جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۶

علت سکوت بانک مرکزی در ماجرای تخلف آشکار بانک ملی؟

دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 425547
معاون وزیر اسبق اقتصاد گفت: به سپرده‌گذاران سود مناسبی نمی‌دهند اما برای پیامک ۱۰۰ هزار ریال از حساب مشتریان خود کم می‌کنند.
علت سکوت بانک مرکزی در ماجرای تخلف آشکار بانک ملی؟
به گزارش جهان، حیدر مستخدمین حسینی معاون وزیر اسبق اقتصاد در گفتگو با نسیم با انتقاد از برداشت اخیر ۵ هزار تومانی بانک ملی از حساب مشتریان خود اظهار کرد: در چند روز اخیر خبرهایی در این زمینه منتشر شد که بانک ملی ۵۰۰۰ تومان از حساب مشتریان خود برداشت کرده است که این بسیار تاسف آور است.

وی با مطرح کردن این سوال که" چرا بانک ملی برداشت خود از حساب مشتریان رادر این مقطع انجام داده است؟ " تصریح کرد: این اقدام بانک ملی در این مقطع بسیار تعجب برانگیز است و متاسفانه مشاهده می کنیم آن ها به سپرده گذاران خود سود مناسبی هم نمی دهند ولی برای دریافت پیامک ۱۰۰ هزار ریال از حساب مشتریان خود کم می کنند.

مستخدمین حسینی خاطرنشان کرد: چرا بانک ملی این اقدام را در این شرایط انجام می دهد و نارضایتی مردم را به بار می آورد در حالی که بانک ها در سال های اخیر سود مناسبی را از تجهیز منابعی که انجام داده اند به مشتریان خود پرداخت نکرده اند.

وی با انتقاد از رفتار بانک مرکزی در اتفاق اخیر نیز به نسیم گفت: نکته تعجب آمیز دیگر سکوت مقامات پولی و مالی به خصوص مقامات بانک مرکزی است.

این اقتصاددان تصریح کرد: این موارد نشان دهنده سو مدیریت است زیرا براساس آن نهادهایی مانند بانک ملی از مردم پول دریافت می کنند تا به این وسیله بتوانند نهاد و یا سازمان خود را اداره کنند.

گفتنی است اواخر هفته گذشته بانک ملی در اقدامی تامل برانگیز با ارسال پیامکی، بدون دلیل، ۵۰ هزار ریال از حساب مشتریان در قالب آبونمان ساپتا، برداشت کرد که این اتفاق حواشی زیادی را بوجود آورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بانک ملت 10000 تومان کسر میکنه ، همشون دارن آزاد پز میشن.
نیمــــآ
Iran, Islamic Republic of
بانک ملی با استفاده از سپرده های مشتریان و سرمایه گذاری در قسمت های مختلف روزانه درآمد میلیاردی به دست می آورد آن وقت برای پیامکی که چند روز یک بار برای مشتریان می فرستد بدون اجازه آنها از حسابشان برداشت می کند. این در حالیه که حتی بانکهای خصوصی و موسسات مالی و اعتباری این خدمت را رایگان ارائه می دهند. واقعا برای این بانک متاسفم!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چاقو دسته خودش را نمی برد.
سیروس
باید حساب های خود را در بانک ملی ببندیم.
Iran, Islamic Republic of
من که همه پولم رو منتقل کردم یک بانک درست و حسابی که برای مشتری ارزش قائل باشه
حسن قلی
جالب بودن کارهای بانک ملی در این است که بیشتر ادارات و سازمانها (آموزش و پرورش ، وزارت علوم ، ...... ) حقوق کارکنان را از طریق بانک ملی پرداخت می کنند و واریزی حقوقها در حساب جاری است که هیچ گونه سودی برای آنها پرداخت نمیشود.