جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مراسم معارفه رئیس فارابی حاشیه‌دار شد

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 397242
مراسم معارفه سرپرست جدید بنیاد سینمایی فارابی بدون حضور محمدرضا جعفری‌جلوه مدیرعامل سابق این بنیاد برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مراسم تودیع محمدرضا جعفری جلوه مدیرعامل سابق و رمضانعلی حیدری خلیلی سرپرست جدید بنیاد سینمایی فارابی در حالی امروز در محل این بنیاد برگزار شد که مهمترین حاشیه آن عدم شرکت جعفری جلوه در مراسم بود.

بر اساس این گزارش در ابتدای این برنامه حجت‌اله ایوبی از زحمات یک سال و نیم جعفری جلوه و تیم همراهش در بنیاد سینمایی فارابی تقدیر کرد و سپس حیدری خلیلی در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی جعفری جلوه او را استاد خود دانست.

در این مراسم آرش امینی، محمد احسانی (معاون سابق نظارت و ارزشیابی و مدیر جدید شبکه یک سیما)، ناصر باکیده و مهدی مسعودشاهی (قائم مقام فارابی در زمان جعفری جلوه) ‌حضور داشتند.

براساس این گزارش، هفته گذشته و در پی تغییرات یکباره فارابی که بدون تشکیل جلسه هیات امنا همراه بود جعفری جلوه با انتشار نامه‌ای نسبت به روند تغییرات اعتراض خود را اعلام کرده بود و نوشته بود:«به صدا و سیما باز می‌گردم، چون دیگر در سینما امکان حضور مؤثر برایم میسر نیست نمی‏توانم در فارابی ادامه دهم، دلیل آن هم روشن است، که اگرچه همواره معتقد و مهیا برای چابک‏سازی و نوسازی بوده‌‏ام اما با طرح‌‏های بی‌‏توجه به اقتضائات صحنه عمل در سینمای کشور تحت عنوان کوچک سازی و در اصل برای تجزیه و تنزل بنیاد سینمایی فارابی با آن اعتبار و جایگاه جهانی‏اش موافق نیستم ضمن آنکه کاملاً مغایر با عهد و پیمان اولیه‏‌مان بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *