شخص غیروارد به مسایل، منتها سیاست ایشان درست نیست زمان امام خمینی(ره) ایشان بنی صدر را که مورد تائیدشان بودند بخاطر مصالح کشور کنار گذاشتند در این زمان هم اگر با این شلوغ بازی هایی که دولت و دارو دسته اش راه انداخته اند میخواهند افکارعمومی را منحرف کنند از ضرباتی که به کشور و بیت المال زدند مطمئنا رهبر همیشه مراقب کشور و نظام و مردمه مثل امام خمینی(ره) و اگر حتی احمدی نژاد را هم که تائید کردند در مسیر خلاف انقلاب ببینند خیلی راحت ایشان را کنار میگذارند و مردم هم 100% همراه با رهبر انقلاب خواهند بود پس اینکه فضا بوسیله طرفداران احمدی نژاد برای آقای هاشمی ایجاد شده باعث نمیشود مردم مسیر را اشتباه بروند. دوره آقای احمدی نژاد با این تخطئه هایی که از رهبرمان که دلسوزانه ایشان را نصیحت کردند رو به اتمام است .
هر شخصیتی در زمان خودش باید تحلیل بشه.آقای هاشمی آن موقع با هاشمی الان زمین تا آسمان با هم فرق دارند
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد زمانی این حرف را زده که رهبر انقلاب هاشمی را تایید میفرمود منجمله با این سخن معروف که هیچکس برای من هاشمی رفسنجانی نمیشود.تاریخ انقلاب پر است از تعریف و تمجید امام و رهبری و سایر بزرگان نسبت به هاشمی. اما اشکال اینجاست که هاشمی عوض شده و نه اینکه احمدی نژاد ضد و نقیض حرف زده. انصاف داشته باشید و درست قضاوت کنید. البته این درس عبرتی برای شخص احمدی نژاد هم هست که خدای ناکرده به سرنوشت تلخ هاشمی دچار نشود.
Iran, Islamic Republic of
"هاشمی حامی رهبری است"

حتما نامه بدون سلام و والسلام او هم در راستاي حمايت از رهبر انقلاب بوده است.
Iran, Islamic Republic of
میان هاشمی ، دیروز و امروز
تفاوت از زمین تا آسمان است!
هیچکس برای این ملت هاشمی نمی شود همه بر اساس منافعشان در برابر ایشان موضع می‌گیرند.
Iran, Islamic Republic of
بالاخره اینجوری هاست ریاست زندگی هست کشمکش و سیاست
Iran, Islamic Republic of
هاشمی چو ن ذاتا، قدرت طلب است به این خواری کشیده شده است . آیا مهدی او برای درس خواندن از کیسه ملت به فرنگ نرفته است . آیا او برای توطئه به خارج نرفته است . کی او را حمایت می کند که تا حالا او را بر ای محاکمه به کشور نکشانده اند .
نجابت
....فکر کنم بهتره یادتون به سخن حضرت آقا بیفته ملاک وضعیت فعلی افراد هست احمدی نژادی که اون موقع از هاشمی حمایت می کرد می دونست داره از کی حمایت می کنه هاشمی اونروز هیچ شباهتی با هاشمی امروز نداره