جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

آمار بیکاری را می‌پذیریم، اما قبول نداریم!

سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 129942
وزیر کار و امور اجتماعی در نخستین واکنش به اعلام نرخ 14.6درصدی بیکاری در فصل بهار، اعلام کرد این رقم را می‌پذیرد اما قبول ندارد!
به گزارش فارس، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، آمار ارائه شده درخصوص نرخ بیکاری را نادرست دانست و با بیان اینکه وزارت کار با بی‌میلی این اشتباه را می‌پذیرد، گفت: رشد3.5 درصدی نرخ بیکاری فصل بهار امسال نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته یعنی بیش از1.5 میلیون بیکار اما وزارت کار چنین برداشتی ندارد.

وی ادامه داد: در همه جای دنیا مراجع علمی و تخصصی برای این موضوع وجود دارد و در کشور ما مرکز آمار این موضوع را برعهده دارد که نرخ بیکاری بهار امسال14.6 اعلام شد.وی ادامه داد: بنده هم معتقدم استخراج این آمار حتما خطا دارد چون کار دست است و بنده نیز به این موضوع اشکال می‌گیرم و حاضرم استدلال کنم که این آمار نمی‌تواند درست باشد.

الان نرخ بیکاری 3.5 درصد نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته که 3.5 درصد یعنی بیش از 1.5 میلیون بیکار اما وزارت کار چنین برداشتی ندارد. با وجود این اگر از ما بپرسند، همان آمار را می‌دهیم ولی ته دلمان آن را اشتباه می‌دانیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما که همه دوستانمون بیکارند خودمم که مهندسی خوندم ارواح کله بابام الان بیکارم همه جا یه جوری دست به سرمون می کنند.