جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ارتباط موضوع یمن در رابطه با مقدمه ظهور

سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 419841
استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که تمام گرفتاری‌های جهان اسلام ناشی از اسارت حرمین شریفین به دست آل سعود است، گفت: سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل جنایت‌های آل سعود بی سابقه است.
به گزارش جهان به نقل از رسا، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم گرامیداشت شهدای یمن که به همت سازمان بسیج دانشجویی عصر امروز دوشنبه در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان(لانه جاسوسی سابق) برگزار شد با بیان این‌که به وسیله پیگیری جریان بیداری اسلامی باید به اصل انقلاب اسلامی برگردیم، گفت: انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ فراوطنی به شمار می رود، به همین دلیل است که دشمن به طرز وحشیانه ای در ابتدای انقلاب به مقابله با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و با مشاهده اقدامات دشمن در دفاع مقدس به اهمیت این انقلاب در نزد دشمن پی می بریم.

پیروزی ایران در جنگ نرم

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابل جنگ نرمی که دشمن علیه مردم مظلوم منطقه به راه انداخته است بسیار مهم است، هدف از این جنگ نرم در منطقه اختلاف افکنی بین مسلمانان منطقه بود که شاهد هستیم دشمن به هدف خود نرسیده و هم اکنون رفتارهای مردم منطقه یکی شده است.

جوانان انقلابی منطقه به یکدیگر نزدیک شده اند

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه جوانان انقلابی منطقه به روش های مختلف به یکدیگر مرتبط شده اند، تصریح کرد: ارتباط جوانان منطقه با یکدیگر در بستر یک حرکت انقلابی صورت گرفته است، اگر آمریکا می توانست با حضور خود در کشورهای افغانستان، پاکستان و عراق آنان را آباد کند، تاخیر در بروز بیداری اسلامی متصور می شد.

مردم منطقه، بصیر و متحد

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه خاطرنشان کرد: در تاریخ ۱۴۰۰ ساله اسلام مومنان به این اندازه بصیر و متحد نبوده‌اند، پس از بعثت پیامبر(ص)، آمادگی مردم برای لبیک به رسول خدا به این میزان نبوده است.

وی با بیان اینکه عصر کنونی قابل مقایسه با صدر اسلام نیست، تاکید کرد: هم اکنون با شرایط ویژه ای مواجه هستیم، اتفاقاتی که در منطقه درحال وقوع است از تحریف انقلاب اسلامی جلوگیری می‌کند.

انقلاب یمن بسیار مهم است

حجت الاسلام پناهیان با بیان این‌که انقلاب یمن برای تمامی مومنان منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: سکوت جامعه جهانی در مقابل جنایت های آل سعود بی سابقه است، صبر مردم یمن در مقابل اقدامات عربستان قدرت این مردم مظلوم را افزایش می دهد.

وی در ادامه ابراز داشت: ارتباط موضوع یمن در رابطه با مقدمه ظهور بسیار نزدیک است.

ارادت مردم یمن به اهل بیت مشهور است

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به صفات و ویژگی های مردم یمن، گفت: ایمان، اخلاق، اعتقاد و ارادت مردم یمن به اهل بیت بسیار مشهور است، تعابیر شگفت انگیزی درباره مردم یمن از جانب رسول اکرم(ص) بیان شده است، یکی از شعارهای خوبی که می تواند در جهان بیان شود سخن رسول خدا(ص) است که می فرمایند: من یمنی هستم.

وی افزود: مردم مومن در منطقه، حامیان تروریست در منطقه را هرگز فراموش نخواهند کرد، مردم یمن تاریخ را تغییر داده و هیچ کس نمی تواند آنان را فریب دهد.

حجت الاسلام پناهیان با بیان این‌که تمام گرفتاری‌های جهان اسلام ناشی از اسارت حرمین شریفین به دست آل سعود است، تصریح کرد: اگر حج ابراهیمی آزادانه در مکه انجام می پذیرفت دیگر این گرفتاری‌ها در جهان اسلام به وجود نمی آمد، متاسفانه مدیریت خانه الهی در دستان افرادی است که این اعمال را در منطقه انجام می دهند.

اعتراف همگان به پیروزی مردم یمن

وی با اشاره به انتظار مردم به جهت وقوع انقلاب در یمن، گفت: منتظران ظهور، انتظار انقلاب یمن را داشته و امروز می بینیم پس از گذشت یک ماه از تجاوز آل سعود به یمن، همگان به پیروزی مردم یمن اعتراف می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *