جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۵۲

افشاگری جدید شریعتمداری علیه شيرين عبادي

دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 107748
 

دادگاه رسيدگي به شكايات شيرين عبادي عليه روزنامه كيهان صبح روز يكشنبه 29/1/89- ديروز- در دادگاه كيفري 76 به رياست قاضي مدير خراساني و با حضور اعضاي هيئت منصفه، برگزار شد.
در ابتداي اين جلسه صالح نيكبخت بي آن كه در پرونده سمتي داشته باشد و به روالي غيرعادي با عنوان وكيل «انجمن دفاع از زندانيان سياسي» پشت تريبون رفت و نزديك به يك ساعت به فحاشي و ناسزاگويي هاي بعضا ركيك عليه مدير مسئول كيهان پرداخت كه با تذكرات پي درپي رئيس دادگاه و اعضاي هيئت منصفه روبرو شد. رئيس دادگاه بارها از وي خواست به طرح شكايت خود بپردازد و از فحاشي عليه مدير مسئول كيهان خودداري كند كه شريعتمداري با اجازه از رئيس دادگاه گفت؛ ملاحظه مي فرمائيد كه ايشان به شدت از عصبانيت مي لرزند. من براي سلامتي ايشان نگرانم ضمن آن كه در ناسزاهاي آقاي صالح نيكبخت به بنده هيچ فحش جديدي كه قبلا از سوي راديوهاي بيگانه و گروه هاي ضد انقلاب عليه بنده مطرح نشده باشد وجود ندارد و من به ناسزا شنيدن از اينگونه افراد و جريانات عادت دارم!
بعد از سخنان صالح نيكبخت كه مي كوشيد اسناد مربوط به حمايت خود از تروريست ها و مخصوصا گروهك عبدالمالك ريگي- كه در جلسه قبلي دادگاه از سوي حسين شريعتمداري با ذكر مأخذ ارائه شده بود- را انكار كند. رئيس دادگاه از مدير مسئول كيهان خواست به دفاعيات خود در مقابل شكايت هاي عديده شيرين عبادي بپردازد.
شريعتمداري در آغاز سخن با اشاره به اظهارات صالح نيكبخت گفت، اجازه مي دهيد فقط به چند جمله اي كه ايشان درباره پرونده گفت پاسخ دهم، ضمن آن كه ابدا به فحاشي هاي وي نمي پردازم.
رئيس دادگاه از شريعتمداري خواست كه به شكايات شيرين عبادي بپردازد و پاسخگويي به اظهارات صالح نيكبخت را به جلسه بعدي موكول كرد. مدير مسئول كيهان گفت پس اجازه بدهيد بگويم كه برخلاف اظهارات آقاي صالح نيكبخت، كه هرگونه ارتباط انجمن دفاع از زندانيان سياسي با بيگانگان را نفي مي كند، يكي از اعضاي اين انجمن بنام «علي-الف» به جرم ارتباط با افسر سازمان «سيا» در دوبي تحت تعقيب قرار گرفته و يكي ديگر از اعضاي اصلي همين انجمن در مركزي كه اليزابت چني، دختر ديك چني معاون وقت جرج بوش در دوبي داير كرده بود آموزش ديده است و اسناد دريافت كمك هاي مالي آقايان از كشورهاي بيگانه هم در دست مي باشد.
شريعتمداري در ادامه به دفاعيات خود درباره شكايات شيرين عبادي پرداخت و اسناد تكان دهنده اي از همكاري شيرين عبادي با صهيونيست ها و علت اصلي اعطاي جايزه صلح نوبل به وي ارائه كرد. وقتي مدير مسئول كيهان، اسناد ياد شده را به ترتيب و با ذكر مأخذ ارائه مي كرد، چند تن از وكلاي مدافع شيرين عبادي و برخي شاكيان ديگر در اقدامي كه تأمل برانگيز به نظر مي رسيد سعي در پيشگيري از ارائه اين اسناد داشتند. ابتدا يكي از وكلاي شيرين عبادي بدون كسب اجازه از دادگاه- كه روال جاري دادگاه است- گفت؛ چرا شريعتمداري متن اين اسناد را ارائه نمي دهد كه مدير مسئول كيهان در پاسخ گفت؛ بنده كه همه اين اسناد را براي ارائه به دادگاه آورده ام. وكيل نامبرده گفت مثلا به دريافت 15هزار دلار اشاره كرده ايد، سندش را بدهيد كه شريعتمداري اعتراف شيرين عبادي به دريافت 15هزار يورو از فرانسه را به نقل از خود وي در مصاحبه با يك نشريه فرانسوي قرائت كرد و خطاب به وكيل شيرين عبادي گفت؛ ضمنا قيمت را پائين نياوريد 15هزار يورو بوده است نه دلار، ضمن آن كه اين مبالغ براي ايشان بسيار ناچيز است و بنده اسناد فراوان ديگر نيز در همين جلسه ارائه خواهم كرد.
در طول دفاعيات مدير مسئول كيهان وكلاي مدافع عبادي، باقي و مشايي بارها سخنان وي را قطع كردند كه شريعتمداري با خونسردي گفت؛ اگر قصد داريد از ارائه اسناد جلوگيري كنيد، مطمئن باشيد كه آنها را ارائه خواهم كرد و اگر قصد داريد عرايض بنده را قطع كنيد، من از هر جا كه قطع كرده ايد شروع مي كنم.
بعد از چند دقيقه ديگر، وقتي مدير مسئول كيهان اسناد همكاري آشكار شيرين عبادي با مراكز صهيونيستي را ارائه مي كرد يكي از وكلاي وي با قطع سخنان مدير مسئول كيهان گفت؛ اين مطالب قبلا در كيهان چاپ شده است كه شريعتمداري در پاسخ گفت؛ اگر در كيهان چاپ نشده بود كه شكايت نمي كرديد. من به همه اظهارات شما با سكوت كامل گوش كردم. چرا شما از سخنان من به اضطراب افتاده ايد؟ بايد مردم بدانند خانم شيرين عبادي كه صهيونيست ها و آمريكايي ها او را «بانوي صلح ايران»! مي نامند، چه كاره است؟
خلاصه اي از دفاعيات
يكي از موارد شكايت عبادي از كيهان مربوط به مقاله اي تحت عنوان «اراذل و اوباش چه كساني هستند؟!»- به تاريخ 2/6/87- بود كه عبادي پس از آن مدعي شده بود هيچگاه از سركوب انقلاب مردم ايران در سال 56 و 57 حمايت نكرده و جان نثار شاه نبوده است.
در اين زمينه شريعتمداري نسخه اي از روزنامه رستاخيز- ارگان حزب «شاه ساخته» رستاخيز- به تاريخ سوم بهمن ماه سال 1356 را به دادگاه ارائه كرد كه اهانت شيرين عبادي به شهداي قيام 19دي 56 و اعلام جان نثاري وي براي شاه در آن درج شده بود.
يكي ديگر از بندهاي مورد شكايت عبادي، افشاي حمايت وي از «همجنس گرايي» بود. شريعتمداري در دفاعيات خود به ماجراي اعطاي جايزه به اصطلاح صلح نوبل به عبادي در سال 2003 اشاره كرد. در اين سال عبادي و پاپ بر سر تصاحب اين جايزه رقابت داشتند اما به اعتراف سخنگوي سوئدي هيئت انتخاب كننده برندگان جايزه صلح نوبل، مزيت عبادي نسبت به پاپ اين بوده كه وي برخلاف پاپ، همجنس گرايي را به رسميت مي شناسد و از روابط نامشروع و پيش از ازدواج زنان حمايت مي كند.
مديرمسئول كيهان در اين زمينه اسناد ديگري از جمله مصاحبه عبادي با سي ان ان در سال 2003 و گفت وگوي وي با روزنامه اينديپندنت را مورد اشاره قرار داد كه در هر دوي آنها خود وي آشكارا به حمايتش از همجنس گرايي اعتراف مي كند. نكته جالب ديگر در اين ميان توجيه عبادي بود كه همجنس گرايي را مسئله اي ژنتيك مي داند و معتقد است كسي را براي يك اقدام ژنتيكي نمي توان مجازات كرد! شريعتمداري با اشاره به اين استدلال سخيف، در دفاعيه خود اعلام كرد؛ كاش اين نظريه علمي! و مشعشع در زمان قوم لوط ارائه مي شد تا آن قوم فلك زده به خاطر اعمال زشت و شنيع خود دچار عذاب الهي نمي شدند! از ديگر موارد شكايت عبادي عليه كيهان مسئله حمايت وي از حزب صهيونيستي بهائيت بود.
شريعتمداري در اين باره دادگاه را به بيانيه رسمي كميته صلح نوبل درباره جايزه عبادي ارجاع داد كه متن كامل آن در سايت مؤسسه نوبل موجود است. در اين بيانيه به صراحت يكي از دلايل برنده شدن عبادي، حمايت آشكار و خاص وي از بهائيان عنوان شده است.
مديرمسئول كيهان در ادامه به برخي از اظهارات رسمي عبادي در مجامع و رسانه هاي خارجي در دفاع از اين حزب صهيونيستي اشاره كرد.
و حمايت عبادي از بهائيت را چنان واضح و آشكار خواند كه «بيت العدل»- مركز بهائيان واقع در شهر حيفاي فلسطين اشغالي بيانيه اي در دفاع از عبادي صادر كرده و او را به خاطر شجاعتش در دفاع از بهائيت ستود!
مديرمسئول كيهان در مورد «وطن فروشي» عبادي به مجموعه اي از اظهارات ضدايراني و ضدمردمي وي در صحنه جهاني اشاره كرد و از دادگاه پرسيد به راستي اگر اينها «وطن فروشي» نيست، پس چيست؟
شريعتمداري در اين بخش به برخي از سخنان عبادي اشاره كرد كه طي آنها از آمريكا و ساير كشورهاي زورگو مي خواهد فشار بيشتري به ايران وارد كنند، تحريم ها را شدت ببخشند، دارايي هاي ايران را بلوكه و روابط سياسي خود را كاملاً قطع كنند و...
مديرمسئول كيهان در ادامه افزود، غلظت اين اظهارات ضدايراني تا جايي است كه حتي خارجي ها را به تعجب وا مي دارد.
مديرمسئول كيهان در ادامه دفاعيات خود به سياست صهيونيستي اعطاي جايزه نوبل اشاره كرد و اينكه اين جايزه به طور سيستماتيك به افرادي اعطا مي شود كه در راستاي منافع آمريكايي-صهيونيستي گام بردارند و شيرين عبادي نيز از اين قاعده مستثني نيست.
گفتني است كه تمامي اسناد ارائه شده از سوي مدير مسئول كيهان برگرفته از اظهارات خود شيرين عبادي و محافل خارجي همسو و حامي وي بود.
لازم به توضيح است متن كامل دفاعيات حسين شريعتمداري طي روزهاي آينده و در چند شماره منتشر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر شريعتمداري
Iran, Islamic Republic of
خدا نگهدارت باشه .
Iran, Islamic Republic of
دست حاج حسين درد نكنه
United Kingdom
فحاشی و ناسزاگویی افرادی چون شیرین عبادی و من تبعهم واقعا مایه افتخار است.
Iran, Islamic Republic of
....جهان نیوز هم که جیره خوار کیهان و بازجوهای قاتل اونه و از ترس حاج حسین که مبادا تهمتهای زنجیره ای بهش بزنه و تو روزنامه اش محاکمه و حکمش رو صادر کنه، این مزخرفات رو چاپ میکنه!یکروز همین حسین بازجو توی یک دادگاه صالحه! به اعمال اعتراف میکنه و دور نیست که عدل برقرار شه. آقا هم دلش خونه از این بشر.
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین! دمت گرم. خیلی مردی...
Iran, Islamic Republic of
واقعا جالب است که متهم بزرگی چون عبادی در نقش شاکی ظاهر می شود و در دادگاه های همان کشوری که علیه اش فعالیت می کند به درخواست او رسیدگی می شود!
اگر عبادی راست می گوید به خاطر جرائمش هم در دادگاه حاضر شود.
وقتی می بینم اگر امثال عبادی که انواع راه ها برای تحریم ملت ایران را به آمریکا و اسرائیل ارائه می کند بر علیه کیهان شکایت نمی کرد، به کیهان شک می کردیم.
درود خداوند بر کیهان که در مقابل این فتنه گران ایستاده است.
شما هم از فحاشی هواداران عبادی به خودتان و کیهان ناراحت نشوید، آن ها حرفی در مقابل سخنان مطنقی و مستند حسین شریعتمداری نداشته اند که به این کار روی آورده اند.
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
استاد فرزانه و انقلابی جناب اقای حسین شریعتمداری واقعا زبان گویای مردم حزب الله و از اشجع شجاعان صحنه های مبارزه همیشگی حق و باطل است . خداوند بزرگ وجود ذیجود ایشان رادر سلامت وسعادت کامل از جمیع حوادث ارضی و سماوی محفوظ و مصون بدارد و عزتش را روز افزون فرماید . انشاء الله تعالی
د-ک.خ
Iran, Islamic Republic of
دنیا برعکس شده . شیرین عبادی وطن فروش از یک انقلابی در دادگاه ایران شکایت می کند . آقای لاریجانی واقعا متاسفم
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عند الله و اولئک هم الفائزون
حاج حسین شریعتمداری اجرت با الله، با رفقای صالحت محشور بشی .دشمنان و بدگوهات هم با اولیائشون
Iran, Islamic Republic of
يک آدم وطن فروش با اون پشنهادهاي خائنانه به کشورهاي قلدر و زورگو مثل امريکا و خوش خدمتي براي صهيونيستهاي جنايتکار و بهائيان از يک فرد مومن و متدين و انقلابي زحمتکش و دلسوز و شجاع شکايت کرده آنوقت فرياد بلندمي کنند که در ايران آزادي نيست ، حقوق بشر نيست و... اين وکلاي خائنش هم جيره مواجيب خوار اون و امريکاوبهائيان و صهيونيستها هستند
Iran, Islamic Republic of
شريعت نداري ديري نخواهخد پاييد كه پاي چوبه دار به خاطر اعمال ضد بشريت حاضر خواهي شد شيرين عبادي افتخار ما ايرانيان مي باشد و تو مايه ننگ
انشا ا... باهاش محشور شی
Iran, Islamic Republic of
خیلی مردی حاج حسین
ایشالا تا آخر در خط ولایت باشی
Iran, Islamic Republic of
از نظرات فهميديم كه هنوز توي اين كشور آدم هاي بي مخ و بي ايمان مثل شيرين عبادي خيلي زياد توي كشور هست - يك روز شهداي انقلاب يقه همه رو ميگيرن
Iran, Islamic Republic of
به این می گویند دادن درس آزادی به کشورهای غربی
یک انقلابی مومن شجاع متهم
یک فرد معلوم حال سر در آخر بیگانه شاکی

دمت گرم حاج حسین
Iran, Islamic Republic of
حاجی دکمت گرم!
"من کان لله کان الله له"
Iran, Islamic Republic of
باید به حال قوه قضاییه ای اینچنین تاسف خورد . مفسدان اقتصادی و سران فتنه و آقازاده های فاسد راست راست میگردند اونوقت باید شریعتمداری در جایگاه متهم بایستد . متاسف
Iran, Islamic Republic of
خوب حال شيرين عبادي بهائي دروغگو و دلال صفت گرفته شد.
به نظر من بهتره فيلم اين جلسه دادگاه از صدا و سيما پخش بشه.
يا علي مدد
Iran, Islamic Republic of
شيرين عبادي افتخار ما ايرانيان مي باشد و تو مايه ننگ !!

نمیدونستم جهان از اسرائیل هم بازدید کننده داره .
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای شریعتمداری با بصیرت و با ذکاوت .
حاجي خيلي مردي...
Iran, Islamic Republic of
در داخل کشور دادگاه تشکیل می دهیم بخاطر کسی که بر علیه کشور حرف زده مثلا می خواهید دمکراتیک باشید خودمان با دست خودمان کاپیتالاسیون اجرا می کنیم واقعا جای تاسف داره
Iran, Islamic Republic of
یا علی حاج حسین.
حیف که ارزش کشتن نداره وگرنه تیکه تیکش می کردیم
Iran, Islamic Republic of
درودبر عمارهای زمان
خداوند افراد را باافتخاراتشان محشورکند
سلام،دادگاه کیهان رو از زبان سایت پارلمان نیوز خوندم و توی سایت شما هم خوندم، واقعا این سایت آ پارلمانی ها میخاد چی رو ثابت کنه، زنده باد شریعتمداری
Iran, Islamic Republic of
جهان خیلی ممنون که همه نظرات را میگذاری
من درسته از شریعتمداری آنچنان دل خوشی ندارم ولی خیلی خوب دفاع کرد
Netherlands
به این مگن دو کلمه حرف حساب! همه متکی به دلائل روشن و غیر قابل انکار.
کاشکی ما به این سادگی نمک گیر خارجی نمی شدیم.
حاج حسین آقا حرفه ای عمل کردی
با عرض خسته نباشید
بنده فقط میخواهم در مورد یک ایراد حقوقی که در ابندای این خبر آمده تذکر بدهم.ادر چارگراف دوم بیان نمودید که بی آن که در چرورنده سمتی داشته باشد با عنوان وکیل ... ابتدا لازم میدانم سمت از نظر حقوقی تعریف کنم:سمت عنوان حقوقی است که یه شخص اجلزه می دهد که از دادگاه رسیدگی به امری را در خواست کند و یا هر عمل و اقدام قانونی را معمول نماید که اعم از شخص اصلی یا وکیل یا نماینده قانونی..
قضات محترم دادگاه اصولاً با برسی می کنند که آیا این فرد سمت در چرونده دارا یا خیر و محال است که فردی بدون داشتن سمت اجازه حضور در دادگاه و دفاع نماید و در این چرونده آقای صالح نیکبخت یا بعنوان وکیل خانم عبادی بوده یا به عنوان وکیل انجمن... که یکی از شکات از آقی شریعتمداری می باشد و اساساً طرح این مبحث که بدون سمت دفاع نموده ناشی از فقدان اطلاعات بیان کننده خبر ناشی می شود و هم توهین به بینندگان و همچنین به قاضی چرونده که چنین قصور را به او منتسب نمودید و از جهت دیگر باعث می شود که منه خواننده به خبری خبری که می دهید اعتماد نکنم
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم و سرت خوش باد حاج حسین
Iran, Islamic Republic of
شيرين عبادي به علت دفاع از حق مظلومان ودريافت جايزه پرارزش نوبل افتخارتمام ايرانيان آزاده است وحسين شريعتمداري مايه خجالت ماايرانيهاست . شريعتمداري متاسفانه به شخصيتهاي برجسته و قابل احترام ماايرانيهابه ويژه استادآوازشجريان توهين كرده وبايدازپيشگاه ملت شريف ايران عذرخواهي كند .
Iran, Islamic Republic of
پا پیش می گذارند که پس نیفتند شیرین عبادی باید خجالت بکشد
Iran, Islamic Republic of
, این همه شکایت از موسوی و کروبی و امثال اینها شد و قوه قضائیه ترسو هیچ دادگاهی را برپا نکرد اون وقت به شکایک ...رسیدگی میشه
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به دوست عزیزی که از پارلمان نیوز هم این مطلب خوندن عرض کنم که اصولا شما وقتیدو مطلب را می خوانید که با هم متناقضند ولی خودتون دلیل کافی برای قبول یکی ندارید اونی رو واقعی می دونین که بیشتر دوسش دارین ده اونی که واقعی تره...این یک مطلب روانشناختیه نه سیاسی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به دوست عزیزی که از پارلمان نیوز هم این مطلب خوندن عرض کنم که اصولا شما وقتیدو مطلب را می خوانید که با هم متناقضند ولی خودتون دلیل کافی برای قبول یکی ندارید اونی رو واقعی می دونین که بیشتر دوسش دارین ده اونی که واقعی تره...این یک مطلب روانشناختیه نه سیاسی
Kyrgyzstan
من از مخالفان حسين شريعتمداري هستم اما كاملا بر اين اعتقادم كه جايزه صلح نوبل تنها به كساني داده مي شود كه عمدتا درخ سياسي غرب باشند والا در دنياي ديوانه اي كه اين همه به جنايات اسرائيل چشم فروبسته و در وشراي امنيت سازمان ملل مطلق العان هستند علي هركسي كه دلشان بخواهند قطعنامه صادر مي كنند نمي توان انتظار داشت به اين راحتي جايزه اي داده شود.
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین
درود بر عمارهای زمان
Iran, Islamic Republic of
اگه جاسوسه چرا نمي گيرنش؟؟؟مداركش هم كه هست
Iran, Islamic Republic of
این همه شکایت از سران فتنه شد کسی او را محاکمه نکرد ولی یک وطن فروش دوره گردد از یک سرباز واقعی امام راحل(ره) شکایت کرده فوراً دادگاه تشکیل شد این هم خیر است انشاءالله بالاخره جامعه مدنی است آقای رئیس دادگاه شما عدالت را رعایت کن باقیش خدا بزرگه و جای حق نشسته موفق باشید.
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاييه خيلي چرا يك فرد ولائي و انقلابي رو به خاطر يك زن وطن فروش نوكر صهيونيست به دادگاه كشاند

آقاي لاريجاني واقعا مرحبا .....

جواب شهيدان رو چي ميخوايد بديد؟
(جهان نيوز جرات داري اين نظرو تاييد كن اونوقت شما هم بايد فردا بري دادگاه )
Iran, Islamic Republic of
بفرماييد حسين شيش لول بند!
بيشتر با واقعيت هم خواني داره
نوكران بي جيره مواجب!
Iran, Islamic Republic of
معلومه سخنان مستند استاد شریعتمداری خیلی به حامیان عبادی فشار آورده که آن ها راهی جز توهین پیدا نکرده اند.
استاد شریعتمداری شش لولبند است یا اربابان آمریکایی و صهیونیست عبادی که ملت ها را به بمب اتم تهدید می کنند و عبادی هم به دستبوسی آن ها می رود و برای مقابله با ملت ایران راه حل می دهد؟
شش لولبند آن هایی هستند که به مردم و مساجد حمله می کردند و به بقیه هم تهمت خشونت می زدند.
Iran, Islamic Republic of
اگه به تعداد انگشتای دست شریعتمداری داشتیم ، 50 سال جلوتر از الان بودیم و مملکت دست یک عده افساد طلب عقب نمی افتاد
Iran, Islamic Republic of
امثال حاج حسین باعث افتخار اسلام هستند
با این کارش قلب صاحب الزمان و رهبر مون رو شاد کرده
اجرش با خدا
Iran, Islamic Republic of
از دوستان منتقد ندیدیم یه نفر اینجا یکی از استدلال های شریعتمداری رو نقد کنه هر کی مخالف شریعتمداری بوده فقط فحش داده و گفته بازجو بوده!
این خانم عبادی تبعه ی کجاس؟!
Iran, Islamic Republic of
جالبه كه بعضي از مثلا هموطنان ما شيرين عبادي رو مايه افتخار ايرانيها ميدونن!!!
كسي كه كشورهاي خارجي رو به اعمال فشار و تحريم عليه كشور ما ترغيب ميكنه آ
ولي يادم افتاد كه خوب ... اين شيرين عبادي هم مثلا هموطن ماست.
برماست كه برماست ...
Iran, Islamic Republic of
ماجرای افرادی نظیر شیرین عبادی مانند لجنزاری است که هر چه بیشتر آن را بهم بزنی بوی گندش بیشتر بلند میشود.خانم عبادی میخواست با شکایت از شریعتمداری ، به نوعی برای خود احقاق حق کند، ولی به عکس شد و این کارش و دادگاهی که تشکیل شد، باعث شد که شریعتمداری پرده های جدیدی از فساد و وطن فروشی وی را رو کند.
البته برای هیچ ایرانی مسلمانی امثال خانم عبادی، هیچ جایگاه و وجهه ای ندارند. مگر اینکه یا ایرانی نباشی یا مسلمان.
Iran, Islamic Republic of
لطفا عنوان مسلمان که در کادر مشخصات فردی خانم عبادی درج شده را به گزینه لامذهب اصلاح فرمائید با سپاس
Iran, Islamic Republic of
درود بر تمام ایرانیان
از نظر این بنده شیرین عبادی شخصی وطن فروش و کثیف می باشد .
خیلی ممنونم از اقای حسین شریعتمداری
کورش
Kuwait
اشیرین عبادی یک مزدور امریکا و صهیونیست است که می خواستند با دادن جائزه کذایی نوبل به شهرت او بیفزایند و بر ایران و مردم ایران فشار بیشتری بیثاورند
ولی مثل همیشه با یساری خداوند و فهم و درک مردم ایران تیرشان به سنگ خورد
پدرام
United Kingdom
درود به همه بزرگان اهل خرد