جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
غول‌های نفتی جهان در راه ایران؛

بازگشایی دفتر لوک اویل روسیه در تهران

چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 417546
پس از اعلام آمادگی شل انگلیس و توتال فرانسه به منظور بازگشت به صنعت نفت ایران، شرکت لوک اویل روسیه از بازگشایی دفتر نمایندگی خود در ایران خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هر چند جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو گروه ۵+ تاکنون به توافق نهایی هسته ای دست نیافته اند و تحریم های بین المللی نفتی ایران کماکان پابرجا است، اما غول های نفتی جهان یکی پس از دیگری آماده بازگشت به صنعت نفت شده اند.

بر این اساس در طول هفته گذشته تاکنون پس از شرکت انگلیسی – هلندی شل، شرکت توتال فرانسه هم به منظور بازگشت به پروژه ها و طرح های صنایع نفت و گاز ایران اعلام آمادگی کرد.

از سوی دیگر همزمان با توافق جدید نفتی ایران و چین به منظور توسعه همکاری های دو جانبه، شرکت لوک اویل به عنوان یکی از غول های تولید نفت روسیه هم از بازگشایی دفتر نمایندگی خود در ایران خبر داد.

ایتارتاس گزارش داد: راویل مگانوف معاون رئیس شرکت لوک اویل امروز با بیان اینکه دفتر نمایندگی این شرکت نفتی روسیه به زودی در تهران بازگشایی خواهد شد، گفت: لوک اویل به دنبال آن بوده تا بعد از لغو کامل تحریم‌ها علیه ایران در پروژه‌های این کشور مشارکت کند.

این مقام روس همچنین مشارکت در پروژه اناران را اولویت اول لوک اویل عنوان کرد و افزود: لوک اویل روسیه به حضور در سایر پروژه‌های نفتی ایران نیز علاقه‌مند است.

معاون لوک اویل با بیان اینکه هم اکنون در حال مطالعه داده‌های زمین شناسی سایر پروژه‌های ایران نیز هستیم، تاکید کرد: در اینده جزئیات بیشتری از این مطالعات منتشر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *