پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۶
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب:

برخی می خواهند کدخدا را جایگزین خدا کنند/ نفت را پس از برجام به ۳۰ دلار می رسانند

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 449046
رئیس قرارگاه بصیرتی عمار گفت: برخی از افراد به دنبال جایگزین کردن کدخدا به جای خدا هستند و مبلغان در محرم امسال باید مردم را سمت خدا سوق دهند زیرا اکنون ملت به جای خدا به مذاکرات با کدخدا چشم بسته‌اند و این امر خواسته دشمن است.
برخی می خواهند کدخدا را جایگزین خدا کنند/ نفت را پس از برجام به ۳۰ دلار می رسانند
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب پیش از ظهر امروز در دومین روز همایش مبلغان فرهنگ جهاد و شهادت که به همت موسسه روایت سیره شهدا در مرکز آموزشی عمار نیروی انتظامی در حال برگزاری است، با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی بسیاری از داشته‌های ایران در اختیار دشمن بوده است تصریح کرد: ملت ایران با تکیه بر آرمان امام خمینی(ره) و وعده‌های خداوند تبارک و تعالی در مقابل کشورهای مختلف استکباری ایستادگی کردند.

وی با اشاره به حمایت‌هایی که کشورهای استکباری از رژیم شاهنشاهی انجام می‌دادند مطرح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی توانست قدرت وحدت مردم ایران را به همگان اثابت کند.

رئیس قرارگاه بصیرتی عمار با تاکید بر اینکه دشمن تصور نامناسبی نسبت به قدرت مردم ایران داشت مطرح کرد: معجزه رای مردم به نظام اسلامی قوی‌تر از برکناری نظام شاهنشاهی بوده است زیرا مردم به حکومتی رای دادند که نسبت به ابعاد آن آگاهی نداشته و فقط از فرمان امام خود پیروی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان سکوی پرش مقدمه‌ای برای فراهم‌سازی بسترهای ظهور امام زمان(عج) است و استکبار اکنون اقدامات خود را برای نرسیدن ملت ایران به این هدف برنامه‌ریزی می‌کند.

طائب از سخنان امام راحل(ره) در مورد حکومت استکباری آمریکا یاد کرد و گفت: امام زمان(عج) پرچم اسلام را از کنار خانه خداوند تحویل می‌گیرند و به همین منظور خانه خدا باید امن باشد؛ شعار امام خمینی(ره) مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی راهبرد تحقق اهداف جامعه اسلامی است.

وی تضعیف حکومت استکباری آمریکا را یکی از راهبردهای اصلی امام راحل(ره) خواند و ادامه داد: اعتراض آمریکا نسبت به حرکت نظامی روسیه علیه داعش در سوریه ادعاهای دروغین او را آشکار می‌کند.

طائب با تاکید بر اینکه بدون تضعیف آمریکا نمی‌توان رژیم صهیونیستی را نابود کرد افزود: صلح و ارتباط بین پیروان پیامبر اسلام و پیروان شیطان شدنی نیست.

استاد برجسته حوزه عملیه از نفوذهای فرهنگی دشمن برای تخریب افکار عمومی جامعه اسلامی یاد و عنوان کرد: امام حسین(ع) تابلو اصلی فرهنگ جهاد و شهادت است و اکنون دشمن این تابلو را مورد هدف خود قرار می‌دهد و از واقعه کربلا به عنوان صحنه مذاکره یاد می‌کند؛ این سخنان بدون برنامه‌ریزی بیان نشده است زیرا انسان آزاده به خود اجازه نمی‌دهد مظهر مقاومت عالم را به عنوان عنصری که برای رسیدن به تفاهم برد برد با دشمن مذاکره کرده است، معرفی کند.

وی یادآور شد: کلمه برد برد به معنای قبول ذلت است زیرا بیعت آمریکا و پذیرفتن خواسته‌های او هدف اصلی آمریکا در این مذاکرات است که با پذیرش آن جامعه به تباهی کشیده می‌شود.

طائب به زیاده‌خواهی کشورهای استکباری اشاره کرد و افزود: ملت ایران با فرهنگ جهاد و شهادت در مقابل دنیا ایستاد و بنیان‌گذار کبیر انقلاب بارها از قدرت خداوند تبارک و تعالی به عنوان عامل اصلی پیروزی انقلاب یاد کرده‌اند اما اکنون برخی از افراد به دنبال جایگزین کردن کدخدا به جای خدا هستند و مبلغان در محرم امسال باید مردم را سمت خدا سوق دهند زیرا اکنون ملت به جای خدا به مذاکرات با کدخدا چشم بسته‌اند و این امر خواسته دشمن است.

وی ادامه داد: وضعیت رکود کشور در حال رسیدن به بحران است زیرا برخی با هدایت افکار به سمت اهداف دنیایی و نفوذ در تصمیم‌گیری‌ها مشکلات بسیاری برای مردم به وجود آورده‌اند و راهکار این مشکل حرکت جامعه به سمت فرهنگ جهاد و شهادت است.

طائب با بیان اینکه دشمن در توافقنامه با معنای کلمات بازی می‌کند مطرح کرد: مسئولان تفاهمی را امضا کردند که تضمینی برای اجرای آن وجود ندارد و این موضوع به خوبی در تفاهم‌نامه‌های قبلی قابل مشاهده بوده است.

وی با تاکید بر اینکه دولت با جابه جا کردن کدخدا و خدا روز پرداخت یارانه را روز مصیبت خود می‌داند مطرح کرد: بعد از برجام نفت را به ۳۰ دلار می‌رسانند تا استخراج نفت برای کشور ارزش مادی نداشته باشد؛ راه مقابله با این نفوذ دشمن حرکت به سمت خدامحوری است و اکنون سپاه با تکیه بر این اصل توانسته در کشورهای مختلف از جمله سوریه نقش‌آفرینی کند.

طائب اظهار کرد: برجام مرده متولد شد و اکنون برای آن به دنبال قبر می‌گردند اما روند جدید مذاکرات مستقیم با آمریکا، حضور نیروهای آمریکایی در کشور و ایجاد سفارتخانه شیطان بزرگ جامعه اسلامی را تهدید می‌کند.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نمیدونم چرا یهویی و البته "اتفاقی" یاد وعده صد روزه بعضی ها افتادم....
منم چطور یهویی یاد تورم 50 درصد و رشد اقتصادی منفی 7 درصد افتادم.
یعنی قراره برجام اجرا بشه؟؟؟
البته بهتر بود میگفتین برای خودشون ک جایگزین هست میخواهند برای دیگران هم جایگزین کنند
Norway
برجام مرده متولد شد و اکنون برای آن به دنبال قبر می‌گردند اما روند جدید مذاکرات مستقیم با آمریکا، حضور نیروهای آمریکایی در کشور و ایجاد سفارتخانه شیطان بزرگ جامعه اسلامی را تهدید می‌کند.
Iran, Islamic Republic of
بلايي كه در هشت سال گذشته سر مملكت آمد تا پنجاه سال ديگر هم قابل جبران نيست