جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
اعتراض تهیه‌کننده مستند «زمین بعلاوه پنج درصد» به حذف از سینماحقیقت

وقتی هر حقیقتی به سینماحقیقت راه ندارد!

جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 457948
موسوی گفت: جشنواره‌ای که فرمایش حضرت امیر را شعار خود قرار می‌دهد به جای‌عرضه حقیقت دست به دروازه‌بانی حقیقت می‌زند، احساس نگرانی می‌کنم.
به گزارش جهان، سیدنوید موسوی، تهیه کننده مستند_انیمیشن «زمین بعلاوه پنج درصد» در گفتگو با فارس گفت: این مستند_انیمیشن به گفته یکی از مسئولین ستاد جشنواره با وجود سطح کیفی مقبول به دلیل عدم تطابق با سیاست های «سینماحقیقت» و سلایق داوران به جشنواره راه نیافت.

موسوی با بیان این مطلب افزود وقتی جشنواره ای که فرمایش حضرت امیر را شعار خود قرار می دهد به جای عرضه حقیقت دست به دروازبانی حقیقت می زند، آدم احساس نگرانی می کند.

البته طبیعی است در سینمایی که چرخه نوین تولید و اکرانش را برخی بانک های خصوصی و کارتل های اقتصادی رقم می زنند، مستندی که پرسش اساسی اش چرایی بدهکاری همه مردم با بانک است، جایی نداشته باشد.

مستند_انیمیشن زمین بعلاوه پنج درصد محصول گروه هنری رسانه ای جماران است که در بخش اقتصاد مقاومتی دوره گذشته جشنواره مردمی فیلم عمار مورد تقدیر قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *