جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

25میلیون سایت مستهجن در فضای مجازي درخدمت آمریکایی‌ها

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 149445
بر اساس گزارش یکی از شبکه های معروف تلویزیونی غربی با توجه به جمعيت سيصد ميليوني آمريکا، به تعداد هر ده مرد و زن آمريکايي، يک وب‌سايت مستهجن وجود دارد.

به گزارش سرویس زنان جهان؛ چندي قبل شبکه‌ي تلويزيوني روسي «راشاتودي» گزارشي را منتشر کرد که در فضاي سايبر بيش از بيست و پنج ميليون وب‌سايت مستهجن وجود دارد. البته گزارش‌هاي قبلي رقم را بالاتر اعلام کرده بود. در گزارش شبکه تلويزيوني ماهواره‌اي روسي، به ميزان بهره‌گيري کاربران آمريکايي از اين سايت‌ها در ايام هفته، به تفکيک ايالت‌هاي آمريکا به اجمال اشاره شده بود.

دکتر حسن عباسی در تحلیلی که پیرامون نقش فرهنگی سریالها و فیلم‌های غربی در مصاحبه با مجله حورا آورده است با اشاره به این خبر اظهار داشت: همواره گفته مي‌شود که اگر در جامعه‌اي زنان پوشيده و با حجاب بودند، مردان حريص مي‌شوند و به اقدامات افراطي در مسايل جنسي دست مي‌زنند. با اين وصف اگر اينطور بود، مرد آمريکايي که همواره زنان را در رسانه‌ها و در معابر عمومي برهنه ديده است، چرا حريص است و نيازمند بيست و پنج ميليون تا سي ميليون وب‌سايت مستهجن است؟ يعني با توجه به جمعيت سيصد ميليوني آمريکا، به تعداد هر ده مرد و زن آمريکايي، يک وب‌سايت مستهجن!

عباسی در ادامه با بی‌مبنا بودن ادعای دولت آمریکا به اخلاقی بودن این کشور افزود: نمي‌توان مدعي اخلاق بود، و در جامعه با ترويج قمار در کازينوها، مصرف مشروبات الکلي در «بار»ها، اشاعه‌ي فحشا در کلوپ‌هاي شبانه، گسترش شبکه‌هاي تلويزيوني و اينترنتي فسق و فجور، انتظار رواج فضايل اخلاقي را داشت. جامعه‌ي آمريکا، جامعه‌اي اخلاقي است، اما نه از نوع اخلاق فضيله، بلکه از گونه‌ي اخلاق رذيله.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگر اینترنت را خود این ها درست نکرده اند؟
دنیای غرب
دنیای پاکیزه ای نیست
مردمانش هم این طوری الوده شدند