سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۳

قیمت‌ها را آنلاین رصد کنید

سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 149742
مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از فراهم شدن رصد روزانه قیمت کالاها برای مردم خبر داد و افزود : مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه 124 از قیمت‌های محلی 340 شهرستان و کشور مطلع شوند.

به گزارش رجانيوز به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی بازرگانی ایران (شابا)‌ محمدحسن نکویی‌مهر، اجرای قانون هدفمندسازی یارانه را گام بزرگی برای ایجاد اقتصاد شفاف و رقابتی دانست و افزود: رقابتی شدن فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور موجب کیفی شدن تولیدات و رضایت مصرف‌کننده می‌شود.

وی با بیان اینکه هرچه اقتصاد کشور شفاف‌تر باشد، حقوق مصرف‌کننده بهتر رعایت می‌شود، تصریح کرد: ایجاد سامانه 124 و فراهم شدن امکان دسترسی به قیمت‌ها موجب می شود کنترل و پایش بازار به راحتی برای تمامی افراد جامعه فراهم شود.

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از امکان مشاهده قیمت 6 هزار قلم کالا در سامانه 124 در آینده نزدیک خبر داد و اعلام کرد: هم‌اکنون مردم می‌توانند با مراجعه به سایت www.124.ir از قیمت‌های محلی کالا و خدمات در 30 استان و 340 شهرستان کشور مطلع شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام خودتان به سایت سری بزنید می بینید ... هیچ نشانی از مارکهای معتبر نیست
Iran, Islamic Republic of
سلام.
ما رفتیم تو این سایت اما هر کالایی رو که مد نظرمون بود زدیم پیغام میداد هیچ کالایی یافت نشد!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه قيمتها مثل سايت همه 0 باشند كه عاليه!!!!!!!!!!!